Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Heb morgen kwart voor 11 afspraak bij de optiek hier in de buurt voor exinore's
Blij dat ik toch eindelijk eens langs ben gegaan.
Hier in de buurt is ook een jonge die overlaatst zelfmoord had gepleegd omdat hij niet meer met zen gepiep in oren kon leven.
weet niet of jullie hiervan hebben gehoord, maar bij de optiek zeiden ze dat sinds dat voorval 50% meer worden verkocht worden van die dingen
is hier geen 10km vandaan gebeurt.
G
lorennzkee wrote:Hier in de buurt is ook een jonge die overlaatst zelfmoord had gepleegd omdat hij niet meer met zen gepiep in oren kon leven.
dan gok ik dat er ook wel wat meer aan de hand was...
maar iig wel een goede aanleiding om oordoppen aan te schaffen!
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
lorennzkee wrote:Hier in de buurt is ook een jonge die overlaatst zelfmoord had gepleegd omdat hij niet meer met zen gepiep in oren kon leven.
dan gok ik dat er ook wel wat meer aan de hand was...
maar iig wel een goede aanleiding om oordoppen aan te schaffen!
Er zijn wel vaker verhalen dat mensen niet meer kunnen leven met een constant gepiep in hun oren dus ik geloof het wel.
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ik ga binnenkort toch ook wat aanschaffen. Ben leraar in opleiding en zal me oren in de toekomst nog hard genoeg nodig hebben! :P

Vind op maat gemaakt alleen zo ongelooflijk duur, ga denk ik voor goedkoper alternatief van Alpine, om daar alvast mee te beginnen.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
styl0w wrote:Ik ga binnenkort toch ook wat aanschaffen. Ben leraar in opleiding en zal me oren in de toekomst nog hard genoeg nodig hebben! :P

Vind op maat gemaakt alleen zo ongelooflijk duur, ga denk ik voor goedkoper alternatief van Alpine, om daar alvast mee te beginnen.
Maat van me draait lokaal en die heeft ook alpine(meen 40 euro) is goed spul zegt hij :)
G
styl0w wrote:Ben leraar in opleiding en zal me oren in de toekomst nog hard genoeg nodig hebben!
volgens mij heeft iedereen zn oren wel nodig xd
Hardtraxxer
404 posts member since 2009
last seen Apr 2010
Ik kan zonder oren :lol:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
StephanieMichelle wrote:Ik kan zonder oren :lol:
wel, hak ze er maar af dan whahah
Donateur
last seen Nov 2021
Ik heb nu van die exinore's besteld, donderdag laten opmeten, gaat me 169 euro kosten.
Blij dat ik dit toch heb gedaan.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
lorennzkee wrote:Ik heb nu van die exinore's besteld, donderdag laten opmeten, gaat me 169 euro kosten.
Blij dat ik dit toch heb gedaan.
De eerste x is het zeker wennen als je op een feest bent!
Maar als je paar x in hebt gehad kan en wil je niet meer zonder ;)
Donateur
last seen Nov 2021
[NL]Sjefke wrote:Maar als je paar x in hebt gehad kan en wil je niet meer zonder
Ik hoop het, maar zoals ik hier al heb gelezen is er alleen maar goede commentaar, dus het zal wel echt zo zijn he:)
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
The Indicator wrote:
styl0w wrote:Ik ga binnenkort toch ook wat aanschaffen. Ben leraar in opleiding en zal me oren in de toekomst nog hard genoeg nodig hebben! :P

Maat van me draait lokaal en die heeft ook alpine(meen 40 euro) is goed spul zegt hij :)
Mooi, heb net een paar besteld! MOH eens testen.
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
lorennzkee wrote:
[NL]Sjefke wrote:Maar als je paar x in hebt gehad kan en wil je niet meer zonder
Ik hoop het, maar zoals ik hier al heb gelezen is er alleen maar goede commentaar, dus het zal wel echt zo zijn he:)
:yes:

En je moet niks van aan trekken als ze je uit lachen om dat je oordoppen in hebt!
Hun merken het van zelf als ze ouder zijn :lol:

+ Meestal hoor je het geluid met oordoppen zuiverder dan zonder
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
[NL]Sjefke wrote:
lorennzkee wrote:
:yes:

En je moet niks van aan trekken als ze je uit lachen om dat je oordoppen in hebt!

+ Meestal hoor je het geluid met oordoppen zuiverder dan zonder
Met op maat gemaakt doppen wel inderdaad :) Met die doppen voor 40 euro (niet dat ze niets doen natuurlijk) maar daarmee demp je het geluid alleen.

De duurdere doppen dempen maar filteren vooral het geluid
G
[NL]Sjefke wrote:En je moet niks van aan trekken als ze je uit lachen om dat je oordoppen in hebt!
zij zijn juist degene die uitgelachen moeten worden xd
zij zijn namelijk dom genoeg om geen oordoppen in te doen :lol:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ik vindt het wat anders als je af en toe naar een feestje toe gaat... Ik ben naar Qlimax geweest.. En me volgende wordt Inqontrol dus vind het niet echt nodig om daar oordoppen voor aan te schaffen, als je elke week naar een hardstyle/core feest gaat is het wat anders.. En in de lokale kroeg vind ik het wel een beeeeeeetje onzin. :')
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Struikrover wrote:Ik vindt het wat anders als je af en toe naar een feestje toe gaat... Ik ben naar Qlimax geweest.. En me volgende wordt Inqontrol dus vind het niet echt nodig om daar oordoppen voor aan te schaffen, als je elke week naar een hardstyle/core feest gaat is het wat anders.. En in de lokale kroeg vind ik het wel een beeeeeeetje onzin. :')
is geen probleem, maar geloof mij inqontrol gaat hard :P

vanmiddag mag ik mijn oordoppen ophalen :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
heb ze op gehaalt, eerst wel even moeite om in te doen, maar met rechts heb ik een half uur zitten kutten om ze uit te krijgen :/
nu lukt het wel een beetje... volgende week maar eens uittesten in radstake! :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Je moet gewoon de onderkant van je oor naar boven drukken (bij je oorlel dus)
Dan komt ie er zo uit ;) Tenminste, bij mij wel :P

Gisteren op masters had ik zo toch ook, maar nu toch dikke piep in mijn oren!
Ben blij dat ik ze toch weer in had, want moest niet denken om weer zonder te lopen

Ik had wel gezien, op hardstyle feesten lopen meer mensen met oordoppen dan hardcore
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
[NL]Sjefke wrote:Je moet gewoon de onderkant van je oor naar boven drukken (bij je oorlel dus)
Dan komt ie er zo uit ;) Tenminste, bij mij wel :P
dat is dus wat ik een half uur heb gedaan :P maar het lukt nu wel beter :innocent:
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
ik heb oordopjes met 9db... gister weer eens in de disco geprobeerd... toch nog piep in mijn oren.

Binnenkort maar weer langs bij Schoonenberg om er 15 db in te laten zetten
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Alpine Music Safe Pro wit gehoorbescherming heb ik gister op bax shop besteld kijken of ze helpen :D
B
Hardtraxxer
83 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Heb op moh/hardbass partyplugs van 12 euro geprobeerd en had er een goed gevoel bij, had geen gekke piep in mn oren (ik sta mid/achterin overt algemeen)
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Dan nog kun je beter investeren in goeie doppen denk k dan :D
B
Hardtraxxer
83 posts member since 2009
last seen Jan 2013
ja wil idd doppen halen...heb veel goede dingen gehoord over filterz...zany schijnt ze ook te gebruiken etc ( ? )
ff een investering, maar zeker de moeite waard (~10 feesten per jaar)