Update: Kan ze vandaag ophalen, kreeg net een mailtje 
16 dagen precies. Net als Joey dus
Hahahaha nice, net op tijdwrote:Update: Kan ze vandaag ophalen, kreeg net een mailtje
Inderdaadwrote:Hahahaha nice, net op tijdwrote:Update: Kan ze vandaag ophalen, kreeg net een mailtje
Bij een Beter Horen of Schooneberg kan je die halen, prijzen kan je op de site vinden.wrote:Hallo, ik zoek ear plugs en ik kom er niet echt uit. Ik wil graag universele omdat ik niet al te vaak naar een feest ga en het me anders te duur wordt. Alleen er is zo veel keuze..
Dus heeft iemand een goede tip? Het liefst doorzichtige.
Wat noem je goedkoop? Heb zelf (zoals zo vele) Noizezz van € 25 en die zijn er nog nooit uitgevallen. Zelfs afgelopen Q-Base niet tijdens een uur lang N-Vitral en geloof mij dat was alles behalve stil staanwrote:Ik heb een vraagje over de goedkopere oorpluggen, blijven deze goed zitten bij zo'n feest?
Want ben niet iemand die veel stil staat
Zelfs op maat gemaakt blijft niet 100% zitten, maar heb met verschillende doppen nog nooit gehad dat ze uit vielen gelukkig.wrote:Ik heb een vraagje over de goedkopere oorpluggen, blijven deze goed zitten bij zo'n feest?
Want ben niet iemand die veel stil staat
http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-witwrote:nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?
Zou gewoon beginnen met een beetje uitproberen wat je nou zelf fijn vindt. Ik zweer zelf bij de 'gewone' Alpine partyplugs, maar vrienden van me kunnen die absoluut niet in hebben. Het is een beetje een kwestie van aanwennen denk ik. Mocht je wat chill vinden, dan kun je gaan kijken of je verschillende filters of iets dergelijks wilt. Als je direct een redelijke aankoop doet, is het misschien jammer als je ze uiteindelijk niet fijn vindt zitten. Als het je relaxt lijkt om aan te kunnen passen door verschillende filters dan zijn deze primawrote:http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-witwrote:nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?
Kan deze erg aanraden, zitten fijn en je kunt zelf het filter bepalen. Mocht je een oortje kwijt raken zit er ook nog een reserveoortje bij.
Ik ga deze gewoon proberen denk ik. Ik neem aan dat als je naar een feest gaat, je ze los maakt van het draadje en ze gewoon los in je oren zitten?wrote:http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-witwrote:nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?
Kan deze erg aanraden, zitten fijn en je kunt zelf het filter bepalen. Mocht je een oortje kwijt raken zit er ook nog een reserveoortje bij.
Draadje zit er los bij, dus kun je gewoon thuis laten of weggooien.wrote:Ik ga deze gewoon proberen denk ik. Ik neem aan dat als je naar een feest gaat, je ze los maakt van het draadje en ze gewoon los in je oren zitten?
Op de foto's ziet het er wel uit dat je het draadje er af kan halen, anders de schaar er in. Als je de oordoppen fatsoenlijk insteekt zouden ze niet mogen los komen, hoe hard je ook los gaat.wrote:Ik ga deze gewoon proberen denk ik. Ik neem aan dat als je naar een feest gaat, je ze los maakt van het draadje en ze gewoon los in je oren zitten?wrote:http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-witwrote:nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?
Bij Schoonenberg heb ik ongeveer een kwartiertje-half uurtje gezeten.wrote:Hoelang duurt het opmeten enzo ongeveer? Vergeten te vragen en werk is mij nodig diezelfde dag
Bij mij duurde het een kwartiertje totaal.wrote:Bij Schoonenberg heb ik ongeveer een kwartiertje-half uurtje gezeten.wrote:Hoelang duurt het opmeten enzo ongeveer? Vergeten te vragen en werk is mij nodig diezelfde dag
Nice! Welke had je nou besteld? Met of zonder verwisselbare filters? Heb zelf toen getwijfeld maar heb de standaard partyplugs toen gehaald. Zit wel te twijfelen om een keer met verwisselbaar filter te halen.wrote:heb de oordoppen gister voor het eerst getest. ze bevielen goed! op het begin vond ik het een beetje vervelend/raar met het communiceren met mensen, maar later heb ik hier op de een of andere manier geen last meer van gehad.
verder realiseerde ik me pas hoe fijn de oordopppen zijn, als ik ze uit deed. het geluid klinkt ook veel beter heb ik t idee met de doppen in.
bleven ook goed zitten.
goede aankoop iniedergeval
ik heb met verwisselbare filters. had naar t feest de normale filters erin gedaan. die zijn prima bevallen, dus die houd ik er voorlopig gewoon lekker in denk ik.wrote:Nice! Welke had je nou besteld? Met of zonder verwisselbare filters? Heb zelf toen getwijfeld maar heb de standaard partyplugs toen gehaald. Zit wel te twijfelen om een keer met verwisselbaar filter te halen.wrote:heb de oordoppen gister voor het eerst getest. ze bevielen goed! op het begin vond ik het een beetje vervelend/raar met het communiceren met mensen, maar later heb ik hier op de een of andere manier geen last meer van gehad.
verder realiseerde ik me pas hoe fijn de oordopppen zijn, als ik ze uit deed. het geluid klinkt ook veel beter heb ik t idee met de doppen in.
bleven ook goed zitten.
goede aankoop iniedergeval