En nu even een ander verhaal: Ik was laatst naar BKJN (Beter Kom Je Niet) en was mijn oordoppen vergeten! Ik balen! Nog mijn best gedaan een paar achter de bar te regelen. Maar dat ging niet zeiden de mensen achter de bar

Naja boeiend dacht ik. Dan maar een keertje zonder...
Na afloop van het feest: de tering!! Wat een klote gesuis...! Als of er 2 UFO's rond mijn kop cirkelde! WAUWWAUWWAUWWAUWWAUWWAUW. Zo klonk het. Op dat moment was ik echt meer dan 50% doof

Hoorde geen moet van wat vrienden tegen me zeiden.
Gelukkig ging het de volgende dag iets beter... Maar nog steeds dat klote gesuis!! Dagen versleten en het gesuis veranderde naar een piep maar werd met de dag wel minder (gelukkig). Echter, na 5 dagen had ik wel verwacht dat het helemaal weg zal zijn.. Maar nee hoor, het bleef. Toen begon ik me zorgen te maken. Ik dacht ja hoor... De rest van me leven een piep! Klote!

Dus ik die week erop maar even langs de huisarts gegaan. Hopen dat die me iets geruststellend kan vertellen. De dokter dus in mijn oren gekeken en wat bleek; me oren zaten vol en moesten uitgespoten worden! Hij zei dat dat ook het oorsuisen (ook wel tinnitus genoemd) veroorzaakte. Ik blij

Nog paar dagen met het gesuis rond gelopen en sinds mijn oren uitgespoten zijn er geen last meer van

Pfoe! ZEKER dat ik nu altijd mijn oordoppen draag. Ik weet nu hoe hinderlijk die piep kan zijn!
Oftewel, als je na een week nog steeds last hebt van je oren: go see the doctor

Misschien is er nog hoop!
En aardig lang verhaal geworden btw, hopelijk komen jullie er een beetje doorheen