Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De op maat gemaakte kunnen niet verkeerd zitten want... die zijn op maat gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
De op maat gemaakte kunnen niet verkeerd zitten want... die zijn op maat gemaakt :P

En wat nou als hij net niet goed opgemeten is? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
De op maat gemaakte kunnen niet verkeerd zitten want... die zijn op maat gemaakt :P

En wat nou als hij net niet goed opgemeten is? ;)


Lijkt me sterk want je oren worden volgespoten met vloeistof wat hard wordt. Als ze dan niet goed zijn krijg je ze niet in dus dan heb je de verkeerde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
De op maat gemaakte kunnen niet verkeerd zitten want... die zijn op maat gemaakt :P

En wat nou als hij net niet goed opgemeten is? ;)


Lijkt me sterk want je oren worden volgespoten met vloeistof wat hard wordt. Als ze dan niet goed zijn krijg je ze niet in dus dan heb je de verkeerde ;)

Die van mij zitten voor mijn gevoel niet 100%. Na een paar uur begint mijn oor gevoelig te worden en 1 heeft de neiging eruit te vallen lijkt wel.. hoort dat? ;)
Ga er ook even mee terug van de winkel maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die van mij zitten voor mijn gevoel niet 100%. Na een paar uur begint mijn oor gevoelig te worden en 1 heeft de neiging eruit te vallen lijkt wel.. hoort dat? ;)
Ga er ook even mee terug van de winkel maandag.


Zijn die van jou dan ook op de manier gemaakt zoals ik hierboven beschreef? Ik heb daar zelf dus echt totaal geen last van :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:
Die van mij zitten voor mijn gevoel niet 100%. Na een paar uur begint mijn oor gevoelig te worden en 1 heeft de neiging eruit te vallen lijkt wel.. hoort dat? ;)
Ga er ook even mee terug van de winkel maandag.


Zijn die van jou dan ook op de manier gemaakt zoals ik hierboven beschreef? Ik heb daar zelf dus echt totaal geen last van :oh:

Ja, gewoon een soort gum wat in je oor gespoten word en hard word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 17:24 
 
Artiest

SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
De op maat gemaakte kunnen niet verkeerd zitten want... die zijn op maat gemaakt :P

En wat nou als hij net niet goed opgemeten is? ;)


Lijkt me sterk want je oren worden volgespoten met vloeistof wat hard wordt. Als ze dan niet goed zijn krijg je ze niet in dus dan heb je de verkeerde ;)


Doppen zijn sowieso 4 jaar bruikbaar aangezien daarna je gehoorgang te hard veranderd is. Kan bij sommige best naar een jaar al stukje minder zijn.
Verder kan de opmeting altijd mis gaan, stel je lacht even of wat dan ook dan past de gehoorgang zich al aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2009 02:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[quote="Nego"

Doppen zijn sowieso 4 jaar bruikbaar aangezien daarna je gehoorgang te hard veranderd is. Kan bij sommige best naar een jaar al stukje minder zijn.
Verder kan de opmeting altijd mis gaan, stel je lacht even of wat dan ook dan past de gehoorgang zich al aan.[/quote]

Ja idd, dat en ze kunnen er mssn te snel uit zijn gehaald waardoor ze mssn nog iets vervormd zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kan je die dingen neit verzekerd krijgen van verzekering de duurdere van boven de 100 euro ?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
kan je die dingen neit verzekerd krijgen van verzekering de duurdere van boven de 100 euro ?:P

Kun je erbij krijgen voor 20 euro, is de moeite waard, want ook verlies, diefstal etc worden gedekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 14:18 
 
Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Er komen heel wat feesten aan en een gehoorschade zit ik nou ook niet op te kijken :huh:


die heb ik al zo lang hee, die piep in mijn oren,
ga binnenkort denk oordoppen kopen, exerenis 15db ofzo waren toch goeie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nipsen schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Er komen heel wat feesten aan en een gehoorschade zit ik nou ook niet op te kijken :huh:


die heb ik al zo lang hee, die piep in mijn oren,
ga binnenkort denk oordoppen kopen, exerenis 15db ofzo waren toch goeie?

15 db is op sich prima, maar als je echt alleen grote feesten pakt kan misschien 25 uitkomst bieden, maar de meeste audiciens weten dat het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 30 dB :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 02:47 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik heb 30 dB :woot:

dan hoor je helemaal geen f*ck meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb nu voor kerst van die Alpine partyplugs gekregen. Ben benieuwd hoe ze werken, maar binnenkort staat er helaas geen feest op het programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donderdag Qountdown, 11 uur lang oordoppen in..

1e x was wel even wennen en je gaat echt heletijd voelen of ze nog wel inzitten, terwijl je het verschil eigenlijk meteen zou merken

Laatst dacht ik ze goed in had gedaan, maar hoorde het och nog best goed.. ik dacht zal wel goed zijn
Na tijdje kwam ik er toch achter dat ik links rechts had zitten en rechts link had zitten
Daarna zaten ze wel weer goed, en stuk beter :P

Mja heb nog maximaal nog maar 4 uur ofzo achter elkaar in gehad, en donderdag 11uur :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Mja heb nog maximaal nog maar 4 uur ofzo achter elkaar in gehad, en donderdag 11uur :O

Voor mij ook. Ik hoop dat ze goed genoeg gegoten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
G1LL schreef:
Ik heb 30 dB :woot:

dan hoor je helemaal geen f*ck meer :P


Jawel hoor:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:O

Gisteren 11 uur lang op Qountdown ingehad..
In het begin van de avond ging iemand met zijn hand per ongeluk langs mijn oor waardoor mijn oordopje uitviel :oh:
Wij stonden vooraan, en bij die hekken heb je van die roosters onder,
:woot: Ik was al bang dat ie daar in lag :(
Gelukkig was het niet zo druk en zag ik beetje waar die heen viel, gelukkig had ik hem na paar seconde wel weer gevonden!
Vooraan had ik af en toe toch wel dat k zelfs met mijn oordoppen (-15db) het nog gruwelijk hard ging
Maar heb ze daarna nog goed in kunnen houden, alleen af en toe aan moeten duwen, omdat als ik hard lach of eet ofzo gaan ze een beetje los zitten :)
Je voelt ze bijna niet, heb er gister ook helemaal geen last van gehad.. Alleen raar gevoel als je ze na 11 uur weer uit doet :D

Ik merk nu ook al meteen dat het echt veel schilt, Bijna tot niet een piep in mijn oren terwijl ik dat normaal wel heb!

:yay: Ik raad mensen echt aan als je vaak naar feesten gaat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van mij waren ook uitgevallen, teminste de rechter, en dat tijdens Magic, dus iedereen was wild.. Helaas! Weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die van mij waren ook uitgevallen, teminste de rechter, en dat tijdens Magic, dus iedereen was wild.. Helaas! Weg!

Oeh, zonde!

Ik heb ze een kwartier ingehad tijdens oud en nieuw maar ze moeten toch echt vervangen worden.. Na 5,5 jaar laten ze nu toch echt te veel lucht/geluid door dus het zat niet lekker meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Khadber schreef:
Die van mij waren ook uitgevallen, teminste de rechter, en dat tijdens Magic, dus iedereen was wild.. Helaas! Weg!

Oeh, zonde!

Ik heb ze een kwartier ingehad tijdens oud en nieuw maar ze moeten toch echt vervangen worden.. Na 5,5 jaar laten ze nu toch echt te veel lucht/geluid door dus het zat niet lekker meer.

Hoe diep zitten ze bij jou erin? Dat dikke blok zat bij mij erg ver uit mijn oor namelijk en ik moest redelijk vaak aandrukken. Dat had ik al laten weten, dus woensdag worden alweer nieuwe aangemeten, maar toch is het zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 14:41 
 
Hardtraxx Elite

khad wordt het dan vergoed of hoe gaat dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je ze verzekerd hebt wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
maarten1410 schreef:
Khadber schreef:
Die van mij waren ook uitgevallen, teminste de rechter, en dat tijdens Magic, dus iedereen was wild.. Helaas! Weg!

Oeh, zonde!

Ik heb ze een kwartier ingehad tijdens oud en nieuw maar ze moeten toch echt vervangen worden.. Na 5,5 jaar laten ze nu toch echt te veel lucht/geluid door dus het zat niet lekker meer.

Hoe diep zitten ze bij jou erin? Dat dikke blok zat bij mij erg ver uit mijn oor namelijk en ik moest redelijk vaak aandrukken. Dat had ik al laten weten, dus woensdag worden alweer nieuwe aangemeten, maar toch is het zonde.

Ze gaan de gehele gehoorgang in en de bovenkant is ongeveer gelijk met waar mijn gehoorbuis ophoudt. Beetje moeilijk uit te leggen maar ze zaten dus altijd goed in mijn oren. Nu komen ze bij een beetje lachen of kauwen al los te zitten. Komt doordat je oren na 4-5 jaar een andere vorm aan hebben genomen.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen