Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:00 

Hardtraxxer

Nego schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Ik kan er pas zaterdag heen, dacht vraag het nu even hier dan weet ik misschien al wat :)

Doordat ze soms in mijn broekzak zitten, en in mijn portemonnee gaat dat wringen (..?) en daardoor gaan ze los denk..

Voor de rest zijn ze nooit los gelaten als ik ze in heb ofzo

Bedankt alvast!

Je gaat de doppen als je slim bent ook niet los in je broekzak of portemonnee stoppen ;) Mooi een zakje van Filterz erbij die aan mn sleutelbos zit :)

Tevens zijn de Filterz doppen niet verwisselbaar van filter maar hun vragen je in het begin al waarvoor je ze gebruikt. Aan de hand daarvan krijg je al meteen een geschikte filter.

Ik heb ze in een mooi zakje van Exinore, maar dat zakje doe ik soms in mijn broekzak of portemonnee zodat ik hem niet kwijt raak ;)

En van te voren vroeg ik ook oordoppen voor feesten, ze raadde ook 15db aan, maar ik heb vaak nog een dikke piep in mijn oren na feesten, daarom twijfeling om ook 25db te pakken, alhoewel dat best veel is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2010 17:16 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Ik heb oordoppen bij Schoonenberg gehaald

Als ik ze soms uit dat zakje haalt, zijn die filters los gelaten
Dus het is ook mogelijk om andere in te zetten.

Ik heb nu 15db, maar zou ook graag 25db aan willen schaffen, als je ze toch er in en er uit kan halen :)
Maar hoe duur zou zoiets zijn?

Filters kosten los 35 euro kan ik me herinneren. Het is alleen niet de bedoeling dat ze er zomaar uit komen. Ik zou even naar de Schoonenberg mee gaan. Die kunnen je het beste informatie verstrekken.

Ze haalde de filter uit.. er miste een stuk, dat bleef hangen in de oordop!
Hadden ze nog nooit mee gemaakt :surrender:
Losse filters kosten hier 30 euro, per stuk! Dus je hebt er 2 nodig :O
Hmm best prijzig maarja die piep in mijn oren is ook niet goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 16:46 

Hardtraxx Veteran

Ik wil hier misschien ook wel aan gaan beginnen, want ik merk dat ik steeds vaker een piep heb na feestjes (na hardbass viel het wel mee)..
Ik weet zeker dat ik na Knockout (het is immers in de beuktempel van nederland) een dikke piep ga krijgen, en ja ik weet dat ik er nu al te laat mee ben. Maar voor de aankomende feestjes (na knockout) wil ik wel graag mijn gehoor beschermd hebben.
Lokale feestjes in in de kroeg/disco heb ik eigenlijk altijd ene piep..
iemand tips? bij beter horen of liever ergens anders waar ze gespecialiceerd zijn in partydoppies? (niet te duur, maar moet wel goed spul zijn)
Zitten die dingen lekker samen met headsets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 16:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik wil hier misschien ook wel aan gaan beginnen, want ik merk dat ik steeds vaker een piep heb na feestjes (na hardbass viel het wel mee)..
Ik weet zeker dat ik na Knockout (het is immers in de beuktempel van nederland) een dikke piep ga krijgen, en ja ik weet dat ik er nu al te laat mee ben. Maar voor de aankomende feestjes (na knockout) wil ik wel graag mijn gehoor beschermd hebben.
Lokale feestjes in in de kroeg/disco heb ik eigenlijk altijd ene piep..
iemand tips? bij beter horen of liever ergens anders waar ze gespecialiceerd zijn in partydoppies? (niet te duur, maar moet wel goed spul zijn)
Zitten die dingen lekker samen met headsets?

Het hangt er 100% vanaf wat je uit wilt geven en waar je prioriteiten liggen. Wil je ze alleen voor grote feesten gebruiken of ook voor discotheken? Ben je heel erg gek op mooi helder en gelijkmatig geluid? Wat is je maximum budget?

Naar de Beter Horen gaan is natuurlijk een goede optie! Zij hebben genoeg verschillende opties voor je in verschillende prijsklassen. Onthoud wel goed dat het veel geld kost, maar het de investering (wat mij betreft) helemaal waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 22:11 

Hardtraxxer

Nog steeds niks gehoord van Schoonenberg of mijn filter weer gemaakt is! Zaterdag maar even langs.. want op Knockout zonder oordoppen lopen weet ik ook niet :cry: :cry: :cry:

Nog steeds dikke piep in mijn oren!
Ga toch maar 25db demping bestellen denk ik..
Alleen vervelend in het begin op feesten hoor je dan vrij weinig :')

En het word dan wel duur:
160 voor oordoppen + 15db filter
20 voor verzekering
60 voor 25db filter
Mja ons pap zei ook al.. je gehoor is heel belangrijk dus gewoon doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 19:45 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor van sommige mensen dat ze de oortjes alleen maar in doen bij feesten, maar ik doe ze ook in bij gewone discotheken.
Ik ben er nu aan gewend dat ik oortjes in heb, als ik ze uit doe is het geluid zo veel harder.
Nu heb ik tenminste geen fluittonen in me oor meer na het stappen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 17:46 

Hardtraxxer

kben nu ook maar aan het sparen gegaan. Afgelopen weekend voor het eerst in het Silverdome geweest :D Welke doppen raden jullie aan als het ook gaat om dj-en??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

The Amethist schreef:
kben nu ook maar aan het sparen gegaan. Afgelopen weekend voor het eerst in het Silverdome geweest :D Welke doppen raden jullie aan als het ook gaat om dj-en??

De filters met gelijke demping. Dus zeg maar dat het geluid niet vervormd word. Anders hoor jij iets heel anders in vergelijking met je publiek, en dat lijkt met niet de bedoeling.

Welk merk maakt niet zo veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 18:00 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
The Amethist schreef:

De filters met gelijke demping. Dus zeg maar dat het geluid niet vervormd word. Anders hoor jij iets heel anders in vergelijking met je publiek, en dat lijkt met niet de bedoeling.

Welk merk maakt niet zo veel uit.

Bedankt! En ik zal de vorige 25 pagina's ook maar eens door gaan lezen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:35 

Hardtraxxer

Nog steeds een dikke piep in mijn oren (kleine kans dat die nog weg gaat, of ik moet paar weken/maanden even zonder feesten doen, maar dat hou ik niet vol) gister en vanmorgen had ik gewoon last van mijn oren na Matrixx XXlerator!
Ik heb nu 25db bestelt voor te feesten!
Dan ben ik van plan om halve wege de avond gewoon op te wisselen van 15 naar 25, al is het dan wel in 1x een groot verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 17:24 

[NL]Sjefke schreef:
last van mijn oren na Matrixx XXlerator!

das niet goed kerel!
ik ken mensen die een dikke piep hebben maar geen last van hun oren...
heb je niet toevallig oorontsteking oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 22:25 

Hardtraxxer

Ik had er alleen last van toen ik daar binnen stond, op weg naar huis en smiddags nog even ;)

Maar nu heb ik er geen last van, op een dikke piep na dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 17:01 

Donateur

Gisteren mijn Earproof doppen binnen gekregen...
Morgen even uit testen!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 19:19 

Hardtraxxer

Vanmiddag telefoon gekregen dat de 25db filters binnen zijn!

Morgen om een uur of 2 ofzo uitproberen bij Zany Show :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 19:27 

Hardtraxxer

Hopen dat het niet teveel is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 19:39 

Struikrover schreef:

met een gemiddelde van boven de 120 dB lijkt me dat sterk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 01:26 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Struikrover schreef:

True, maar je moet toch wel een beetje het gevoel hebben dat je op een hardstyle/core feestje staat.. Waar het natuurlijk draait om HARD! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 09:01 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
KSwoosh schreef:
Struikrover schreef:

True, maar je moet toch wel een beetje het gevoel hebben dat je op een hardstyle/core feestje staat.. Waar het natuurlijk draait om HARD! :bomb:

Wat mij betreft hoeft het geluid niet zo idioot hard te staan hoor. Als je beseft wat 120 dB met je oren doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 13:14 

Khadber schreef:
Struikrover schreef:

Wat mij betreft hoeft het geluid niet zo idioot hard te staan hoor. Als je beseft wat 120 dB met je oren doet..

+1
liever iets minder hard als je oren naar de klote...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:19 

Hardtraxxer

Struikrover schreef:

Ik had ze rond.. uhh 2 uur ofzo ingedaan geloof ik..
Maar vond het wel mee vallen dat het niet te veel is. op het eind ging het gewoon zelfs met oordoppen te hard voor mij, nog een dikke piep in mijn oren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 17:11 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Struikrover schreef:

Maar vond het wel mee vallen dat het niet te veel is. op het eind ging het gewoon zelfs met oordoppen te hard voor mij, nog een dikke piep in mijn oren :/

Je moet ze ook vanaf minuut 1 indoen. Als je om 2 uur indoet is het leed al geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 17:43 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Struikrover schreef:

Je moet ze ook vanaf minuut 1 indoen. Als je om 2 uur indoet is het leed al geleden.

Ik had tot 2 uur 15db demping in, daarna 25db ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

Zou je dan niet vanaf moment 1 25 indoen? Want dat lijkt me wel ook fijner voor de opbouw van het geluid enzo zeg maar.
Als je echt zo'n last heb moet je misschien kijken of je je oren uit kan laten spuiten of eventueel even naar een Audicien gaan om te kijken of ze wat kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ik wil al weken langs gaan maar komt niets van terecht... schoonenberg zit om de hoek, maar de prijs en ik heb een gevoel dat ik een beetje voor schut loop als ik met oordoppen in de stad/discotheek loop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 13:25 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Ik wil al weken langs gaan maar komt niets van terecht... schoonenberg zit om de hoek, maar de prijs en ik heb een gevoel dat ik een beetje voor schut loop als ik met oordoppen in de stad/discotheek loop.

Die oordoppen vallen echt niet op. Als je weet dat ze er zitten let je er alleen op.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen