Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ze bij schoonenberg gehaald, maar die van Gill zijn wel heel relax als ik het zo zie.
Maarja deze zullen ook wel goed zijn/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 19:16 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik heb ze bij schoonenberg gehaald, maar die van Gill zijn wel heel relax als ik het zo zie.
Maarja deze zullen ook wel goed zijn/

Klopt ik ook ;)
ik heb ze nu zoon +/- 20/25x gebruikt :) en ik wil echt niet meer anders!
In het begin is even wennen maar na 2/3 feestjes merk je haast niet meer dat je ze in hebt

Ik raad je wel aan om ze in het begin van het feest in te doen! en niet pas als je het te hard vind gaan
In het begin als geluid nog beetje zacht staat klinkt het echt zacht, maar op een gegeven moment gaat het toch steeds harder ;) En een gesprek gaat met harde muziek aan veel beter, je hoort de andere beter :)
Succes er mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zit nu met mn pluggen in muziek te luisteren naar het verschil, maar ik hoor het nog niet.
Ik ga het proberen, ik heb ze tenslotte niet voor niets aangeschaft en die bobbel moet ik maar voor lief nemen
die uit mn oor steekt ^^

Bedankt Sjefke :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:19 

sow, kepro, die van jou steken ver uit :oh:

EDIT:
mss lijkt dat ook maar zo :P
mijne lijken ook ver uit te steken maar is egt niet :P

kzal ook es fotos maken :P

EDIT2:
ook maar ff de fotos dan:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ben even op partyflock geweest en hun zeggen dat het tever uitsteekt, ik krijg het echt niet verder in mn oor en als ik mn kaken beweeg doen mn oren ook zeer, morgen maar proberen langs schoonenberg te gaan/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:10 

Hardtraxxer

Deden bij mij in het begin ook beetje pijn, omdat het nog allemaal beetje moet wennen zeg maar :P

Foto bij mij:
Afbeelding

Dus volgens mij steken ze bij jou even ver uit hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:15 

Hardtraxx Veteran

Uhm het zal wel aan mij liggen dan, zit de oto naar een kwart/halve draai bij jou goed Sjef? Verder dan dat kan ik trouwens ook niet draaien en hoe hard doe je tegen de dop aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Uhm het zal wel aan mij liggen dan, zit de oto naar een kwart/halve draai bij jou goed Sjef? Verder dan dat kan ik trouwens ook niet draaien en hoe hard doe je tegen de dop aan?

Je hebt er een kleine tube bij gekregen.. Dit is een soort "glijmiddel". Gebruik dat de eerste paar keer dat je ze indoet. Moet je merken wat een verschil dat is. Gaat zoveel makkelijker en daarna zitten ze heel goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kepro schreef:

Je hebt er een kleine tube bij gekregen.. Dit is een soort "glijmiddel". Gebruik dat de eerste paar keer dat je ze indoet. Moet je merken wat een verschil dat is. Gaat zoveel makkelijker en daarna zitten ze heel goed in.

Ik had er aardig wat opgesmeerd, maar het maakt niet uit, ook als ik er wat 'tuf' op doe, als ik ze verder probeer in te doen gaat het pijn doen, of zal mn oto niet goed zijn? Hoe zitten ze bij jou dan Khadber?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:24 

Hardtraxxer

Ik heb dat spul nooit gebruikt, voordat ik ze in doe, maak ik mijn vingers even nat en wrijf ik er beetje over de oordoppen :9

ALs ik de opening die in je oor gaat zeg maar boven houd, en dan in mijn oor duw, zit hij inderdaad na een kwart draai goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:26 

Hardtraxx Veteran

Het kan zijn dat ze inderdaad niet optimaal opgemeten zijn. Dat had ik ook de eerste keer en toen kwamen ze er ook niet 100% lekker in te zitten. Het kan ook zijn dat je een prop in je oor hebt.

Ze steken altijd een klein stukje uit, maar nu lijkt het veel erger omdat je er op let. In een donkere ruimte valt het nauwelijks tot niet op. Niemand die me er tot nu toe op aangesproken heeft, tenzij ze het wisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:30 

Hardtraxx Veteran

Een prop? Van te voren hebben ze in mn oren gekeken dus lijkt me sterk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:31 

Hardtraxx Veteran

Toch kan het.. Je weet het niet. Ik zou morgen even naar de winkel gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:35 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Toch kan het.. Je weet het niet. Ik zou morgen even naar de winkel gaan.

Als het lukt ga ik morgen langs, ik hou jullie op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:55 

mijne zijn speciaal op maat gemaakt, dus nooit last van ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

Net langs Schoonenberg geweest.
Het 'tuutje/slurfje' wat in je oor gaat is bij mij te dik.

Oto's zijn opgestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:17 

Donateur

Khadber schreef:
Kepro schreef:

Heb dat hele spul met dat 'glijmiddel' en schoonmaak kwastjes eigenlijk nooit gebruikt. Alleen dat schoonmaak spul om ze schoon te maken, aangezien er nogal wel eens behoorlijke shitzooi uit mn oren komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 09:38 

Hardtraxx Elite

op www.oordoppenshop.nl staat als ik filterz wil bestellen kleur gewoon traspirant en toepassing wat is het verschil tussen DJ en uitgaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 12:31 

Donateur

Ik had ook ff een vraagje?.. ben nooit so van de oorbescherming omdat ik denk dat het geluid een stuk minder wordt.
De kwaliteit van het geluid, Is dat ook zo?? , of zijn er oordopjes die hoge frequenties filteren ofso??.. ik weet er
namelijk helemaal niks van :innocent:

Alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

Nou ik heb ze weer terug en nog steeds zitten ze niet goed, de mederwerker zegt het zelf ook. Schoonenberg wilt opnieuw opmeten maar ik weet niet of ik daar wel zon zin in heb, ik denk dat ik mn geld terug wil en naar een ander ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:20 

Hardtraxxer

hdhessel schreef:
op http://www.oordoppenshop.nl staat als ik filterz wil bestellen kleur gewoon traspirant en toepassing wat is het verschil tussen DJ en uitgaan ?

De dempingswaarden. Hoewel filterz geen filter heeft met een vlakke demping zover ik weet en die is wel wenselijk wil je het geluid exact zo horen als zonder dop.

kevinsep schreef:
Ik had ook ff een vraagje?.. ben nooit so van de oorbescherming omdat ik denk dat het geluid een stuk minder wordt.
De kwaliteit van het geluid, Is dat ook zo?? , of zijn er oordopjes die hoge frequenties filteren ofso??.. ik weet er

Bij een vlakke demping (ER filters zijn dat) is het geluid EXACT hetzelfde alleen een stukje zachter. Ik voel ook om het half uur ofzo of ze er nog wel inzitten onbewust omdat je het verschil niet kan horen :/ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:29 

Donateur

Thxs Martijn! :thumbup: Dan ga ik ze waarschijnlijk ook halen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

Martijn schreef:
hdhessel schreef:
op http://www.oordoppenshop.nl staat als ik filterz wil bestellen kleur gewoon traspirant en toepassing wat is het verschil tussen DJ en uitgaan ?

De dempingswaarden. Hoewel filterz geen filter heeft met een vlakke demping zover ik weet en die is wel wenselijk wil je het geluid exact zo horen als zonder dop.

kevinsep schreef:

Bij een vlakke demping (ER filters zijn dat) is het geluid EXACT hetzelfde alleen een stukje zachter. Ik voel ook om het half uur ofzo of ze er nog wel inzitten onbewust omdat je het verschil niet kan horen :/ :)

dus als ik de dj variant bestel hoor ik het geluid beter misschien haal ik die dan als ik de toekomst keer ergens moet gaan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 18:30 

Hardtraxxer

Ik kon iig op die site niet vinden welke dempingswaarden welk filter had maar volgens mij heeft ook het dj filter geen vlakke demping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:16 

Hardtraxxer

kepro

Raar, bij mij zaten ze na 1x maken goed hoor :/
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen