Dichter bij de boxen gaan staanStruikrover wrote:Ik heb echt nog nooit een piep gehad..
Of je hersenen werken niet goed
Dichter bij de boxen gaan staanStruikrover wrote:Ik heb echt nog nooit een piep gehad..
Maar 100 is ook al schadelijk. Ik heb zelf ook nog geen oordoppen maar ben wel van plan ze binnenkort te halen, wanneer het financieel wat meezit...Just4Music wrote:Stond zon vrouw met zo'n decibel meter bij de hardcore, kwam niet boven de 100 uit.
Stoere jongeSurreal wrote:Elke keer als ik een piep hoor denk ik " ja, het was een goed feest!"
Wat heeft dat er nou mee te maken?Surreal wrote:Elke keer als ik een piep hoor denk ik " ja, het was een goed feest!"
Ik denk dat hij bedoeld dat als hij een piep heeft, het geluid hard genoeg stond. Slaat dan natuurlijk nog nergens op maar goed.Kepro wrote:Wat heeft dat er nou mee te maken?Surreal wrote:Elke keer als ik een piep hoor denk ik " ja, het was een goed feest!"
Zowel van Qlimax en InQontrol had ik geen piep in mn horen maar van Restylerz en de lokale discotheek wel? Dus dat
wil zeggen dat Qlimax en IQ slecht waren?
Ik ga zaterdag eindelijk naar Schoonenberg, mn budget is 150 excl.
Weet trouwens nog steeds niet of ik 25 db of 15 db demping zou nemen.
Goedzo!G1LL wrote:Gehoorbescherming is prima hoor! En bij hard bass zei nog een gast tegen mij; waarom heb je die dingen in joh? Ik zei dus dat ik m'n oren neit kapot wou hebben. Ik den kdat hij me voor gek verklaarde... Maar daar moet je dus niks van aantrekken, Kopen die handel mensen!
Dat betekent dus die Exinore ER kopen, die zijn speciaal voor dancefeesten etc. Ik heb ze ook en ze werken echt ontzettend goed. Ik heb eerst gekozen voor 25 decibel demping, maar dat was teveel van het goede, en ik mocht ze binnen 2 weken kosteloos laten omzetten naar 15 decibel demping. Schoonenberg is echt een topzaak!!Kepro wrote:Bij schoonenberg hebben ze heel veel verschillende?? (zie website)
-Communiceren in een lawaaiige omgeving: ClearSound
-Verantwoord genieten van muziek: ER
Ik snap er de ballen niet meer van, en nog steeds weet ik niet hoeveel
db demping ik moet nemen.
Exinore? (neem aan dat je de 2e bedoelt) Hopelijk kan ik zaterdag even langsgaan, zit nu al 3 dagen ziek thuis, word al weken in de ban gehouden...Milán wrote:Dat betekent dus die Exinore ER kopen, die zijn speciaal voor dancefeesten etc. Ik heb ze ook en ze werken echt ontzettend goed. Ik heb eerst gekozen voor 25 decibel demping, maar dat was teveel van het goede, en ik mocht ze binnen 2 weken kosteloos laten omzetten naar 15 decibel demping. Schoonenberg is echt een topzaak!!Kepro wrote:Bij schoonenberg hebben ze heel veel verschillende?? (zie website)
Kan maar moet je het wel heel bont maken :')Kepro wrote:De kerel van schoonenberg zei....
Je oordopjes zouden er uit kunnen vallen? Lijkt me sterk toch? ook al sta je zo erg te springen en te stampen.
Idd, door stampen gaan ze er niet uit[NL]Sjefke wrote:Ik heb wel dat mijn oordoppen een heel klein beetje los gaan zitten.. dat gebeurd ook als ik lach.. :')
Exinore heeft ook doppen zonder ER filter, die zijn goedkoper. Het ER filter zorgt alleen voor een vlakke demping wat als voordeel heeft dat je het geluid exact hetzelfde hoort als zonder doppen alleen dan een stukje zachter.Kepro wrote:Exinore? (neem aan dat je de 2e bedoelt) Hopelijk kan ik zaterdag even langsgaan, zit nu al 3 dagen ziek thuis, word al weken in de ban gehouden...Milán wrote:Dat betekent dus die Exinore ER kopen, die zijn speciaal voor dancefeesten etc. Ik heb ze ook en ze werken echt ontzettend goed. Ik heb eerst gekozen voor 25 decibel demping, maar dat was teveel van het goede, en ik mocht ze binnen 2 weken kosteloos laten omzetten naar 15 decibel demping. Schoonenberg is echt een topzaak!!Kepro wrote:Bij schoonenberg hebben ze heel veel verschillende?? (zie website)
Dan ga ik wel voor de 15 db.
Denk dat er op zo'n; feest gemiddeld 110 DB uit de speakers komt. Met zo'n demping van je pa is niets mis echter hoor je gewoon bijna niets meer.Kepro wrote:Ik heb zojuist afgelopen week de Exinore ER DB 15 besteld, ik ben benieuwd, zondag ochtend lag ik
met een goede piep weer in mn bed.
Mn pa heeft optoplastieken die 100 db demping hebben (hij werkt in de bouw) en zegt dat mijn 15 db veels te weinig is.
Oke, bedankt. Ik hoop in ieder geval dat de oordoppen niet teleurstellen want het is een aardige smak met geld.Nego wrote:Denk dat er op zo'n; feest gemiddeld 110 DB uit de speakers komt. Met zo'n demping van je pa is niets mis echter hoor je gewoon bijna niets meer.Kepro wrote:Ik heb zojuist afgelopen week de Exinore ER DB 15 besteld, ik ben benieuwd, zondag ochtend lag ik
met een goede piep weer in mn bed.
Mn pa heeft optoplastieken die 100 db demping hebben (hij werkt in de bouw) en zegt dat mijn 15 db veels te weinig is.
Met 90 DB heb je een beschadiging naar 8 uur luisteren dus hier moet je ongeveer op mikken. Dat doe je dus met die 15 DB demping aangezien je nooit volledig 8 uur vooraan met 110 DB staat.
Zou op 3 weken gokken. Zou ze dus nu gewoon laten maken, dan zijn ze sowieso voor defqon binnen.The Amethist wrote:Vanmiddag dan ook maar naar Schoonenberg, de hele meivakantie gewerkt dus het kan er weer afWelke levertijd kan ik dan verwachten, zou ik ze voor defqon binnen hebben?