Nee, moet ik inderdaad naar de doktorDj C-Mind wrote:En nu dan?
Eerst na dokter om je hoofd uit te laten spuiten
of doen zei dat voor je
En daarna moet ik die mevrouw van Filterz weer bellen. Leuk vrouwtje btw
Nee, moet ik inderdaad naar de doktorDj C-Mind wrote:En nu dan?
of doen zei dat voor je
Ach eerst even wat sla olie in je oor thuisDj C-Mind wrote:En nu dan?
of doen zei dat voor je
hmmmJor-D wrote:Nee, moet ik inderdaad naar de doktorDj C-Mind wrote:En nu dan?
of doen zei dat voor je
En daarna moet ik die mevrouw van Filterz weer bellen. Leuk vrouwtje btwHeb der 06
Nee voor Hard Bass gaat niet meer lukken nu. Volgende week uitspuiten, daarna weer bellen. Maar dan heeft het geen haast meer. In Qontrol is nextDj C-Mind wrote:hmmmJor-D wrote:Nee, moet ik inderdaad naar de doktorDj C-Mind wrote:En nu dan?
of doen zei dat voor je
En daarna moet ik die mevrouw van Filterz weer bellen. Leuk vrouwtje btwHeb der 06
dan heb je ze zeker te weten niet voor hardbass ofwel
en you dirty player
@ nego
slaolie in je oren?
ja er komt een bagger uit dan ja
ligt eraan hoe veel er in je oor zitMilán wrote:He wat? Uitspuiten bij de dokter? Ik mocht het gewoon zelf schoonmaken?
Er werd aangeraden om gewoon naar de dokter (assistente) te gaan, dus dan doe ik dat ookMilán wrote:He wat? Uitspuiten bij de dokter? Ik mocht het gewoon zelf schoonmaken?
Hehe, ik viel al bijna flauw toen ze dat watje in me oor duwde. Wat een rot gevoel was dat, en dat werd alleen maar versterkt door die prop.Nego wrote:Die olie zorgt er inderdaad voor dat de prop week wordt en beter loskomt. Het kan best zijn dat hij vrij vast zit en dat ze hem er niet uit krijgen.
Wat ze bij de dokter dan zeggen, ga maar naar huis en doe er elke avond wat slaolie in.. Kom daarna over 4 dagen maar terug (dus als ik jouw was deed ik het wel).
Het is namelijk zo dat ze maar een X aantal keer mogen spuiten aangezien het anders pijn gaat doen. Als men dan doorgaat kan een persoon namelijk flauwvallen want zoals velen weten gaat dit icm je evenwichtsorgaan
Misschien dat ze iets aan die tweeters moeten doen in de RumoursKepro wrote:Uhmm misschien ook maar eens bij Schoonenberg informeren, ik pak gemiddeld 2-4 feestjes op een jaar denk ik maar in discotheken kan het dus ook handig zijn, en als ik hier van een lokale discotheek kom?(rumours voor maarten) dan word mn hoofd gek van de piep in mn oren al had ik na Qlimax nergens last van.
Gewoon het zakje aan je sleutelbos hangen.. ik heb het ooke n heb ze dus altijd bijStokbrood wrote:ik ga bij Hardbass eindelijk mijn oordoppies uittestenals ik ze niet vergeet, want als ik naar de kroeg/disco ga vergeet ik ze echt altijd
same hereKhadber wrote:Ik heb ze in een klein portomoneetje in mijn broekzak bij mijn sleutels, dus ik voel ze altijd zitten.
idd, Filterz zijn zo ongeveer de beste denkikhdhessel wrote:http://www.oordoppenshop.nl/filterz-oordoppen-maat-p-1340.html zijn dat goeie
Nee hoor maar ze zijn goed jaKSwoosh wrote:idd, Filterz zijn zo ongeveer de beste denkikhdhessel wrote:http://www.oordoppenshop.nl/filterz-oordoppen-maat-p-1340.html zijn dat goeie
en, heb je je oordoppen onderhand al binnen?Jor-D wrote:Hehe, ik viel al bijna flauw toen ze dat watje in me oor duwde. Wat een rot gevoel was dat, en dat werd alleen maar versterkt door die prop.
Maar bedankt voor de tip, snel afspraak maken bij de dokter