vandaag met Cruelty groene Noizezz gekocht.
Zaterdag samen naar eerste feestje
Zaterdag samen naar eerste feestje

Universeel zijn ze 20euro bijv. bij Schonenberg horen, waar ik ze gehaald had.Destination wrote:En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?
Maar de vrouw bij Schoonenberg in Den Bosch raadde niet de Noizezz op maat aan, maar de Elacin op maat. Heeft een betere filter geloof ik.Destination wrote:En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?
Deed ze toen bij mij ook, toen ik informatie vroeg over oordoppen!The Skribbler wrote:Maar de vrouw bij Schoonenberg in Den Bosch raadde niet de Noizezz op maat aan, maar de Elacin op maat. Heeft een betere filter geloof ik.Destination wrote:En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?
Als je de universele neemt krijg je 4 maten, een daar van past altijd wel ongeveer lijkt meDestination wrote:En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?
Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom.Richardd wrote:Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Denk dat het de Elacin 25 worden maar als iemand nog suggesties heeft, brand los!
Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik toch eerst 25 dB filters halen aangezien loudness over 2 weken is en ik die daar wel nodig zal hebben.Cardioid wrote:Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom.Richardd wrote:Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Denk dat het de Elacin 25 worden maar als iemand nog suggesties heeft, brand los!Persoonlijk zou ik eerst 15 dB filters nemen en later terug gaan voor de 25 dB filters. Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima.
Ik bedoelde idd de 15 dB filters! Maar goed, zo kun je weer afwisselen als je een verzekering erbij hebt! Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed denk ik zo!Richardd wrote:Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik toch eerst 25 dB filters halen aangezien loudness over 2 weken is en ik die daar wel nodig zal hebben.Cardioid wrote:Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom.Richardd wrote:Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Denk dat het de Elacin 25 worden maar als iemand nog suggesties heeft, brand los!Persoonlijk zou ik eerst 15 dB filters nemen en later terug gaan voor de 25 dB filters. Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima.
"Deze heb ik ook, en bevallen elk feest weer prima."
Heb je t dan over de 15 of 25 dB filters?
Edit: net de Elacin 25 dB besteld voor 165 euro en gratis verzekering van 2 jaar erbij geregeld
Binnen de eerste drie (of 1, not sure anymore) maanden kan je, ongeacht of je verzekering hebt afgesloten of niet, de filters laten verwisselen. Als er iets mis mee is buiten het feit dat ze niet meer passen doen ze er ook ongeacht verzekering iets aan, gratis, alleen als je ze kwijt bent moet je verzekering hebben voor nieuwe.Cardioid wrote:Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom.Richardd wrote:Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Klopt, de eerste zoveel weken/maanden kan je ze idd laten vervangen. Maar het handige van 2 setjes filters is dat je per feest kan wisselen. Een Thrillogy bijv. zou je goed 25dB filters kunnen hebben terwijl je bij een dergelijk lokaal feestje er makkelijk vanaf komt met 15dB filters. En je gehoorgang blijft idd veranderen per 5 jaar. En als dit in het eerste jaar of de eerste 2 jaar het geval is dat je ze hebt, valt het nog onder de garantie, ja.Draidy wrote:Binnen de eerste drie (of 1, not sure anymore) maanden kan je, ongeacht of je verzekering hebt afgesloten of niet, de filters laten verwisselen. Als er iets mis mee is buiten het feit dat ze niet meer passen doen ze er ook ongeacht verzekering iets aan, gratis, alleen als je ze kwijt bent moet je verzekering hebben voor nieuwe.Cardioid wrote:Ik zou de eenmalige verzekering er op nemen, na 3 maanden terug gaan, zeggen dat je er 1 verloren bent en betaal dan een prikkie of niks (ik weet niet precies hoe dat zit) voor een gloednieuwe set. Vraag dan of je de 15 dB filters kunt krijgen ipv de 25 die je hebt of andersom.Richardd wrote:Deze week maar eens op maat gemaakte oordoppen kopen. Hopelijk heb ik ze dan voor Loudness.
Deze uitspraak van mezelf snap ik nu ook niet zo goed meerKSwoosh wrote:fuck logicAndyAsteroids wrote:Misschien over een jaar of twee ga ik hier eens mee beginnen maar ik voel me daar nu toch echt wat te jong voor met mn 19 jaar
Op maat gemaakt noizezz zijn 100 euro bij Van Boxtel.provehito wrote:Universeel zijn ze 20euro bijv. bij Schonenberg horen, waar ik ze gehaald had.Destination wrote:En die zijn zowel universeel verkrijgbaar als op maat, zo ja welke raden jullie aan? En als we het over prijzen hebben?
Op maat gemaakt kosten ze 130euro en meer