Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:48 

Hardtraxx Veteran

Helemaal top, kan ik HS luisteren terwijl de rest los gaat op R n B ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:04 

Dj C-Mind schreef:
heb nog oorkleppen liggen hier...lenen?zit ook een radio in :P

loool xd
superawesome die dingen :P
voor bouwvakkers fzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 09:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dj C-Mind schreef:

loool xd
voor bouwvakkers fzo?

Ja zo'n ding

Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:58 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
Dj C-Mind schreef:

loool xd
voor bouwvakkers fzo?

Ja zo'n ding

Afbeelding

xd

Afbeelding
Dit dus ;)

Als je paar uur of heel de dag in de herrie staat is het wel handig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 23:24 

[NL]Sjefke schreef:
Afbeelding
Dit dus ;)

Als je paar uur of heel de dag in de herrie staat is het wel handig :)

dat geloof ik ja, super ideaal gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 10:42 

Hardtraxxer

Heb nu Alpine partyplug, gewoon goede oordoppen.

Heb sowieso al een standaardpiep in mijn oren, laatst zelfs nog uit laten spuiten, werd er allemaal niet beter op,
na een feest nog wel een ruis in mijn oren, maar dit is minimaal, ze zitten tenminste niet meer dicht als ik naar buiten loop ofzo :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 12:28 

Hardtraxx Elite

Hoe maken jullie je oordoppen schoon?

Ik heb ze gister heel de dag laten weken in een bakje met water en dreft.

Andere tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:37 

Hardtraxxer

Niet? Het is niet echt handig als ze je op de grond laat vallen etc :p En in mn zak worden ze verder niet vuil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Hoe maken jullie je oordoppen schoon?

Ik heb ze gister heel de dag laten weken in een bakje met water en dreft.

Andere tips?

Wel de filters eruit gehaald?

Ik heb een peuterstaafje gehad en wat spray ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 21:16 

Hardtraxx Elite

Martijn schreef:
Niet? Het is niet echt handig als ze je op de grond laat vallen etc :p En in mn zak worden ze verder niet vuil :)

Oorsmeer is geen vuil :huh:

Khadber schreef:
[Wel de filters eruit gehaald?

Ik heb een peuterstaafje gehad en wat spray ofzo.

Nope heb one-size fit all party oordoppen. Geen idee hoe ik de filter er uit moet slopen, maar deze oordoppen zijn voor mij perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:33 

Hardtraxxer

Komt er bij jullie oorsmeer in dan? Hier geen last van :) Nog net zo schoon als dat ik ze kocht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:46 

Martijn schreef:
Komt er bij jullie oorsmeer in dan? Hier geen last van :) Nog net zo schoon als dat ik ze kocht :p

bij mijn Filterz komt er af en toe een klein beetje in :P het meeste zit gewoon in me oor xd
naderhand gewoon ff met een tissue erover en schoon zijn ze :)
zit er wel oorsmeer in het buisje, dan toch ff met hij bijgeleverde schoonmaak mini tangetje het eruit halen :)
en ofc altijd naderhand ff me oor schoonmaken met een tissue [door die bass trilt je oormseer beetje los volges mij xd]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 14:17 

Hardtraxxer

Heb ook nooit last van los oorsmeer ofzo, ik heb wss gewoon droge oren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 13:29 

Hardtraxxer

draaien jullie ook met oordoppen in? heb net donderdag ortoplasten gekregen draaien word er wel iets anders van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 14:17 

Hardtraxx Veteran

Demian schreef:
draaien jullie ook met oordoppen in? heb net donderdag ortoplasten gekregen draaien word er wel iets anders van.

Alle grote DJ's op festivals draaien met oordoppen in, anders gaan je oren naar de klote..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:16 

Hardtraxxer

Goed topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 00:10 

Hardtraxx Veteran

ik koop gewoon wegwerp dingen, ook prima en na een feest flikker je ze weg.

buzz fuzz is trouwens al bijna doof, omdat hij jaren heeft gedraaid. en je weet hoe het vroeger ging he
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zojuist mn Exinore 15 db opgehaald, dit weekend even uit proberen maar hoe krijg ik mn otoplastieken in vredes naam in. :huh:

Edit: Gelukkig heeft mn pa ook otoplastieken dus die weet het. Maar die van mij zie je duidelijk zitten en zijn ook anders dan die van mn pa, nu wil ik ze zelfs niet dragen met uitgaan omdat je ze echt duidelijk ziet zitten :/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:35 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik heb zojuist mn Exinore 15 db opgehaald, dit weekend even uit proberen maar hoe krijg ik mn otoplastieken in vredes naam in. :huh:

Edit: Gelukkig heeft mn pa ook otoplastieken dus die weet het. Maar die van mij zie je duidelijk zitten en zijn ook anders dan die van mn pa, nu wil ik ze zelfs niet dragen met uitgaan omdat je ze echt duidelijk ziet zitten :/

*KNIP*

Draaiend er in doen ;)
Ik heb precies de zelfde..
Maar waarom zou je zie niet in doen omdat je ze ziet?
Een half jaar kreeg ik 9 vd 10 reacties nog negatief over van ja mietje en waarom heb je oordoppen in enzo
Tegenwoordig zijn de reacties over dat ik oordoppen in heb 7 vd 10 positief!
Verstandig.. dit en dat.. zus en zo..

je moet je niet voor schamen, ik zeg altijd maar tegen mensen die er wat van zeggen:
(in mijn geval)
Ik ga elk week naar een groot feest, en ik wil over 40 jaar ook nog met mijn oren luisteren ;)
het verminderd wel het geluid, maar niet dat je haast niks meer hoort!
Ik vind zelfs dat je het geluid beter en zuiverder hoort met oordoppen in dan zonder, omdat de irritante tonen worden gefilterd!

Doe ze gewoon in, en niks van aan trekken als ze iets van zeggen ;) Het is je eigen gehoor, en je gehoor heb je je hele leven nog nodig!
Ik zie op feesten ook steeds meer mensen meet oordoppen in! :thumbsup: :thumbsup:
Het geluid op feesten is gewoon schadelijk voor je oren, heb je na een feest piepende oren! ben je al te laat, zijn je oren al beschadigt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:46 

Hardtraxx Veteran

Naja ik wou ze ook indoen als ik gewoon uitging, ik had op 1 of andere reden wat anders in mn hoofd. (door een foto in dit topic).Maar ik krijg ze niet verder in mn oor vandaar. Ik zal me er wel over heen moeten zetten. PS: Die van mn pa is gewoon plat zeg maar, misschien vlakke demping? maar die zie je niet zo goed zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:51 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Naja ik wou ze ook indoen als ik gewoon uitging, ik had op 1 of andere reden wat anders in mn hoofd. (door een foto in dit topic).Maar ik krijg ze niet verder in mn oor vandaar. Ik zal me er wel over heen moeten zetten. PS: Die van mn pa is gewoon plat zeg maar, misschien vlakke demping? maar die zie je niet zo goed zitten.

Ik had ook een ander beeld, toen ik ze bij de winkel zag voor dat ik bestelde had ik ook verwacht dat ze minder ver uit zouden steken, in de plaatselijke Discotheek doe ik ze ook gewoon in en ook gewoon hier in het zalen centrum met carnaval of andere kleine feestjes ;)

Hoe ze er uit zien zegt niks over de demping, En deze oordoppen zijn trouwens met uit neem bare filter, kan je dus vervangen

Ik geef je wel 1 tip, pas op als iemand per ongelijk met zijn hand over je oor gaat.. dan willen ze nog wel is heel snel er uit gaan ;) tenminste, ik bij mij het geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:55 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nu 15 db dus eerst proberen, en met of zonder filter de 'dop' zou ik altijd blijven houden.
Steekt de oto bij jou er ook zo uit als bij mij Sjefke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:59 

Hardtraxxer

maak is een foto van voren, dus zoals iemand jou aan kijkt zeg maar, valt het veel minder op dan zo :D
En zonder filter heb je er niks aan omdat het dan niks tussen zit :)

Maar inderdaad, bij mij steken ze er ook zo uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 19:03 

Hardtraxx Veteran

Zal ik binnenkort even laten schieten;) en ik had dit in mn hoofd ala de oordoppen van Gill.

algemeen/gehoorbescherming-een-overzicht-t835-160.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 19:05 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Zal ik binnenkort even laten schieten;) en ik had dit in mn hoofd ala de oordoppen van Gill.

algemeen/gehoorbescherming-een-overzicht-t835-160.html

Die zie ik ook regelmatig, maar ligt er maar net aan bij welke winkel je ze koopt ;)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen