Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 18:54 

Donateur

hmm, dus somige met doppen nog gepiep?
Maar ik heb 15's besteld dus:)
Hoop ze nog voor black te hebben, zal echt wel want het was 2a 3 weken levertijd:)
Dan test ik ze gelijk op black:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:01 

Hardtraxxer

lorennzkee schreef:
Hoop ze nog voor black te hebben, zal echt wel want het was 2a 3 weken levertijd:)

Ligt er ook maar net aan hoe gevoelig je er voor bent, Want bij masters had ik oordoppen in en had ik gister een piep in me oren (vandaag niet opgelet :P)
En een vriendin van mij had geen oordoppen in en had gisteren geen piep in haar horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:27 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
lorennzkee schreef:

Ligt er ook maar net aan hoe gevoelig je er voor bent, Want bij masters had ik oordoppen in en had ik gister een piep in me oren (vandaag niet opgelet :P)
En een vriendin van mij had geen oordoppen in en had gisteren geen piep in haar horen ;)

doet ze goed! hahah ik de kroeg bij ons hou ik er zelfs een piep aan over :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:43 

Donateur

Ahzo, Jha ik heb eig nooit echt een gekke piep in mijn oren na een feestje, alleen als ik een hele nacht heb liggen zuipen in de discotheek hier om de hoek:D voelen me oren echt niet frisjes aan 's morgends. maar niet echt een piep... alleen als het echt heeel stil is hoor ik een piep ja:) maar dat is gwn altijd.
Dus liever voorkomen nu het nog niet te laat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

Wat trouwens ook heel erg helpt tegen het erger worden van gehoorschade is op je MP3 speler letten. Volume niet te hard en ook niet te lang achter elkaar aan.. Anders kun je net zo goed geen oordoppen kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 21:07 

Donateur

Dat klopt. ik probeer zo weinig mogelijk men mp3 te gebruiken, en nooit over de 50%, en dat gebeurt alleen maar op de bus als hij mss 50% staat en dan als er echt veel tamtam is.
als ik bv in bed lig en wil wat muziek luisteren omdat ik niet kan slapen staat hij mss op +-15%
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 23:27 

Hardtraxx Elite

lorennzkee schreef:
Dat klopt. ik probeer zo weinig mogelijk men mp3 te gebruiken, en nooit over de 50%, en dat gebeurt alleen maar op de bus als hij mss 50% staat en dan als er echt veel tamtam is.
als ik bv in bed lig en wil wat muziek luisteren omdat ik niet kan slapen staat hij mss op +-15%

zelfde hier, in het vliegtuig is wel jammer, dan hoor je geen zak.... :L
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 12:56 

The Indicator schreef:
lorennzkee schreef:

zelfde hier, in het vliegtuig is wel jammer, dan hoor je geen zak.... :L

moet je es koptelefoon opzetten, dan hoor je het wel goed, die dempen omgevingsgeluid veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 13:04 

Donateur

Heb ze drie weken terug aan laten meten, hoop dat ze er voor Ghosttown nog zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:00 

Hardtraxx Elite

Alpine Music Safe Pro welke demping moet zal ik indoen naar black wit zilver of goud ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:22 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Alpine Music Safe Pro welke demping moet zal ik indoen naar black wit zilver of goud ?

Wat is de demping per "kleur"? En hoe wil je ze gebruiken? Alleen voor feesten of ook voor uitgaan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 11:04 

Donateur

Oh man, wat een kutactie :cry: :cry: Kan het nog steeds niet geloven. Op Masters of Hardcore, had ik die eximinore dingen in waar ik eigenlijk al jaren te laat mee ben. In het begin had ik ze nog niet in, geluid was toch nog niet echt hard, maar op den duur alsnog ingedaan en ze werkte echt super!! Maar goed, wat doet domme Milán als die door de gangen loopt met z'n maten; krapt die aan z'n oor, en merkt een paar stappen later dat zn linker gehoorbeschermer eruit gevallen....we hebben nog met een paar maten gezocht naar dat kutding maar niet kunnen vinden..

gelukkig nog wel een verzekering erop aangesloten, maar het blijft kut :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 13:30 

Hardtraxx Elite

wit is 10 db
zilver is 12 db
goud is het 15 db als ik het goed heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

Zo weinig verschil maar? Zou ik lekker die 15 nemen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 14:06 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Oh man, wat een kutactie :cry: :cry: Kan het nog steeds niet geloven. Op Masters of Hardcore, had ik die eximinore dingen in waar ik eigenlijk al jaren te laat mee ben. In het begin had ik ze nog niet in, geluid was toch nog niet echt hard, maar op den duur alsnog ingedaan en ze werkte echt super!! Maar goed, wat doet domme Milán als die door de gangen loopt met z'n maten; krapt die aan z'n oor, en merkt een paar stappen later dat zn linker gehoorbeschermer eruit gevallen....we hebben nog met een paar maten gezocht naar dat kutding maar niet kunnen vinden..

Zat jij bij dat groepje in die gang, die met zaklampen en alles op zoek waren naar "iets"?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:35 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:

maar per HZ verschilt het db ook weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:38 

Artiest

Khadber schreef:

Weinig verschil? 1 dB verschil is het geluidsniveau keer 2 op gegeven moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:30 

Hardtraxx Elite

ik doe denk ik de zilveren in alleen om te proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:14 

Hardtraxxer

hoef geen 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Khadber schreef:

Weinig verschil? 1 dB verschil is het geluidsniveau keer 2 op gegeven moment :)

Dat weet ik, maar ik bedoel in de demping, normaliter is het 9, 15, 25. Dat bedoel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:40 

Hardtraxxer

Milán schreef:

Tip voor Volgende x, Doe ze gewoon vanaf het begin in! Is het beste ;) Dan hoor je het misschien een uurtje even wat zachter, maar je hoort het toch nog goed genoeg :)

En behoorlijk vervelende actie ja :O
Dat had ik ook bij X-Qlusive, alleen ik merkte dat ie viel, keek hem na.. na paar seconde zoeken kon ik hem gelukkig vinden, en was ie niet in het rooster gevallen (helemaal vooraan) gevallen anders was ik hem ook kwijt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 02:19 

Donateur

Ja, ik weet dat het dan het beste is, maar dan staat het toch al wel echt te laag voor mij. Ik draag al de avond dat ding in, dus het eerste uurtje mag ik er wel afsnoepen vinden ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 16:18 

Hardtraxxer

Ik ben eindelijk naar de Beter Horen geweest en heb oordopjes gehaald van t merk comfoor...Iemand mee bekend?
Die vrouw zei dat ik eerst die maar eens moest proberen voordat je hele dure oordopjes aan laat meten.
Ga ze op In Qontrol uitproberen...Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Lief_Feestbeesie schreef:
Ik ben eindelijk naar de Beter Horen geweest en heb oordopjes gehaald van t merk comfoor...Iemand mee bekend?
Die vrouw zei dat ik eerst die maar eens moest proberen voordat je hele dure oordopjes aan laat meten.

Die heb ik ook, 5 jaar gebruikt, nu passen ze niet meer goed omdat je oor veranderd na al die jaren. Heeeeel erg tevreden mee geweest, dagelijks gebruikt bij het drummen en in de weekenden op grote feesten. Echt fijn spul.

Maar waarom zegt ze "die maar eens proberen voor die hele dure"? Ik heb er gewoon €140 voor neer moeten leggen toen. Is toch wel de gemiddelde prijs geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 00:22 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Lief_Feestbeesie schreef:

Die heb ik ook, 5 jaar gebruikt, nu passen ze niet meer goed omdat je oor veranderd na al die jaren. Heeeeel erg tevreden mee geweest, dagelijks gebruikt bij het drummen en in de weekenden op grote feesten. Echt fijn spul.

Maar waarom zegt ze "die maar eens proberen voor die hele dure"? Ik heb er gewoon €140 voor neer moeten leggen toen. Is toch wel de gemiddelde prijs geloof ik.

Deze zijn universeel, dus niet op maat gemaakt. Ik ga ze alleen op feesten gebruiken, dus daarom zei ze probeer eerst deze. Ze waren nog geen € 20,00. Ze zien er zo uit: http://farm4.static.flickr.com/3198/2907001412_5f6a04283f.jpg
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen