Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:57 

Hardtraxx Elite

vandaag met Cruelty groene Noizezz gekocht.
Zaterdag samen naar eerste feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:11 

Hardtraxx Veteran

Welke Noizezz bedoelen jullie?

Afbeelding

of

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

De 2de
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:08 

Hardtraxx Crew

Ik heb ook de 2e
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:10 

Hardtraxx Elite

2e ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?

Universeel zijn ze 20euro bijv. bij Schonenberg horen, waar ik ze gehaald had.

Op maat gemaakt kosten ze 130euro en meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:59 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:

Maar de vrouw bij Schoonenberg in Den Bosch raadde niet de Noizezz op maat aan, maar de Elacin op maat. Heeft een betere filter geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Destination schreef:

Maar de vrouw bij Schoonenberg in Den Bosch raadde niet de Noizezz op maat aan, maar de Elacin op maat. Heeft een betere filter geloof ik.

Deed ze toen bij mij ook, toen ik informatie vroeg over oordoppen!
(wel in oss)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:22 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:

Als je de universele neemt krijg je 4 maten, een daar van past altijd wel ongeveer lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:47 

Hardtraxx Addict

Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Denk dat het de Elacin 25 worden maar als iemand nog suggesties heeft, brand los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 01:55 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Denk dat het de Elacin 25 worden maar als iemand nog suggesties heeft, brand los!

Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom. :P Persoonlijk zou ik eerst 15 dB filters nemen en later terug gaan voor de 25 dB filters. Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 11:37 

Hardtraxx Addict

Cardioid schreef:
Richardd schreef:

Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom. :P Persoonlijk zou ik eerst 15 dB filters nemen en later terug gaan voor de 25 dB filters. Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima.

Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik toch eerst 25 dB filters halen aangezien loudness over 2 weken is en ik die daar wel nodig zal hebben.

"Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima."

Heb je t dan over de 15 of 25 dB filters?

Edit: net de Elacin 25 dB besteld voor 165 euro en gratis verzekering van 2 jaar erbij geregeld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:17 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Cardioid schreef:
Richardd schreef:

Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik toch eerst 25 dB filters halen aangezien loudness over 2 weken is en ik die daar wel nodig zal hebben.

"Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima."

Heb je t dan over de 15 of 25 dB filters?

Edit: net de Elacin 25 dB besteld voor 165 euro en gratis verzekering van 2 jaar erbij geregeld ^^

Ik bedoelde idd de 15 dB filters! Maar goed, zo kun je weer afwisselen als je een verzekering erbij hebt! Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed denk ik zo! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:43 

Hardtraxx Elite

Op Thrillogy me nieuwe oordoppen geprobeerd (opmaat gemaakte van comfoor).
Werkte prima 0 last van te hard geluid, alles zuiver.
Alleen op het eind begonnen ze te bewegen en er ruimte tussen te komen door het zweten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Haha ik ken het, ik kwam er daar ook achter dat ik blijkbaar ook in mn oor kan zweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

Cardioid schreef:
Richardd schreef:

Binnen de eerste drie (of 1, not sure anymore) maanden kan je, ongeacht of je verzekering hebt afgesloten of niet, de filters laten verwisselen. Als er iets mis mee is buiten het feit dat ze niet meer passen doen ze er ook ongeacht verzekering iets aan, gratis, alleen als je ze kwijt bent moet je verzekering hebben voor nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 14:18 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Cardioid schreef:
Richardd schreef:

Binnen de eerste drie (of 1, not sure anymore) maanden kan je, ongeacht of je verzekering hebt afgesloten of niet, de filters laten verwisselen. Als er iets mis mee is buiten het feit dat ze niet meer passen doen ze er ook ongeacht verzekering iets aan, gratis, alleen als je ze kwijt bent moet je verzekering hebben voor nieuwe.
Klopt, de eerste zoveel weken/maanden kan je ze idd laten vervangen. Maar het handige van 2 setjes filters is dat je per feest kan wisselen. Een Thrillogy bijv. zou je goed 25dB filters kunnen hebben terwijl je bij een dergelijk lokaal feestje er makkelijk vanaf komt met 15dB filters. En je gehoorgang blijft idd veranderen per 5 jaar. En als dit in het eerste jaar of de eerste 2 jaar het geval is dat je ze hebt, valt het nog onder de garantie, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:28 

Hardtraxx Elite

Ik had meteen 15DB filters erbij besteld, maar ik vind 25 meer dan prima dus als iemand 15DB filters wil kopen ik heb dus een paar en ze zijn nog niet gebruikt! Zakje is nog dicht met nietje etc :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:03 

Op thrillogy voor t eerst de groene noizezz getest, heerlijk gewoon! zeker met het harde geluid daar! nergens last van gehad de volgende dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 01:40 

Ik dacht altijd dat ik nergens last van had na een feest, maar op Thrillogy heb ik een paar van die groene dingen die hierboven staan uitgetest. De vriendin van een maat van me zou meegaan en die had die dingen, maar die kon op het laatste moment toch niet dus heb ik ze uitgeprobeerd. Mijn god wat een verschil zeg! Geluid klinkt gewoon veel fijner in de oren en de volgende dag merkte ik écht het verschil. Meteen een paar besteld, ga nooit meer zonder.

KSwoosh schreef:
AndyAsteroids schreef:
Misschien over een jaar of twee ga ik hier eens mee beginnen maar ik voel me daar nu toch echt wat te jong voor met mn 19 jaar :whistle:

fuck logic

Deze uitspraak van mezelf snap ik nu ook niet zo goed meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 13:39 

Laatmaaar al gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:16 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Destination schreef:

Universeel zijn ze 20euro bijv. bij Schonenberg horen, waar ik ze gehaald had.

Op maat gemaakt kosten ze 130euro en meer

Op maat gemaakt noizezz zijn 100 euro bij Van Boxtel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:52 

Hardtraxx Addict

Van het weekend voor het eerst de ER25 in gehad op loudness en vond de demping toch iets te groot. Vandaag maar even langs schoonenberg om ze om te wisselen voor ER15's.
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen