Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 14:37 

Artiest

Jor-D schreef:
Net filterz besteld. Staat inderdaad op de site dat ze bellen voor een afspraak en dan bij je thuis langskomen voor opmeten :)

Zal mij benieuwen.

Hoop dat ik ze voor Hard Bass binnen heb, al denk ik dat niet :P

Duurt minstens een week voordat ze opgemeten zijn en dan nog eens 2 weken productie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 14:49 

Hardtraxx Beheerder

Nego schreef:
Jor-D schreef:
Net filterz besteld. Staat inderdaad op de site dat ze bellen voor een afspraak en dan bij je thuis langskomen voor opmeten :)

Zal mij benieuwen.

Duurt minstens een week voordat ze opgemeten zijn en dan nog eens 2 weken productie dus :)

Ok :)

Heb per mail nog even gezegd dat het een spoedgeval is, misschien dat ze dan wel doorwerken :P Niet geschoten is altijd mis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 15:03 

Donateur

haha een spoedgeval xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 16:59 

Jor-D schreef:

ga er maar vanuit van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 00:03 

Donateur

Nou, ze zijn besteld hoor! Wel dure grap, die dingen zijn rond de 165 ekkies en met de verzekering komt het in totaal om zo'n 185 á 190 euro..Maarja, het is nu wel even kut, maar over 20 jaar zal ik mijzelf dankbaar zijn denk ik nu maar zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 00:44 

Hardtraxx Veteran

Verzekering? Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 00:45 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Verzekering? Waarom?

Verlies, diefstal, imperfecte pasvorm, zo nog wel wat.
2 jaar, 20 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 11:21 

Hardtraxxer

Wat wel een nadeel is van die filterz etc is dat het geluid vervormt. Die hebben geen vlakke demping. Er zijn zover ik weet maar 2 fabrikanten die doppen leveren met een volledig vlakke demping: Exinore en Earproof. (Of er moet een 3e bijgekomen zijn) En die doppen zitten dan alleen in de ER serie. Kosten: 160 - 190E (zonder verzekering).

Laat je alleen niet afschepen in de winkel. Ik heb een flink discussie moeten voeren voordat ze die doppen wilden verkopen. Volgens hun was de ER serie juist enkel voor muzikanten en niet om naar feesten te gaan. En zelfs dan geven ze gerust op het bestelformulier nog de verkeerde serie op...

Het grote voordeel van ER filters in je doppen boven doppen van filterz en anderen, is dat je echt niks merkt. Wat je hoort is identiek als zonder doppen, enkel iets minder hard. En omdat je oren wennen aan het geluid merk je ook na 5 minuten dat verschil n iet meer. Ook ik heb regelmatig aan mn oren gevoeld of ze er nog wel in zaten :innocent:

Die van exinore (de ER Flexcomfort) steken wel een mm of 2-3 uit je oren en zijn dus zichtbaarder als die van oa filterz etc. Van Earproof weet ik het niet... Dus de keuze is of een TOP geluid en beetje zichtbaar, of wat meer betalen (hoewel ik het van earproof niet zeker weet maar volgens mij zijn die wel vlak op jegehoorgang) of zo goed als niet zichtbaar, een beetje vervorming maar ook een stuk minder betalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:12 

Hardtraxx Beheerder

Dj C-Mind schreef:
haha een spoedgeval xd

xd

Citaat:
We kunnen de lengte van de productietijd kunnen we niet aanpassen maar ik ga je verzoek doorsturen aan de persoon die bij je komt aanmeten.
Ik kan geen garantie geven dat het lukt maar we gaan onze uiterste best doen.

@hierboven
Hoe klinkt die lichte 'vervorming' dan eigenlijk? Is het dan niet meer zo zuiver? Hoor je gekraak ofzo? Hoe moet ik dat zien/horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:33 

Artiest

Jor-D schreef:
Dj C-Mind schreef:
haha een spoedgeval xd

xd

Citaat:
We kunnen de lengte van de productietijd kunnen we niet aanpassen maar ik ga je verzoek doorsturen aan de persoon die bij je komt aanmeten.
Ik kan geen garantie geven dat het lukt maar we gaan onze uiterste best doen.

@hierboven
Hoe klinkt die lichte 'vervorming' dan eigenlijk? Is het dan niet meer zo zuiver? Hoor je gekraak ofzo? Hoe moet ik dat zien/horen?

Uhmm vervorming is als in, teveel hoog, teveel laag of teveel mid.
In het geval van doppen is het dat het laag vaak overstemd t.a.v. het mid en hoog. Opzich helemaal geen probleem maar wel wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 14:55 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg anders met mn ER's naar gevoel meer bass door t.o.v. andere frequenties, maar dat de rest toch zuiverder / helderder klinkt doordat het allemaal wat zachter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 17:48 

ik heb Filterz, en heb nog nooit iets als vervorming gehoord...
maak je je oordoppen wel goed schoon? evenals je oren zelf ;)
bij mij klinkt de muziek gewoon goed, maar alleen zachter :P
met het voordeel dat je borstkas nog wel bounced met d ebass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 00:18 

Donateur

Martijn schreef:
Die van exinore (de ER Flexcomfort) steken wel een mm of 2-3 uit je oren en zijn dus zichtbaarder als die van oa filterz etc

Ja die heb ik dus besteld. En ach, wat is nou 2 á 3 millimeter toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 06:04 

Hardtraxx Veteran

Heb ze vandaag weer gebruikt in die ene discotheek waar ik het over had, waar ze eerst teveel volume weghaalden. Sindsdien is het geluid daar wat verbeterd, waardoor ik toch een paar keer een piep heb overgehouden. Vandaag dus met ER-15 geprobeerd - helemaal top. Geluid zeker niet te zacht, mensen beter kunnen verstaan, the usual :) Voortaan ook naar kleinere discotheken die dingen in dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Vandaag weer binnen gehaald! Deze zijn wel goed en deze gaan er wel diep genoeg in!

Ik moet alleen nog wel even blijven oefenen met het erin draaien van die dingen, dat is zo makkelijk nog niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 22:39 

Hardtraxx Beheerder

Vandaag gebeld door een mevrouw die m'n Filterz morgen komt aanmeten. En blijkbaar doen ze er alles aan dat ik ze voor Hard Bass binnen heb. Ze ging het in ieder geval regelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:13 

Jor-D schreef:
Vandaag gebeld door een mevrouw die m'n Filterz morgen komt aanmeten. En blijkbaar doen ze er alles aan dat ik ze voor Hard Bass binnen heb. Ze ging het in ieder geval regelen :thumbsup:

aanmeten ja, maar produceren duurt het langst ;)
ga er maar vanuit dat je het niet haalt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:18 

Hardtraxxer

Laat die jongen nou in z'n roes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:00 

Hardtraxx Beheerder

Haha, afspraak is verplaatst naar donderdag. Ze kon niet langskomen... Zal nu al wel helemaal niet lukken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:43 

Hardtraxx Beheerder

Zucht, prop in me oren, bah!. Eerst laten uitspuiten, dan kunnen ze een afdruk maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:44 

Donateur

Jor-D schreef:
Zucht, prop in me oren, bah!. Eerst laten uitspuiten, dan kunnen ze een afdruk maken :P

en jij maar zeggen dat je alles hoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:46 

Hardtraxx Beheerder

Dj C-Mind schreef:
Jor-D schreef:

Nou, toen ze dat zei verklaarde dat wel een hoop dingen inderdaad :P Ook misschien die constante lichte suis in me oren ;)

En wat een naar gevoel zeg als ze dat watje in je oren douwen. Nondeju!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:51 

Donateur

Jor-D schreef:
Dj C-Mind schreef:
Jor-D schreef:

Nou, toen ze dat zei verklaarde dat wel een hoop dingen inderdaad :P Ook misschien die constante lichte suis in me oren ;)

En wat een naar gevoel zeg als ze dat watje in je oren douwen. Nondeju!

haha ow shit is dat het xd

en zal je uit je dromen helpen die suis in je oren is de wind die in je lege hoofdje rondblaast ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:53 

Hardtraxx Beheerder

Dj C-Mind schreef:
en zal je uit je dromen helpen die suis in je oren is de wind die in je lege hoofdje rondblaast ;) :P

hahahahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:55 

Donateur

En nu dan?
Eerst na dokter om je hoofd uit te laten spuiten xd
of doen zei dat voor je :evil:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen