MelvinFR schreef:
Denk dat er niemand hier het beter weet dan Schoonenberg zelf dus ik zou hun even bellen
.
Had ik wel gedaan maar je moet voor hulp contact opnemen met de specifieke winkel waar je de oordoppen hebt gemeten en gekocht. En die specifieke winkel is pas vanaf morgen open (achteraf wel spijt dat het via hun ging maar het was even wat op dat moment het dichtste bij was).
MelvinFR schreef:
Ik weet wel dat je bij Beter Horen losse filters kunt bestellen dus wellicht daar ook wel.
Heeft Beter Horen merkspecifieke filters dan? Anders doe ik dat misschien als er morgen niks uit komt. Heb ze namelijk voor komende zondag Awake en de week er op PRSPCT en Paradigm Chris Liebing al nodig.
En gezien Schoonenberg extern werkt met Elacin gaat daar ook weer tijd over (het leveren van de doppen en daarna nog eens nieuwe doppen omdat ze de verkeerde hadden besteld duurde ook al bijna 1,5 maand)
Khadber schreef:
Die bedoel ik inderdaad. Heette hiervoor Alpine, nu Elacin, ik ga niet met de tijd mee denk ik
.
Alpine en Elacin zijn toch twee losse bedrijven?
Ik heb in 2020 die Elacin oordopjes gehaald bij Schoonenberg ter vervanging van versleten Alpine PartyPlug Pro Natural. Die op maat gemaakte Alpine oordoppen zien er ook net wat anders uit.