Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:49 

Hardtraxxer

indd iemand ervaring? anders haal ik eerst die :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:

Het dempt wel, maar kan natuurlijk geen mooi geluid opleveren. Dus ik weet niet in hoeverre je ontzettende fan bent van goed geluid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 17:04 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Lars55 schreef:

Het dempt wel, maar kan natuurlijk geen mooi geluid opleveren. Dus ik weet niet in hoeverre je ontzettende fan bent van goed geluid..

Uhm, kwil wel goed geluid hebbe.. maar ik heb nooit echt zoiets van . wa een kutgeluid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 17:05 

Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Khadber schreef:
Lars55 schreef:

Uhm, kwil wel goed geluid hebbe.. maar ik heb nooit echt zoiets van . wa een kutgeluid :)

Tja, daarin ben je zelf vrij om te kiezen, ik weet niet tot in hoeverre jij het belangrijk vind. Voor 10 euro is het het proberen waard toch? En als je dat niet goed vind moet je andere alternatieven zoeken die duurder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:28 

Donateur

Vrijdag ff hoortest doen bij Schoonenberg en gelijk daarna exinores aanvragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:37 

Hardtraxxer

Bij Q-base maar eens de alpine partyplug testen, heb heel af en toe ook last van mijn oren en schijnt daar goed hard te gaan. Als het bevalt ook maar eens langs de gehoorspeciaalist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:44 

Hardtraxxer

Bij mysteryland had ik mijn -15db in :O Volgende dag nog erge last van mijn oren :cry:

Sowieso bij Q-base -25db in :O Word wel schreeuwen en wennen in het begin mja.. moet iets er tegen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:37 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Bij mysteryland had ik mijn -15db in :O Volgende dag nog erge last van mijn oren :cry:

Sowieso bij Q-base -25db in :O Word wel schreeuwen en wennen in het begin mja.. moet iets er tegen doen!

Stond je op de boxen oid? Want dat is het grootste verschil. Als je niet voor de subs staat scheelt het al zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 21:53 

Hardtraxxer

Q-base is het zeker aan te raden! Dat is me echt een geweld wat daar op je afkomt.
Kunnen trouwens bij die Exinore ER de dempers verwisseld worden, heb nu -15 erin maar zou graag voor Q-base -25 willen!
Van de Exinores heb ik nooit spijt gehad, een 2 jarige verzekering ga ik wel gebruiken.... na die 2 jaar raak ik ze "kwijt" en dan moet je aangifte doen van verlies of diefstal en krijg je weer nieuwe...

Als je ziet naar hoeveel feesten ze mee gaan per jaar, dan kost het misschien een paar euro per feest maar uiteindelijk wel goede oortjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

Rob!n schreef:
Kunnen trouwens bij die Exinore ER de dempers verwisseld worden, heb nu -15 erin maar zou graag voor Q-base -25 willen!

Ja! Dan moet je losse filters kopen.

Ik heb ze nu een jaar, en het gaat echt prima!

Hopelijk blijven ze nog een paar jaar goed :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:03 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ja! Dan moet je losse filters kopen.

Oke, deze kunnen gewoon bij Schooneberg worden gehaald en er zelf worden ingezet? Zou wel ideaal zijn als dat zou kunnen, en wat is de prijs van die losse filters?
Kan er op internet niks over vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:05 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Voor Carnaval?

Gebruik ze dan ook meteen voor feesten! Veel verstandiger

Antwoord op je vraag: Met oordoppen hoor je andere juist BETER! praten ;)

met carnaval gaat het geluid met de stampwagens echt veel harder als op een doorsnee intents festival ofz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:16 

Hardtraxxer

Rob!n schreef:
Q-base is het zeker aan te raden! Dat is me echt een geweld wat daar op je afkomt.
Van de Exinores heb ik nooit spijt gehad, een 2 jarige verzekering ga ik wel gebruiken.... na die 2 jaar raak ik ze "kwijt" en dan moet je aangifte doen van verlies of diefstal en krijg je weer nieuwe...

Als je ziet naar hoeveel feesten ze mee gaan per jaar, dan kost het misschien een paar euro per feest maar uiteindelijk wel goede oortjes :)

Ik heb ze bij de schoonenberg gehaald met uitneembare filter, dus ik kan er 15 of 25 in hebben.. heb ze namelijk allebei!
Filters los kopen zijn wel gruwelijk duur! 30 euro per stuk dus als je -25db er bij wil hebben moet je rekenen op 60 euro!

Ik heb nu dan oordoppen op maat, filters -15db en 25-db + 2 jaar verzekering
Ben totaal daaraan 240 euro kwijt aan..
Heb nu ongeveer 30 feestjes mee gehad (sinds kerstavond ongeveer)
240 / 30 = 8 euro per feestje tot nu toe :) en word elk feestje goedkoper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:18 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Voor Carnaval?

Gebruik ze dan ook meteen voor feesten! Veel verstandiger

Antwoord op je vraag: Met oordoppen hoor je andere juist BETER! praten ;)

met carnaval gaat het geluid met de stampwagens echt veel harder als op een doorsnee intents festival ofz!

ik weet het.. alleen wij mogen tijdens de optocht geen stamp muziek draaien, nja mag wel (of eigenlijk niet ) )maar als je het doet is het dik - punten :)
Maar komt waarschijnlijk ook omdat wij niet zomaar een optochtje net als iedereen heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:26 

Bierkoning

Heb @ Mystery Land echt de hele dag precies voor de boxen gestaan bij de Q-Stage, daar had ik toch wel wat gehoorbescherming kunnen gebruiken zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Maat van me draait lokaal en die heeft ook alpine(meen 40 euro) is goed spul zegt hij :)

Ik kan deze niet vinden, iemand een idee over welke doppen dit gaat? Goede prijs voor een 16 jarige partyganger :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:30 

Hardtraxxer

Ik vind ze echt ideaal en ik hoor vaak de muziek mooier en helderder dan als ik ze uit heb.
Maar moet je speciale exinores hebben als ze uitneembaar zijn of kan dat met alle ER filters?
30,- p/s is wel beetje erg duur :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:32 

Hardtraxxer

Rob!n schreef:
Ik vind ze echt ideaal en ik hoor vaak de muziek mooier en helderder dan als ik ze uit heb.
Maar moet je speciale exinores hebben als ze uitneembaar zijn of kan dat met alle ER filters?
30,- p/s is wel beetje erg duur :whistle:

Pff weet niet, volgens mij hebben ze bij schoonenberg maar 1 soort..
Ik heb hier in dit topic wel ooit een foto gepost hoe die van mij er uit zagen..

Ja het is inderdaad nogal duur, mja ik ben zuinig op mijn gehoor (maar nog niet zuinig genoeg) en wil het graag over 50jaar nog hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:35 

[NL]Sjefke schreef:
Ja het is inderdaad nogal duur, mja ik ben zuinig op mijn gehoor (maar nog niet zuinig genoeg) en wil het graag over 50jaar nog hebben :)

Amen!
dat haal je er egt wel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:45 

Hardtraxxer

Dat is zeker, je haald het er prima uit... nooit geen spijt van die dingen gehad. Zeker een goede investering geweest voor je eigen.
Zit nu te twijfelen om die -25 te kopen of het toch met de -15 te doen... Het ging me namelijk vooral om Q-base waar het geluid toch aardig hard gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 12:59 

Artiest

ik heb nu al een jaar -15dB en gaat prima, op Decibel ook nergens last van gehad,
maarjah ik gaat ook niet voor de speakers staan :p

en gebruik ze bij et draaien, anders wordt de demping te hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

Net weer op laten meten, hopelijk op tijd voor Q-base maar iig op tijd voor Hysteria :thumbsup: En nu met verzekering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:08 

Donateur

PNXRMX schreef:
En nu met verzekering :)

Want PNXRMX had ze eerst zonder verzekering en was ze kwijtgeraakt ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:32 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
PNXRMX schreef:
En nu met verzekering :)

Want PNXRMX had ze eerst zonder verzekering en was ze kwijtgeraakt ? :P

Hoe raad je het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 13:53 

Hardtraxxer

Net mn partyplugs binnen gekregen, even testen op Fusion.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen