Helemaal top, kan ik HS luisteren terwijl de rest los gaat op R n B 
looolwrote:heb nog oorkleppen liggen hier...lenen?zit ook een radio in
superawesome die dingen
voor bouwvakkers fzo?
looolwrote:heb nog oorkleppen liggen hier...lenen?zit ook een radio in
Ja zo'n dingwrote:looolwrote:heb nog oorkleppen liggen hier...lenen?zit ook een radio in
superawesome die dingen
voor bouwvakkers fzo?

wrote:Ja zo'n dingwrote:looolwrote:heb nog oorkleppen liggen hier...lenen?zit ook een radio in
superawesome die dingen
voor bouwvakkers fzo?

dat geloof ik ja, super ideaal gewoon!wrote:
Dit dus
Als je paar uur of heel de dag in de herrie staat is het wel handig
Wel de filters eruit gehaald?wrote:Hoe maken jullie je oordoppen schoon?
Ik heb ze gister heel de dag laten weken in een bakje met water en dreft.
Andere tips?
Oorsmeer is geen vuilwrote:Niet? Het is niet echt handig als ze je op de grond laat vallen etc :p En in mn zak worden ze verder niet vuil
Nope heb one-size fit all party oordoppen. Geen idee hoe ik de filter er uit moet slopen, maar deze oordoppen zijn voor mij perfect.wrote:[Wel de filters eruit gehaald?
Ik heb een peuterstaafje gehad en wat spray ofzo.
bij mijn Filterz komt er af en toe een klein beetje inwrote:Komt er bij jullie oorsmeer in dan? Hier geen last vanNog net zo schoon als dat ik ze kocht :p
Alle grote DJ's op festivals draaien met oordoppen in, anders gaan je oren naar de klote..wrote:draaien jullie ook met oordoppen in? heb net donderdag ortoplasten gekregen draaien word er wel iets anders van.

Draaiend er in doenwrote:Ik heb zojuist mn Exinore 15 db opgehaald, dit weekend even uit proberen maar hoe krijg ik mn otoplastieken in vredes naam in.
Edit: Gelukkig heeft mn pa ook otoplastieken dus die weet het. Maar die van mij zie je duidelijk zitten en zijn ook anders dan die van mn pa, nu wil ik ze zelfs niet dragen met uitgaan omdat je ze echt duidelijk ziet zitten![]()
*KNIP*
Ik had ook een ander beeld, toen ik ze bij de winkel zag voor dat ik bestelde had ik ook verwacht dat ze minder ver uit zouden steken, in de plaatselijke Discotheek doe ik ze ook gewoon in en ook gewoon hier in het zalen centrum met carnaval of andere kleine feestjeswrote:Naja ik wou ze ook indoen als ik gewoon uitging, ik had op 1 of andere reden wat anders in mn hoofd. (door een foto in dit topic).Maar ik krijg ze niet verder in mn oor vandaar. Ik zal me er wel over heen moeten zetten. PS: Die van mn pa is gewoon plat zeg maar, misschien vlakke demping? maar die zie je niet zo goed zitten.
Die zie ik ook regelmatig, maar ligt er maar net aan bij welke winkel je ze kooptwrote:Zal ik binnenkort even laten schieten;) en ik had dit in mn hoofd ala de oordoppen van Gill.
Gehoorbescherming: Een overzicht (page 7)