Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:20 

Hardtraxxer

kevinsep schreef:
Ik had ook ff een vraagje?.. ben nooit so van de oorbescherming omdat ik denk dat het geluid een stuk minder wordt.
De kwaliteit van het geluid, Is dat ook zo?? , of zijn er oordopjes die hoge frequenties filteren ofso??.. ik weet er
namelijk helemaal niks van :innocent:

Alvast bedankt :thumbup:

hdhessel schreef:
Bij een vlakke demping (ER filters zijn dat) is het geluid EXACT hetzelfde alleen een stukje zachter.

Klopt was hdhessel zegt, ik hoor het gewoon het zelfde, alleen wat zachter!
En over het kwaliteit, als ik een paar uur de oordoppen in heb gehad, en doe ze daarna even uit (komt zelden voor maar toch) dan hoor ik in keer veel scherpere tonen in het geluid, dus ik vind dat de kwaliteit er eigenlijk zelfs op vooruit gaat, omdat je de scherpe/slechte tonen niet hoort omdat die gefilterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:24 

Hardtraxxer

Als het goed is worden er geen "scherpe" tonen gefilterd. Maar omdat het een stuk zachter is, is het gewoon voor je oren veel fijner. Zover ik weet zijn er geen "scherpe" tonen, alleen je oren zijn in bepaalde frequentiegebieden gevoeliger waardoor dat soort tonen als ze hard zijn niet heel erg prettig aanvoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:27 

Hardtraxxer

Toch merk als ik mijn oordoppen midden in de zaal uit doe, dat ik toch een behoorlijk irritant toon hoor die ik met oordoppen totaal niet hoor! hoe hard het ook staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:31 

Hardtraxxer

Omdat je oren gewend zijn dat het zachter is en dus gevoeliger krijgen ze een opdaver als je ze uit doet ja. Ook is je gehoor veel gevoeliger rond de 2khz (het spraakgebied)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 20:54 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
kepro

Raar, bij mij zaten ze na 1x maken goed hoor :/

Tja vind ik ook, als ze de volgende keer niet goed zijn wil ik mijn geld terug en ga ik wel naar een concurent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

2e oordoppen vandaag opgehaald bij Schoonenberg en ze zitten meteen een stuk beter, zo goed dat ik ze eigenlijk niet eens voel alleen voor mn gevoel kan mn rechter dop zo uit mn oor vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:55 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
2e oordoppen vandaag opgehaald bij Schoonenberg en ze zitten meteen een stuk beter, zo goed dat ik ze eigenlijk niet eens voel alleen voor mn gevoel kan mn rechter dop zo uit mn oor vallen.

moet je effe gaan springen kijken of het gebeurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 02:27 

Hardtraxxer

Kepro

Had je ze in gehad met Feestfabriek?

Net hier naar kermis/feestent geweest, zonder oordoppen maar de !($%!@#@ wat kreeg ik last van mijn oren toen ik in de feesttent stond met muziek.. :oh: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 10:37 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Kepro

Had je ze in gehad met Feestfabriek?

Net hier naar kermis/feestent geweest, zonder oordoppen maar de !($%!@#@ wat kreeg ik last van mijn oren toen ik in de feesttent stond met muziek.. :oh: :cry:

Ik heb ze ingehad Chef, en het was voortreffelijk. I love Exinores (L) . Uurtje van te voren ingedaan en je merkt niet meer dat je ze in hebt of dat het geluid gedempt word.

Nee, deze gaan altijd mee alleen rechts zit niet goed, als ik af een toe op mn kauwgompje kauwde kwam er nog wat geluid er door heen, wat wijst op een lekkage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 17:44 

Hardtraxxer

Ik ben bang dat kauwgom kauwen en doppen niet heel erg goed samengaan :P Door het kauwen veranderd je gehoorgang. Maar het kan ook zijn dat hij niet helemaal perfect gelukt is. Ik denk dat het enigste wat je kan doen is even langs gaan en ze er naar laten kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 18:01 

Hardtraxxer

Daar had ik in het begin ook last van, met (kauwgom) kauwen of als ik een hele grote smile op mijn bek had, dan gingen ze ook beetje losser zitten..

Nu heb ik er eigenlijk geen last meer van, en ik kauw af en toe toch heel wat af op een avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:25 

dat komt gewoon doordat je hoofd zo in elkaar zit
als je kauwt, gaapt, lacht etc dan beweegt je oor [of gehoorbuis, w/e]mee, een beetje
niks speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 00:03 

Hardtraxx Veteran

Ik wil nog ff van die dingen halen voor The Qontinent, want een heel weekend lang veel geluid vinden mijn oren niet zo prettig. -.-

edit:
deze zien er wel goed uit en die kosten maar 13,50 (icl. verzendkosten)
http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/muziek/partyplug/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 00:18 

Hardtraxx Elite

oostzaner schreef:
Ik wil nog ff van die dingen halen voor The Qontinent, want een heel weekend lang veel geluid vinden mijn oren niet zo prettig. -.-

edit:
deze zien er wel goed uit en die kosten maar 13,50 (icl. verzendkosten)
http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/muziek/partyplug/

Echte goeie moet je op maat laten maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 12:47 

Hardtraxxer

Heey,

Ik zit te twijfelen tussen de Exinore ER's en Filterz..

Wat raden jullie aan? Ik weet dat Exinores een vlakke demping hebben, maar is dit een groot verschil met wat de Filterz doorlaten? want met de prijs scheelt het al gauw 30 euro.. Als het goed is gaan ze allebei 4 jaar mee, omdat na ongeveer 4 jaar je gehoorgang veranderd.. De vraag is een beetje weegt het prijsverschil op tegen de kwaliteit van de Filterz tegenover de Exinores?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 13:55 

Hardtraxx Veteran

Exinores, en 30 euro is nou ook weer niet zon groot verschil om geen EX te nemen.

Ik heb nu sinds een paar weken exi's en ik wil nooit meer zonder :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 20:11 

Hardtraxxer

Zondag neem ik ze ook mee richting blanes..

17 nachten achter elkaar in de herrie staan

Ben benieuwt wat de reactie van mensen daar zijn.. stappen met oordoppen in
Agja, wat ze er ook vinden, ik geef er niks om wat ze er van vinden
Maar denk wel dat ik vaak uit kan leggen waarom ik die dingen in heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 13:51 

Hardtraxx Veteran

Gisteren na het stappen viel de filter van mijn linkerdop op de grond, deze heb ik wel gevonden tussen de massa en opgeraapt, maar volgens mij viel er nog een onderdeeltje, deze kon ik niet vinden.. Weet iemand hoe dat zit bij Exinores aan de binnenkant?

Ik ga overigens sowieso even langs de audcien ervoor morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:36 

Hardtraxxer

Was dat soms het dopje dat over het filter heen zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 22:25 

Donateur

Khadber schreef:
Gisteren na het stappen viel de filter van mijn linkerdop op de grond, deze heb ik wel gevonden tussen de massa en opgeraapt, maar volgens mij viel er nog een onderdeeltje, deze kon ik niet vinden.. Weet iemand hoe dat zit bij Exinores aan de binnenkant?

uh, die horen er niet zomaar uit te vallen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 23:45 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:

Heb ik ook al 2x gehad met mijn Exinores. >.< Gelukkig wel toen ze in het hoesje zaten dus niks kwijtgeraakt.
Volgens mij bestaan ze trouwens maar uit 2 delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 00:09 

Hardtraxx Elite

Kan binnenkort via mn pa autoplastieken laten maken.. Denk dat ik dat toch maar laat doen, kan toch wel handig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:58 

Milán schreef:
uh, die horen er niet zomaar uit te vallen :huh:

idd xd
zoiets heb ik nog nooit gehad met mn Filterz, en die heb ik nu al langer als een jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:01 

Hardtraxx Veteran

Volgens die hoortest van beterhoren is mijn gehoor goed. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:31 

Hardtraxxer

Heb net goedkope Alpine oordopjes gekocht in FRS, 10 euro. Zien er wel net hetzelfde uit als die van mijn maat, die 90 euro kostten. Achja, zaterdag eens uittesten.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen