Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 18:59 

Hardtraxxer

Bij welke winkels kan je deze aan laten meten? Heb donderdag wel gemerkt toen ik vooraan stond dat ik toch last kreeg van me oren.
Ga nu 5 jaar regelmatig naar feestjes en je merkt soms wel dat je gehoor achteruit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 19:01 

Donateur

Na de HMH heb ik er nooit zo'n last van.. maar na inQontrol en Q-Base merk ik het verschil veel te goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 21:51 

Hardtraxx Addict

The Prophet heeft ze hier ook in http://www.youtube.com/watch?v=dORLhhaHgBI&feature=sub
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 22:35 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:

Ze? Kun jij van zo'n afstand zien welk merk/type/soort hij inheeft dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Lief_Feestbeesie schreef:
Bij welke winkels kan je deze aan laten meten? Heb donderdag wel gemerkt toen ik vooraan stond dat ik toch last kreeg van me oren.
Ga nu 5 jaar regelmatig naar feestjes en je merkt soms wel dat je gehoor achteruit gaat.

Bij de betere gehoorzaken. Ik weet niet waar je vandaan komt mevrouw het feestbeesie?
-edit- Ow Gouda :)

Je kunt bijvoorbeeld gaan naar Schoonenberg
Ik heb ze zelf bij Acousticon in Amersfoort gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 22:40 

Hardtraxx Veteran

Lief_Feestbeesie schreef:

Bij de Beter Horen, gewoon Exinores ook, dus niet een raar merk ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 22:45 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:
Qz. schreef:

Ze? Kun jij van zo'n afstand zien welk merk/type/soort hij inheeft dan?
Ik doelde met ze gewoon op de TT: Gehoorbeschermers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 17:36 

Hardtraxxer

Qz. schreef:

Ik hoop voor elke Dj dat ie oordoppen heeft :P

Ik had mijn oordoppen gehaald bij Schoonenberg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

Net opnieuw aan laten meten. Hopelijk word het wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 12:45 

Hardtraxxer

zit er ook over te denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 16:51 

Envious schreef:
zit er ook over te denken

ik raad je aan om ze te nemen
na feesten heb je vaak [tenminste had ik vaak voordat ik me oordoppen had] zon piep in je oren
dat is het geluid van het natrillen van de haartjes van je gehoorzintuig...
toen ik mijn oordoppen had had ik NOOIT meer last van zon piep!
het is ook zo dat je oren niet meer herstellen, en je moet er je HELE leven mee doen!
en als je denkt dat je daardoor de muziek niet meer goed hoort: als je goede oordoppen neemt worden alleen de te harde geluiden gedempt, en hoor je alles nog heel goed!
de muziek is dus nog hardstikke goed te horen, en je hoort je vrienden zelfs beter XD

hier heb ik mijne gehaald: Kooij Optiek Nijmegen, ik heb de [waarschijnlijk welbekende] Filterz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:51 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ik wil misschien ook wat gaan halen, want ik wordt binnenkort 16 en dan gaan de echte feesten beginnen. :P Wat raden jullie mij aan, 1 keer per maand een feestje. En wat kost een verzekering, want dat lijkt me wel handig ik denk wel dat ik ze vrij snel kwijtraak namelijk.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:56 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Hmm, ik wil misschien ook wat gaan halen, want ik wordt binnenkort 16 en dan gaan de echte feesten beginnen. :P Wat raden jullie mij aan, 1 keer per maand een feestje. En wat kost een verzekering, want dat lijkt me wel handig ik denk wel dat ik ze vrij snel kwijtraak namelijk.. :/

Ik heb oordoppen met 2 jaar verzekering voor €20,- dus daar hoef je je niet echt druk over te maken. (wel Schoonenberg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:02 

Hardtraxx Veteran

Dan doe ik die verzekering er zeker bij. Maar welke moet ik halen die otoplastieken of die wassen dingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:12 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Dan doe ik die verzekering er zeker bij. Maar welke moet ik halen die otoplastieken of die wassen dingen?

Ik heb nu ervaring met beiden.
Wassen dingen geven je het gevoel dat je wel bij het feest bent, maar dat je in de ruimte ernaast zit. Als je je otoplastieken vanaf moment 1 in hebt heb je gewoon het gevoel dat het zo hard staat als dat je het hoort, werkt heel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:16 

Hardtraxx Veteran

Dan moet ik dus eigenlijk gewoon die otoplastieken halen, want ik wil geen idee hebben alsof ik in de ruimte ernaast zit. Ik wil wel mooi geluid en dan betaal ik dan wel voor. Als die dingen toch lang mee gaan, waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Dan moet ik dus eigenlijk gewoon die otoplastieken halen, want ik wil geen idee hebben alsof ik in de ruimte ernaast zit. Ik wil wel mooi geluid en dan betaal ik dan wel voor. Als die dingen toch lang mee gaan, waarom niet?

Inderdaad. Ik heb ze ook eigenlijk zo goed als altijd bij me als ik ga stappen, ook buiten de grote feestjes om enzo. Het is allemaal zo relaxed gewoon. Geld meer dan waard, en die verzekering is een schijntje en is echt gewoon helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:22 

Hardtraxx Veteran

Ja bedankt voor het advies. Ik ga ze over een half jaartje denk ik halen. Binnenkort niet echt veel feestjes. 3 April pas weer de eerste met NC en Wildstylez in Takens, dan 5 Juni oid Intens Festival. En na de zomer vakantie worden het er meer, dus dan moet ik ze maar even aanschaffen. Ook maar zo'n verzekering erbij, want 20 euro per jaar is niks en de kans dat ik ze verlies is toch vrij groot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:35 

Hardtraxxer

Ik had na lang twijfelen (en discussie met mijn ouders) toch ook maar oordoppen gekocht, (bij schoonenberg) en ben er echt blij mee! geen piep meer in mijn oren :clap:

Je hoort het geluid minder scherp, maar wel gewoon goed (ik heb 15db demping)
Het best is wel om ze in te doen voordat je de zaal in bent, waar de muziek aan staat ;) Doe ik tenminste wel altijd :)

In het begin voel je heletijd of ze er nog wel in zitten, :lol: terwijl dat niet eens nodig is want als er 1 uit is hoor je dat meeteen :/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ze bij Specsavers gehaald, en werken prima.
Die van mij waren 100 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 13:04 

Donateur

Ik ga vandaag naar Schoonenberg in Nijmegen, even vragen hoe dat allemaal te werk gaat en hoe het zit met de betalingen. Zie komen er iig aan dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

Die van mij zijn vandaag geleverd, ik ben alleen nog niet in de gelegenheid om ze te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 13:28 

Artiest

Je kunt ook altijd contact opnemen met Filterzz. Ze komen namelijk thuis je oren opmeten en doppen worden thuis afgeleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 14:07 

Hardtraxx Beheerder

Net filterz besteld. Staat inderdaad op de site dat ze bellen voor een afspraak en dan bij je thuis langskomen voor opmeten :)

Zal mij benieuwen.

Hoop dat ik ze voor Hard Bass binnen heb, al denk ik dat niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Hoop dat ik ze voor Hard Bass binnen heb, al denk ik dat niet :P

Gok ook van niet, Exinores kosten 2 weken productiewerk. Dus gaat wel erg krap worden.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen