Deze zullen zeker voldoende zijn, maar op maat gemaakt is het beste wat er te krijgen vandaar ook de hoge kostprijs.
Ze kosten inderdaad veel maar éénmaal je gehoor kapot is kun je er niks meer aan doen om te verbeteren. In België is de maand april de maand van het gehoor (enkel bij de christelijke mutualiteit denk ik, CM = ziekteverzekeringsfonds). Heb mijn oordoppen toen besteld in de maand april en kreeg je gedurende april 10% korting. Aangezien ikzelf bij de CM ben aangesloten kreeg ik sowieso al 10% maar dit telde gewoon op en heb toen ipv €155 maar €124 moeten betalen.
Mogelijk is er in NL of bij uw ziekteverzekeraar ook een bepaalde periode waarin je korting krijgt op gehoorbescherming en kun je tot die tijd met die 'goedkope' rondlopen.
Het is nog steeds een hele smak geld dat je moet betalen maar ben er echt tevreden van, nooit meer een piep gehad enkel af en toe lichte ruis die ik ook pas hoor wanneer ik in bed lig en het echt stil is. Zodra ik terug wakker wordt is alles weg, geen blijvende last de dag/dagen nadien.
Hou er wel rekening mee als je er op maat gemaakte laat maken dat dit enkele weken kan duren tot alles effectief in orde is. Hiermee bedoel ik dat er een redelijke kans is dat 1 (of beide) van de afdrukken niet goed gelukt is en dus niet volledig afsluit. Er wordt dan een nieuwe afdruk gemaakt en opgestuurd. Duurt weer een tijdje tot die terug komt (krijgt normaal wel prioriteit boven nieuwe exemplaren) en dan hopen dat die wel goed is. Zo heeft het bij mij 4 à 5 weken geduurd tot ze echt goed waren (2x opnieuw maken).
EDIT:
robin92 schreef:
Op Tijdmachine me Elacins verloren voor 2de keer

2x iemand die me om me nek grijpt en oordoppie eruit vliegt
Heb je dan een koordje tussen beide oortjes waarmee ze los zijn gekomen? Ikzelf heb toen niet voor een koordje gekozen omdat het er gewoon belachelijk uit ziet dat er een koord uit je beide oren lijkt te komen.

Mijn zijn van
Dreve Otoplastik en deze zijn echt niet zomaar uit te krijgen. Zeker in het begin heb ik serieus liggen wringen om ze eruit te krijgen.