Ik heb ze bij schoonenberg gehaald, maar die van Gill zijn wel heel relax als ik het zo zie.
Maarja deze zullen ook wel goed zijn/
Klopt ik ookKepro wrote:Ik heb ze bij schoonenberg gehaald, maar die van Gill zijn wel heel relax als ik het zo zie.

Je hebt er een kleine tube bij gekregen.. Dit is een soort "glijmiddel". Gebruik dat de eerste paar keer dat je ze indoet. Moet je merken wat een verschil dat is. Gaat zoveel makkelijker en daarna zitten ze heel goed in.Kepro wrote:Uhm het zal wel aan mij liggen dan, zit de oto naar een kwart/halve draai bij jou goed Sjef? Verder dan dat kan ik trouwens ook niet draaien en hoe hard doe je tegen de dop aan?
Ik had er aardig wat opgesmeerd, maar het maakt niet uit, ook als ik er wat 'tuf' op doe, als ik ze verder probeer in te doen gaat het pijn doen, of zal mn oto niet goed zijn? Hoe zitten ze bij jou dan Khadber?Khadber wrote:Je hebt er een kleine tube bij gekregen.. Dit is een soort "glijmiddel". Gebruik dat de eerste paar keer dat je ze indoet. Moet je merken wat een verschil dat is. Gaat zoveel makkelijker en daarna zitten ze heel goed in.Kepro wrote:Uhm het zal wel aan mij liggen dan, zit de oto naar een kwart/halve draai bij jou goed Sjef? Verder dan dat kan ik trouwens ook niet draaien en hoe hard doe je tegen de dop aan?
Als het lukt ga ik morgen langs, ik hou jullie op de hoogte.Khadber wrote:Toch kan het.. Je weet het niet. Ik zou morgen even naar de winkel gaan.
Heb dat hele spul met dat 'glijmiddel' en schoonmaak kwastjes eigenlijk nooit gebruikt. Alleen dat schoonmaak spul om ze schoon te maken, aangezien er nogal wel eens behoorlijke shitzooi uit mn oren komtKhadber wrote:Je hebt er een kleine tube bij gekregen.. Dit is een soort "glijmiddel". Gebruik dat de eerste paar keer dat je ze indoet. Moet je merken wat een verschil dat is. Gaat zoveel makkelijker en daarna zitten ze heel goed in.Kepro wrote:Uhm het zal wel aan mij liggen dan, zit de oto naar een kwart/halve draai bij jou goed Sjef? Verder dan dat kan ik trouwens ook niet draaien en hoe hard doe je tegen de dop aan?
De dempingswaarden. Hoewel filterz geen filter heeft met een vlakke demping zover ik weet en die is wel wenselijk wil je het geluid exact zo horen als zonder dop.hdhessel wrote:op http://www.oordoppenshop.nl staat als ik filterz wil bestellen kleur gewoon traspirant en toepassing wat is het verschil tussen DJ en uitgaan ?
Bij een vlakke demping (ER filters zijn dat) is het geluid EXACT hetzelfde alleen een stukje zachter. Ik voel ook om het half uur ofzo of ze er nog wel inzitten onbewust omdat je het verschil niet kan horenkevinsep wrote:Ik had ook ff een vraagje?.. ben nooit so van de oorbescherming omdat ik denk dat het geluid een stuk minder wordt.
De kwaliteit van het geluid, Is dat ook zo?? , of zijn er oordopjes die hoge frequenties filteren ofso??.. ik weet er
namelijk helemaal niks van![]()
Alvast bedankt
dus als ik de dj variant bestel hoor ik het geluid beter misschien haal ik die dan als ik de toekomst keer ergens moet gaan draaienMartijn wrote:De dempingswaarden. Hoewel filterz geen filter heeft met een vlakke demping zover ik weet en die is wel wenselijk wil je het geluid exact zo horen als zonder dop.hdhessel wrote:op http://www.oordoppenshop.nl staat als ik filterz wil bestellen kleur gewoon traspirant en toepassing wat is het verschil tussen DJ en uitgaan ?
Bij een vlakke demping (ER filters zijn dat) is het geluid EXACT hetzelfde alleen een stukje zachter. Ik voel ook om het half uur ofzo of ze er nog wel inzitten onbewust omdat je het verschil niet kan horenkevinsep wrote:Ik had ook ff een vraagje?.. ben nooit so van de oorbescherming omdat ik denk dat het geluid een stuk minder wordt.
De kwaliteit van het geluid, Is dat ook zo?? , of zijn er oordopjes die hoge frequenties filteren ofso??.. ik weet er
namelijk helemaal niks van![]()
Alvast bedankt![]()