Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 11:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Ik hoop het! :P

Daarom ben ik wat huiverig en gebruik ik mijn oude doppen telkens, maar het is wel tijd voor nieuwe.

Ik heb in ieder geval wel erg positieve reacties gelezen over Schoonenberg, dus ik zou er wel even langs gaan dan :) Als je ze vóór defqon wilt (mits je gaat) zou ik wel vandaag langsgaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vanmiddag aan laten meten, ging helemaal top :)
Het voelde wel grappig opzich, vrij apart spul. Levering tussen de 10 en 21 dagen, dus hopelijk nog vóór defqon binnen, zou echt top zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Vanmiddag aan laten meten, ging helemaal top :)
Het voelde wel grappig opzich, vrij apart spul. Levering tussen de 10 en 21 dagen, dus hopelijk nog vóór defqon binnen, zou echt top zijn :)

Gewoon die 17e even bellen of ze er al liggen, 8 van de 10 keer liggen ze er al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 09:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
The Venator schreef:
Vanmiddag aan laten meten, ging helemaal top :)
Het voelde wel grappig opzich, vrij apart spul. Levering tussen de 10 en 21 dagen, dus hopelijk nog vóór defqon binnen, zou echt top zijn :)

Gewoon die 17e even bellen of ze er al liggen, 8 van de 10 keer liggen ze er al.


Thx :) komt goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waren ze erg duur Kees? Zit er namelijk zelf ook aan te denken om er een paar te laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elacin kost, inclusief de filters van 15db, 160 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Waren ze erg duur Kees? Zit er namelijk zelf ook aan te denken om er een paar te laten maken.


160 eurootjes zonder verzekering (die ik er niet bij neem tho)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 17:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Misschien leuk voor de twijfelaars hier. 50 euro korting op gehoorbescherming Music DM (15, 20 of 25 dB) bij Beter Horen.

50 euro festivalkorting op muziek oordoppen op maat

Op vertoon van een willekeurig festivalticket ontvang je maar liefst 50 euro korting op muziek oordoppen op maat!

Ga je regelmatig naar concerten of festivals? Wees dan zuinig op je oren. Suizende oren, een pieptoon of tijdelijke slechthorendheid zijn echt niet nodig. Door het dragen van muziek oordoppen op maat kun je gehoorbeschadiging heel eenvoudig voorkomen. De muziek oordoppen op maat van Pluggerz zijn voorzien van een uniek geluidsfilter waarmee de muziek goed hoorbaar blijft en nog steeds goed klinkt. Het filter dempt het geluid tot een veilig niveau, terwijl ook praten met anderen goed mogelijk blijft.

Je profiteert nu tijdelijk van 50 euro festivalkorting bij aanschaf van de Pluggerz Music oordoppen op maat bij een van de Beter Horen winkels. De beste keuze voor de bewuste muziekliefhebber die langer van zijn gehoor en muziek wil genieten. Kom snel langs! Maak online een afspraak of vind de dichtstbijzijnde Beter Horen winkel.

Actievoorwaarden:

- Actie is geldig tot 31 oktober 2016
- Korting van 50 euro is geldig op een set op maat gemaakte Pluggerz Custom-fit Music 2-in-1 of Pluggerz Custom-fit DM. Je betaalt hierdoor geen 169,95 maar 119,95 euro per set.
- De korting wordt verleend bij inlevering van een festivalticket van een festival naar keuze
- Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.

http://www.beterhoren.nl/gehoorbescherm ... oppen.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word tijd dat in deze wereld wat meer concurrenten komen en ze ook op prijs gaan concurreren. Wtf joh, 170 euro voor wat stukjes rubber met een filter in je oren, doe eens gauw normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Word tijd dat in deze wereld wat meer concurrenten komen en ze ook op prijs gaan concurreren. Wtf joh, 170 euro voor wat stukjes rubber met een filter in je oren, doe eens gauw normaal

Liever 1x per 5 jaar 170 euro dan de rest van je leven doof ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Dat kwam omdat het spul dat de gehoorgangen in ging de boel vacuüm trokken. *pats


Dat zou niet moeten gebeuren. De audicien moet met het er uithalen van de afdrukken zorgen dat er geen vacuüm wordt getrokken. :/ Zorg dat je naar een StAr geregistreerde audicien gaat voor de afdrukken van je oor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 07:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Break Zero schreef:
TheJoker schreef:
Dat kwam omdat het spul dat de gehoorgangen in ging de boel vacuüm trokken. *pats


Dat zou niet moeten gebeuren. De audicien moet met het er uithalen van de afdrukken zorgen dat er geen vacuüm wordt getrokken. :/ Zorg dat je naar een StAr geregistreerde audicien gaat voor de afdrukken van je oor. :thumbup:


Ik zal je zeggen; mijn huidige oordoppen heb ik via het werk verkregen, via een hele grote aanbieder van gehoorbescherming en qua ARBO bla bla bla.

Daar zal het dus niet aan gelegen hebben (denk ik). :P

Toch een soort angst om nu ergens nieuwe te laten aanmeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 08:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Break Zero schreef:
TheJoker schreef:
Dat kwam omdat het spul dat de gehoorgangen in ging de boel vacuüm trokken. *pats


Dat zou niet moeten gebeuren. De audicien moet met het er uithalen van de afdrukken zorgen dat er geen vacuüm wordt getrokken. :/ Zorg dat je naar een StAr geregistreerde audicien gaat voor de afdrukken van je oor. :thumbup:


Ik zal je zeggen; mijn huidige oordoppen heb ik via het werk verkregen, via een hele grote aanbieder van gehoorbescherming en qua ARBO bla bla bla.

Daar zal het dus niet aan gelegen hebben (denk ik). :P

Toch een soort angst om nu ergens nieuwe te laten aanmeten!


Bij mijn linkeroor voelde ik het ook een klein beetje, maar hij zorgde er met het 'touwtje' waar het watje aan vast zat voor dat er lucht bij kwam zodat het er gemakkelijk uit ging, wel heel voorzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vandaag mijn oordoppen op kunnen halen. Zitten prima voor mijn gevoel. Vanavond gelijk uitproberen, hoop dat ze effectief zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

Break Zero schreef:
Misschien leuk voor de twijfelaars hier. 50 euro korting op gehoorbescherming Music DM (15, 20 of 25 dB) bij Beter Horen.

50 euro festivalkorting op muziek oordoppen op maat

Op vertoon van een willekeurig festivalticket ontvang je maar liefst 50 euro korting op muziek oordoppen op maat!

Ga je regelmatig naar concerten of festivals? Wees dan zuinig op je oren. Suizende oren, een pieptoon of tijdelijke slechthorendheid zijn echt niet nodig. Door het dragen van muziek oordoppen op maat kun je gehoorbeschadiging heel eenvoudig voorkomen. De muziek oordoppen op maat van Pluggerz zijn voorzien van een uniek geluidsfilter waarmee de muziek goed hoorbaar blijft en nog steeds goed klinkt. Het filter dempt het geluid tot een veilig niveau, terwijl ook praten met anderen goed mogelijk blijft.

Je profiteert nu tijdelijk van 50 euro festivalkorting bij aanschaf van de Pluggerz Music oordoppen op maat bij een van de Beter Horen winkels. De beste keuze voor de bewuste muziekliefhebber die langer van zijn gehoor en muziek wil genieten. Kom snel langs! Maak online een afspraak of vind de dichtstbijzijnde Beter Horen winkel.

Actievoorwaarden:

- Actie is geldig tot 31 oktober 2016
- Korting van 50 euro is geldig op een set op maat gemaakte Pluggerz Custom-fit Music 2-in-1 of Pluggerz Custom-fit DM. Je betaalt hierdoor geen 169,95 maar 119,95 euro per set.
- De korting wordt verleend bij inlevering van een festivalticket van een festival naar keuze
- Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.

http://www.beterhoren.nl/gehoorbescherm ... oppen.aspx



Wauw.... Ik heb dus net nieuwe doppen gehaald bij Beter Horen. Zo maar even langs de winkel of dit ook met terugwerkende kracht kan. Heb ze namelijk wel pas de 9e opgehaald (3 Mei besteld/betaald...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MNO schreef:
Break Zero schreef:
Misschien leuk voor de twijfelaars hier. 50 euro korting op gehoorbescherming Music DM (15, 20 of 25 dB) bij Beter Horen.

50 euro festivalkorting op muziek oordoppen op maat

Op vertoon van een willekeurig festivalticket ontvang je maar liefst 50 euro korting op muziek oordoppen op maat!

Ga je regelmatig naar concerten of festivals? Wees dan zuinig op je oren. Suizende oren, een pieptoon of tijdelijke slechthorendheid zijn echt niet nodig. Door het dragen van muziek oordoppen op maat kun je gehoorbeschadiging heel eenvoudig voorkomen. De muziek oordoppen op maat van Pluggerz zijn voorzien van een uniek geluidsfilter waarmee de muziek goed hoorbaar blijft en nog steeds goed klinkt. Het filter dempt het geluid tot een veilig niveau, terwijl ook praten met anderen goed mogelijk blijft.

Je profiteert nu tijdelijk van 50 euro festivalkorting bij aanschaf van de Pluggerz Music oordoppen op maat bij een van de Beter Horen winkels. De beste keuze voor de bewuste muziekliefhebber die langer van zijn gehoor en muziek wil genieten. Kom snel langs! Maak online een afspraak of vind de dichtstbijzijnde Beter Horen winkel.

Actievoorwaarden:

- Actie is geldig tot 31 oktober 2016
- Korting van 50 euro is geldig op een set op maat gemaakte Pluggerz Custom-fit Music 2-in-1 of Pluggerz Custom-fit DM. Je betaalt hierdoor geen 169,95 maar 119,95 euro per set.
- De korting wordt verleend bij inlevering van een festivalticket van een festival naar keuze
- Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.

http://www.beterhoren.nl/gehoorbescherm ... oppen.aspx



Wauw.... Ik heb dus net nieuwe doppen gehaald bij Beter Horen. Zo maar even langs de winkel of dit ook met terugwerkende kracht kan. Heb ze namelijk wel pas de 9e opgehaald (3 Mei besteld/betaald...)


Hoelang duurt het bij hun voordat de oordoppen klaar liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Word tijd dat in deze wereld wat meer concurrenten komen en ze ook op prijs gaan concurreren. Wtf joh, 170 euro voor wat stukjes rubber met een filter in je oren, doe eens gauw normaal


Lekker simplistisch bekeken toch weer. En bovendien, er zijn ook gewoon concurrenten die voor veel minder geld op maat gemaakte oordoppen maken. Over het algemeen vinden mensen de duurdere wel fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 17:55 
 
Hardtraxx Newbie

Ivey Jones schreef:
MNO schreef:
Break Zero schreef:
Misschien leuk voor de twijfelaars hier. 50 euro korting op gehoorbescherming Music DM (15, 20 of 25 dB) bij Beter Horen.

....




Wauw.... Ik heb dus net nieuwe doppen gehaald bij Beter Horen. Zo maar even langs de winkel of dit ook met terugwerkende kracht kan. Heb ze namelijk wel pas de 9e opgehaald (3 Mei besteld/betaald...)


Hoelang duurt het bij hun voordat de oordoppen klaar liggen?



Heeft bij mij een maand geduurd ivm Hemelvaart en drukte. Was behoorlijk pissed en toen was de rechter ook nog eens verkeerd gegaan dus kon ik nog een bonus week wachten. Maar na excuses etc zeiden ze dat ze voortaan zeggen "reken op 3 weken".
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MNO schreef:
Heeft bij mij een maand geduurd ivm Hemelvaart en drukte. Was behoorlijk pissed en toen was de rechter ook nog eens verkeerd gegaan dus kon ik nog een bonus week wachten. Maar na excuses etc zeiden ze dat ze voortaan zeggen "reken op 3 weken".


Dat is nog wel te over zien. Wel balen voor je dat er iets fout is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:30 
 
Hardtraxxer

Zonet mijn oordoppen kunnen ophalen! Net op tijd voor Defqon! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Zonet mijn oordoppen kunnen ophalen! Net op tijd voor Defqon! :yay:


Waar besteld en wanneer? Ik heb nogsteeds geen bericht gehad en het is al twee weken geleden (7 juni aan laten meten). Probeerde vandaag contact te krijgen, maar werd tot 5x toe niet opgenomen.
Hopelijk kan ik ze morgen nog ophalen, anders baal ik best wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:46 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Grudgie schreef:
Zonet mijn oordoppen kunnen ophalen! Net op tijd voor Defqon! :yay:


Waar besteld en wanneer? Ik heb nogsteeds geen bericht gehad en het is al twee weken geleden (7 juni aan laten meten). Probeerde vandaag contact te krijgen, maar werd tot 5x toe niet opgenomen.
Hopelijk kan ik ze morgen nog ophalen, anders baal ik best wel.


Had ze precies 2 weken geleden laten opmeten bij Schoonenberg. Werd vanochtend rond uur of 10:00 gebeld dat ik ze op kon halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
The Venator schreef:
Grudgie schreef:
Zonet mijn oordoppen kunnen ophalen! Net op tijd voor Defqon! :yay:


Waar besteld en wanneer? Ik heb nogsteeds geen bericht gehad en het is al twee weken geleden (7 juni aan laten meten). Probeerde vandaag contact te krijgen, maar werd tot 5x toe niet opgenomen.
Hopelijk kan ik ze morgen nog ophalen, anders baal ik best wel.


Had ze precies 2 weken geleden laten opmeten bij Schoonenberg. Werd vanochtend rond uur of 10:00 gebeld dat ik ze op kon halen.


Dan moeten die van mij haast wel klaar zijn, als ik morgen niet wordt gebeld/gemaild ga ik gewoon nog even langs na werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Dan moeten die van mij haast wel klaar zijn, als ik morgen niet wordt gebeld/gemaild ga ik gewoon nog even langs na werk.


Kees pls. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joey schreef:
The Venator schreef:
Dan moeten die van mij haast wel klaar zijn, als ik morgen niet wordt gebeld/gemaild ga ik gewoon nog even langs na werk.


Kees pls. :(


:(
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen