Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:20 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik wil al weken langs gaan maar komt niets van terecht... schoonenberg zit om de hoek, maar de prijs en ik heb een gevoel dat ik een beetje voor schut loop als ik met oordoppen in de stad/discotheek loop.

Dacht ik ook, en sommige mensen lachen me nog wel eens uit, maar trek ik helemaal niks van aan!
Van elk persoon is het gehoor anders, de een kan beter tegen hard geluid, de ander kreeg sneller een piep in zijn oren enz..

Ik lach die mensen wel uit over 60 jaar, als hun niks meer horen omdat ze altijd naar feestjes gingen zonder enige gehoorbescherming ;)

kies voor je zelf, en je eigen gehoor en denk niet na wat een ander over na denkt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:29 

Donateur

nu zijn ze wel heel erg aan het overdrijven met men doppen!
Heb ong 5a6 weken laten opmeten voor exinore's nog steeds geen telefoontje dat ze binnen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:33 

Hardtraxxer

Bel er even zelf naar toe dan ;)
Normaal zeggen ze er ook bij als je na 3 weken niks hoort kun je beter even zelf bellen (tenminste bij mij :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 19:25 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Bel er even zelf naar toe dan ;)
Normaal zeggen ze er ook bij als je na 3 weken niks hoort kun je beter even zelf bellen (tenminste bij mij :P)

Heb ik gedaan. maar waren er nog steeds niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 20:08 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Dacht ik ook, en sommige mensen lachen me nog wel eens uit, maar trek ik helemaal niks van aan!
Van elk persoon is het gehoor anders, de een kan beter tegen hard geluid, de ander kreeg sneller een piep in zijn oren enz..

Ik lach die mensen wel uit over 60 jaar, als hun niks meer horen omdat ze altijd naar feestjes gingen zonder enige gehoorbescherming ;)

kies voor je zelf, en je eigen gehoor en denk niet na wat een ander over na denkt ^^

No offensive, maar ik denk dat jij sowieso op moet gaan passen als jij nu al last heb van dikke piepen etc ;) Ook je MP3 speler sloopt je gehoor, ook die radio in je auto, ook die boxen op je kamer ;) Van een feest krijgt je gehoor 1x een snoeiharde klap maar daar kan hij nog altijd beter tegen als constant te hard. Ook denk ik dat je beter in 1x 25 db in kan doen, 2x doen en je hebt al niet eens meer door dat het in het begin zo zacht is...

Khadber schreef:
Wat mij betreft hoeft het geluid niet zo idioot hard te staan hoor. Als je beseft wat 120 dB met je oren doet..

Ach daar heb je die doppen voor :) Lekker hard gewoon, je moet het ook voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:06 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Kepro schreef:
Ik wil al weken langs gaan maar komt niets van terecht... schoonenberg zit om de hoek, maar de prijs en ik heb een gevoel dat ik een beetje voor schut loop als ik met oordoppen in de stad/discotheek loop.

Die oordoppen vallen echt niet op. Als je weet dat ze er zitten let je er alleen op.

Had ik eerst ook. Niemand ziet ze zitten eigenlijk. Ik heb echt bijna nooit iemand die er naar vraagt. Als je ze gewoon goed indoet zitten ze goed diep in je oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:12 

Hardtraxxer

Bij mij regelmatig dat iemand het ziet dat ik oordoppen in heb ;) van schoonenberg, steken toch wel beetje uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de snelle comments.

Ik wil dan naar Schoonenberg gaan (is hier om de hoek), hebben jullie nog tips of dergelijken wat ik zoal kwijt kan zijn? ik wist wel dat er ongeveer een prijs indicatie van 130 euro is, klopt dat?

Ik ga wel steeds vaker naar feesten toe of staan op de planning en als ik uit de lokale discotheek kom heb ik nog wel eens een piep in mn oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:38 

Hardtraxxer

Ik heb ze ook bij schoonenberg gehaald,

ik had 2 laten meten, op maat gemaakte
Met uitneembare filter 15db
+ Verzekering van 2 jaar voor verlies

Dat koste met 160eu + 20 euro verzekering ;)

Maar kan goed dat prijzen iets verschillen, of je een andere oordop hebt ;)
Beste kun je informatie gewoon daar vragen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:43 

Hardtraxx Newbie

Jongens,

Het kan allemaal wel goedkoper hoor... Alpine oordoppen 99 euro op maat!! zacht of hard wat je wil...!

verzekering is idd wel handig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:51 

Hardtraxxer

Hebben die ER filters? Dat betwijfel ik :) Op hun site kan ik enkel de otoplastieken met gewoon dempende filters. Of het moet na 2 jaar veranderd zijn, anders hebben enkel exinore en earproof ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Ik heb ze ook bij schoonenberg gehaald,

ik had 2 laten meten, op maat gemaakte
Met uitneembare filter 15db
+ Verzekering van 2 jaar voor verlies

Dat koste met 160eu + 20 euro verzekering ;)

Maar kan goed dat prijzen iets verschillen, of je een andere oordop hebt ;)
Beste kun je informatie gewoon daar vragen!

Ik zal wel even langsgaan, al zat ik zelf aan 20db of zelfs 25 db demping te denken?
Nog dingen waar ik op moet letten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 22:09 

Hardtraxxer

20 heb je niet. Je hebt 15 en 25. Naar mijn mening is 15 prima, maar als je heel vaak naar feesten gaat waar het echt snoeihard gaat dan is 25 wel handig.

Als je afdrukken van je oor laat maken is het wel handig als je geen proppen erin hebt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

Gewoon je oren uit laten spuiten dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 22:27 

Hardtraxxer

Ja als dat nodig is, bij mij moest het over omdat de afdruk niet diep genoeg ging bij 1 oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 11:18 

Hardtraxxer

ik heb 2 doppen van project gehoorbescherming
voor 130 euro heb je 2 jaar garantie op de pasvorm en de demping en je kan er 5 jaar mee doen.
ze zitten helemaal in je oor niemand ziet ze behalve als iemand in je oor kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:33 

Hardtraxxer

ik ga morgen oordoppen uitzoeken!

na dat tinitus verhaal gelezen te hebben op facebook met die gast die zelfmoord pleegde zit de schrik er goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:35 

Donateur

Heb vanmiddag gebeld voor mijn oordoppen. Het is al 6 weken geleden dat ik ze heb laten opmeten dus belde ik zelf maar eens.
Zeiden ze dat degene die voor exinore daar komt opmeten, vast zat in kreta xD
Dus aangezien het vliegverkeer ondertussen terug word opgestart zullen men oordoppen volgende week wel in de optiek zijn hopelijk.

Undertaker69 schreef:
ik ga morgen oordoppen uitzoeken!
na dat tinitus verhaal gelezen te hebben op facebook met die gast die zelfmoord pleegde zit de schrik er goed in!

Inderdaad, die gast woont dorpje naast ons. dat doet je wel nadenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 21:15 

Hardtraxxer

En waarom waren ze dan niet eerder klaar?

Ik had op IQ 25db in van het begin af, in het begin is het wel lastig want je kan de rest niet goed verstaan >.< en muziek gaat dan wel zacht!
Maar hoe later op de avond hoe fijner is het vond, veel minder last van mijn oren gehad, en ook de piep een stuk minder na afloop en als ik op bed lig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 14:18 

Hardtraxx Newbie

Ik had ineens plotseling toen ik gewoon achter de computer zat ineens een piep in mijn oren.
Dag later heb ik er nog steeds last van het is wel niet zo hard, hoor het meestal als het echt helemaal stil is.
Ik had wel ffetjes dat ik het echt helemaal niet meer hoorden ook toen ik mijn oren dichtdrukte om te kijken of ik het nog had, maar toen hoorde ik het niet meer maar een uur later was het weer terug.
Weet misschien iemand wat ik eraan kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:16 

Hardtraxxer

Elke keer als ik een piep hoor denk ik " ja, het was een goed feest!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:17 

Hardtraxx Elite

Stond zon vrouw met zo'n decibel meter bij de hardcore, kwam niet boven de 100 uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 18:19 

Donateur

Ik had sowieso niet het gevoel dat het zo hard ging als iedereen vertelde op InQontrol. Bij de mainstage was het alleen vooraan goed hard. Het hardste wat ik tot nu toe ooit heb meegemaakt was op Defqon.1 in de blauwe tent, dat ging zeker tegen de 120 aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:34 

Surreal schreef:
Elke keer als ik een piep hoor denk ik " ja, het was een goed feest!"

verander dat maar in:
"Kut, weer 3 jaar eerder doof"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:44 

Hardtraxxer

Ik heb echt nog nooit een piep gehad.. :huh:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen