Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik lees hier bij iedereen die naar Schoonenberg gaat dat ze kiezen tussen 15 en 25, maar ze hebben dus ook gewoon 20? Of is dit een andere soort?


Dit is een ander model (is ook wel op de site te zijn). Iets goedkoper, grootste verschil is dat je niet de filters kan verwisselen volgens mij, maar ik ben er meer dan tevreden mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Fluxion schreef:
Ik lees hier bij iedereen die naar Schoonenberg gaat dat ze kiezen tussen 15 en 25, maar ze hebben dus ook gewoon 20? Of is dit een andere soort?


Dit is een ander model (is ook wel op de site te zijn). Iets goedkoper, grootste verschil is dat je niet de filters kan verwisselen volgens mij, maar ik ben er meer dan tevreden mee :)

Net bij Schoonenberg geweest voor de afdruk, ze zei dat die geen vlakke demping geven en inderdaad niet van filter kunnen wisselen.
Heb dus toch maar besloten voor de 25 te gaan.

Heb dus net de afdruk laten maken die hoogstwaarschijnlijk mislukt is. Bij mijn linkeroor deed het aardig pijn en dus moest ze het een stukje terug trekken. De pijn ging pas weg toen die waarschijnlijk niet diep genoeg meer zat en nu is de afdruk waarschijnlijk mislukt. Het komt waarschijnlijk door mijn verkoudheid dat mijn oor zo gevoelig is. Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 01:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan hebben wij dezelfde Steffnov.... zijn erg fijn inderdaad voor later op de avond.

Heb ze nu 4x gedragen op een feest. En ervaar het nu als een stuk prettiger. Waar ik voorheen even de zaal uitging omdat ik het wel genoeg vond qua hardheid, kan ik nu blijven. Echter dicht bij de boxen blijven staan voor lange tijd, daar beschermen ze dus niet tegen (lijkt me). Al met al wel wennen met indoen. Maar valt niet tegen.

Overigens ook al ingehad met slapen (feestje in de buurt, geluid best hard). En heb prima geslapen. :thumbup: Zelfde voor op het werk in de stamperij/laserafdeling.

Fijne dingen en zeker mijn geld waard geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Die ER doppen die je bij Schoonenberg hebt kun wel filters wisselen. Je hebt 15 en 25. Ik heb alleen de ER25. Bevalt mij heel goed. Heb ook op maat gemaakte noizezz, maar die halen het echt niet bij elacin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om goedkoop uit te zijn, heb nog steeds die oordopjes van 12 euro en er al een paar feesten mee langs gegaan.
Bevallen mij prima, geen ruis of piep meer in mijn oren diezelfde avond of middag dus helemaal perfect. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:23 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb ook nog steeds goedkope party plugs maar die dempen de hoge tonen meer dan de bas wat alles heel dof maakt. Ben dus wel opzoek om een keer wat professionelere aan te schaffen maar weet nog niet welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:37 
 
Hardtraxx Newbie

je kan altijd naar de beter horen gaan, daar kost een op maat gemaakt setje rond de 100 euro.
beter horen zit bijna wel in elk ziekenhuis of bijhorende poli kliniek. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 12:52 
 
Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Ik heb ook nog steeds goedkope party plugs maar die dempen de hoge tonen meer dan de bas wat alles heel dof maakt. Ben dus wel opzoek om een keer wat professionelere aan te schaffen maar weet nog niet welke.


Zou voor Elacin ER25 gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook van plan om dopjes op maat te laten maken. Van die all-fit dingen zitten nooit goed bij mij.

Afgelopen week dus even langs Schoonenberg geweest en Van Boxtel hier in de stad geweest.
Bij Schoonenberg bieden ze doppen aan met 25dB demping voor 160 euro. De winkelmevrouw was ook niet bepaald vriendelijk en behulpzaam. Daarna door gegaan naar Van Boxtel waar ze Pluggerz doppen aanbieden. Voor 130 euro ben je klaar met 25dB demping. Ik zit er dus over te denken om deze te laten aanmeten.

Iemand bekende met deze? http://pluggerz.com/nl/producten/music/ ... music-dec/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 20:54 
 
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Ben ook van plan om dopjes op maat te laten maken. Van die all-fit dingen zitten nooit goed bij mij.

Afgelopen week dus even langs Schoonenberg geweest en Van Boxtel hier in de stad geweest.
Bij Schoonenberg bieden ze doppen aan met 25dB demping voor 160 euro. De winkelmevrouw was ook niet bepaald vriendelijk en behulpzaam. Daarna door gegaan naar Van Boxtel waar ze Pluggerz doppen aanbieden. Voor 130 euro ben je klaar met 25dB demping. Ik zit er dus over te denken om deze te laten aanmeten.

Iemand bekende met deze? http://pluggerz.com/nl/producten/music/ ... music-dec/


Met die heb ik geen ervaring. Zou wel voor zachte gaan. Ik heb een set harde (noizezz) en een set zachte (elacin) en zachte vind ik prettiger. Nog niet eens zo zeer qua gevoel in je oren want dat is bij beide prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoe doen jullie dat met je oren schoonmaken?

Ik moet voor dat ik naar een feest ga mn oren compleet uitwassen, wattenstaafjes erin etc, om het vuil en smeer er uit te krijgen.

Doe ik dit niet dan raakt m'n oordopje compleet verstopt als ik die in doe op het feest.

Tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maak ook altijd goed me oren school voor ik ze in doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ben ook van plan om dopjes op maat te laten maken. Van die all-fit dingen zitten nooit goed bij mij.

Afgelopen week dus even langs Schoonenberg geweest en Van Boxtel hier in de stad geweest.
Bij Schoonenberg bieden ze doppen aan met 25dB demping voor 160 euro. De winkelmevrouw was ook niet bepaald vriendelijk en behulpzaam. Daarna door gegaan naar Van Boxtel waar ze Pluggerz doppen aanbieden. Voor 130 euro ben je klaar met 25dB demping. Ik zit er dus over te denken om deze te laten aanmeten.

Iemand bekende met deze? http://pluggerz.com/nl/producten/music/ ... music-dec/



Als ik mijn erbij neem zien ze er exact hetzelfde uit. Mijn zijn gemaakt door 'Dreve Otoplastik GmbH'. Ik heb deze gekocht via de Christelijke Mutualiteit (België). Ik heb ze ondertussen 2 jaar (20dB demping) en ben er zéér tevreden over.

Basxt schreef:
hoe doen jullie dat met je oren schoonmaken?


Voor ik thuis vertrek douche ik altijd (niks speciaal met mijn oren) en schoonmaken met wattenstaafjes. Dat is voor mij voldoende. Enkele keren tijdens het feest heel eventjes uit om wat zweet in je oren weg te wrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 5 jaar naar feesten gaan zonder gehoorbescherming ook eindelijk de verstandige keuze gemaakt en de Noizezz oordopjes van 25 euro gehaald, beter laat dan nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:02 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Na 5 jaar naar feesten gaan zonder gehoorbescherming ook eindelijk de verstandige keuze gemaakt en de Noizezz oordopjes van 25 euro gehaald, beter laat dan nooit :P

Goeie keus, zat een jaar geleden in het zelfde pakket en toch maar eens die dingen gekocht. Nooit één seconde spijt van gehad, had ze achteraf gezien al veel eerder moeten halen.

Vraagje nog over de Noizezz, iemand die weet hoeveel feesten die dingen ongeveer meegaan zonder dat je kwaliteit verliest? Heb in mn ene oor maat M en in de ander L, dus kan ze af en toe omwisselen met een nieuwe dop maar ben wel benieuwd hoelang zo'n filtertje goed blijft werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig maar! Heb me er niet heel erg in verdiept maar las laatst toevallig in een ander topic de naam van Noizezz langs komen en dat die zo goed bevielen, dus daar vertrouwde ik maar op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 16:52 
 

Ik vond zo juist mijn noizezz terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb naast mijn Elacins nu ook universele schuimdoppen om te slapen... ben benieuwd, ga ze op DQ1 testen. Me lijkt namelijk dat de elacins te ver uit je oor steken om chill op te kunnen liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 19:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb nu Elacin ER15 (15 dB) en vond dit laatst op een concert prima te doen. Nu heb ik alleen de vraag of dit voldoende dB is om geen gehoorschade op te lopen. Als ik de ER25-versie (25 dB) neem, ben ik bang dat dit de ervaring van het concert/feest/festival naar beneden haalt, omdat de muziek dan misschien te zacht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 02:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DeBakker schreef:
Ik heb nu Elacin ER15 (15 dB) en vond dit laatst op een concert prima te doen. Nu heb ik alleen de vraag of dit voldoende dB is om geen gehoorschade op te lopen. Als ik de ER25-versie (25 dB) neem, ben ik bang dat dit de ervaring van het concert/feest/festival naar beneden haalt, omdat de muziek dan misschien te zacht is.

Je kunt de 25 dB filter kopen en per feest bekijken welke je aandoet. Q-Base, Klokgebouw, HMH etc. zou ik toch wel 25 aandoen persoonlijk. Ik heb alleen 25 dB en pas op 1 feest uitgetest (Intents) en het beviel mij prima, maar ik wil dan ook niet dat mijn tinnitus erger wordt dus ik ga 15 dB niet eens proberen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@ Fluxion
Thanks voor je advies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bij Schoonenberg op maat laten maken. Ze waren nog niet binnen, dus dacht dat ik Defqon nog wel makkelijk door zou kunnen komen zonder. Had de volgende dag flinke ruis in mn oor, en er zat ook heel veel druk op, kan het niet echt omschrijven. Dat is wel over gegaan maar de ruis hoor ik nog heel zachtjes. Denk dat de kans klein is dat dat nog over gaat? baal er best wel van eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:48 
 
Hardtraxxer

Misschien een beetje rare vraag, maar zijn er hier mensen met Green Noizezz (of een andere kleur) die alleen maat S of XL gebruiken en dus nog twee dopjes van maat L over hebben en deze zouden willen ruilen?
Mijn dopjes L zijn aardig vervormd ondertussen maar het filtertje zal vast nog wel prima werken. Wou eerst nieuwe halen, maar dacht kan altijd hier even proberen of iemand misschien nog ongebruikte dopjes L heeft liggen en ze toch niet gebruikt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
bij Schoonenberg op maat laten maken. Ze waren nog niet binnen, dus dacht dat ik Defqon nog wel makkelijk door zou kunnen komen zonder. Had de volgende dag flinke ruis in mn oor, en er zat ook heel veel druk op, kan het niet echt omschrijven. Dat is wel over gegaan maar de ruis hoor ik nog heel zachtjes. Denk dat de kans klein is dat dat nog over gaat? baal er best wel van eigenlijk :/


Als je op het feest al bedacht dat je oren pijn zouden gaan doen na afloop, kon je altijd nog voor 10 euro van die PartyPlugs kopen, of ik weet niet zeker wat voor soort ze verkochten op Defqon... had zelf mee :$

Svennn schreef:
Misschien een beetje rare vraag, maar zijn er hier mensen met Green Noizezz (of een andere kleur) die alleen maat S of XL gebruiken en dus nog twee dopjes van maat L over hebben en deze zouden willen ruilen?
Mijn dopjes L zijn aardig vervormd ondertussen maar het filtertje zal vast nog wel prima werken. Wou eerst nieuwe halen, maar dacht kan altijd hier even proberen of iemand misschien nog ongebruikte dopjes L heeft liggen en ze toch niet gebruikt :)


Ik denk dat zo'n paar 20 euro kost, als je nog niemand voor je volgende feest heb gevonden zou ik gewoon nieuwe kopen..

- Nu heb ik zelf een vraag:
Ik heb al een tijdje PartyPlugs van Alpine. Nu zit hier zo'n handig ding bij om over het stokje van een oordopje te doen en hem zo makkelijker in te doen. Mijn vraag is alleen of dit de beste manier is om ze in te doen, ze zitten gewoon goed voor een dag en als je ze diep genoeg hebt + je draait een kant op tot het niet meer draait dan zitten ze imo gewoon normaal. Alleen is dit de beste manier om ze te gebruiken? Moet je ze niet dieper erin steken of juist losser? :$

Heb zelf geen last van me oren door die oordopjes, ook niet van een weekend Defqon, alleen het is een vraag om het zeker te weten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Misschien een beetje rare vraag, maar zijn er hier mensen met Green Noizezz (of een andere kleur) die alleen maat S of XL gebruiken en dus nog twee dopjes van maat L over hebben en deze zouden willen ruilen?
Mijn dopjes L zijn aardig vervormd ondertussen maar het filtertje zal vast nog wel prima werken. Wou eerst nieuwe halen, maar dacht kan altijd hier even proberen of iemand misschien nog ongebruikte dopjes L heeft liggen en ze toch niet gebruikt :)

Ik heb nog wel een paar L voor je liggen, nooit gedragen. Heb zelf XL maar ben de filters kwijt, (in maatje S uitgeleend) dat is niet erg want gebruik al een paar jaar Elacins.
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen