Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Gister eindelijk m'n oordoppen opgehaald en s'avonds naar Highstreet geweest, had -25 in, maar zit nu gewoon met een flinke piep in m'n oor. Het geluid stond daar rond de 90/100 DB, iemand een idee of ik nog hogere filters nodig heb? Wat me niet lijkt, want dan hoor ik vast niks meer..

Het lijkt me echt veel beter dat je gewoon een verwijskaart voor een kno arts vraagt. Deze klachten hoort een meid met jouw leeftijd niet te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:38 

Hardtraxxer

Had tot en met Penoze CRAFT nog nooit oordoppen gebruikt, omdat ik altijd redelijk achteraan stond, maar toen ik na die nacht half doof thuis kwam, heb ik vanaf t eerstvolgende feest herriestoppers van de kruidvat gebruikt, en moet zeggen die werken prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:49 

Afspraak gemaakt om Elacin ER25 aan te laten meten. Dan kan ik weer (onbezorgd) naar feesten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 12:55 

Heb nu ook iets meer dan een jaar met die groene Noizezz rond gelopen.
Na een jaar zijn ze wel versleten, oorsmeer, vervormd door zweet. Tijdens het uitgaan moet ik ze elke 10 minuten terug goed drukken en na een tijd is dat echt vervelend.
Ik wil zo'n Elacin 25's wel, maar ik ben maar bang dat je daarmee na een jaar hetzelfde probleem hebt.

Hoe zit het dus met de kwaliteit van deze doppen? Gaan ze echt lang mee, en vervormen ze snel of juist niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:05 

Hardtraxxer

Je hebt sws 2 jaar pas garantie op je elacin doppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 09:15 

Hardtraxx Crew

Ik ben binnenkort van plan om ook maar eens oordoppen aan te schaffen maar wat raden jullie aan?
Ik heb hier wel eens wat gelezen over noizezz en over op maat gemaakte maar dat is me voor een eerste keer toch wat aan de dure kant. Of zijn er nog andere alternatieven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 11:25 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Ik ben binnenkort van plan om ook maar eens oordoppen aan te schaffen maar wat raden jullie aan?
Ik heb hier wel eens wat gelezen over noizezz en over op maat gemaakte maar dat is me voor een eerste keer toch wat aan de dure kant. Of zijn er nog andere alternatieven?

Ik ben zelf met de noizezz green begonnen, na gedurende tijd heb ik Elacin ER 25 op maat laten maken.
Maar dat is een aankoop waar ik nog nooit spijt van heb gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 12:52 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:

Alpino partyplugs bevallen me ook prima, 10tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:13 

Hardtraxx Crew

Uiteindelijk de noizezz green gehaald, volgende week zaterdag testen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:53 

Hardtraxxer

Ik heb vanochtend bij mijn school op maat gemaakte oordoppen besteld. normaal ongeveer €200 maar ik moet er maar €95 betalen. Ze spoten er een soort groen spul in je oor en dan moet het 5 minuten blijven zitten. Het voelt alsof je oor explodeerd. Dat is dan de mal van je oor. Ik krijg ze binnen 3 weken hoop ik. Daarna ga ik ze testen op een goed feestje :thumbsup: .(het is eigenlijk meer voor bouwen van podia etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 10:10 

Uiteindelijk voor Elacin ER 15 gegaan. 25 Dempen te veel (naar mijn zin!) en aangezien ik toch maar 1 keer per maand ga leken mij de ER15 beter. Heb vanmorgen afdrukken laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:54 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Dat lijkt me haast niet kunnen, sloten de oordoppen wel goed af? Ook al is het maar een heel klein stukje, ik heb ergens gelezen dat het geluid dan alsnog hard je oor ingaat, en door de oordop het geluid niet kan terugkaatsen waardoor je nog sneller beschadiging oploopt.

Waar heb je dat gelezen? Ben ik wel benieuwd naar namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 15:53 

Hardtraxx Addict

Volgens mij was dat gewoon in dit topic zelf door iemand die dat uitlegde hoe dat werkte. Geen officiële bron ofzo, maar 't klonk wel logisch. Kan ook op partyflock geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:06 

Hardtraxx Veteran

Ga toch binnenkort maar even oordoppen op maat laten maken. Denk niet dat ik t nog red voor Thrillogy om ze te krijgen. Daarvoor maar even een goedkopere variant aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:20 

Hardtraxxer

Ik gebruik nu al 2 jaar op maat gemaakte oordoppen. Beste aankoop ooit geweest denk ik. Ik kan ook niet meer zonder ze aangezien mijn oren al redelijk verkracht zijn. Heb standaard een suis die nog net niet vervelend is. Ik hoor het alleen als het doodstil om me heen is maar ben daar al aan gewend. Moet natuurlijk niet erger worden. Vriendinlief zegt wel eens dat ik een gehoortest moet gaan doen maar ik wil het resultaat niet eens weten.. :$

Heel soms vergeet ik ze nog wel eens wat niet zo heel slim is. Zit er ook niks anders op als op een plekje staan waar ik weinig last heb van de muziek.. anders is snachts op de bed de suis niet te harden.
Gelukkig ga ik nog maar weinig stappen in de stad want ik zou ze net zo goed daar ook in moeten doen.. maarja dat doe ik dan weer niet zo snel.

Oordoppen zitten na 2 jaar nog als gegoten gelukkig! Heb er toen iets van 140 euro voor moeten betalen maar dat zijn wel de beste 140 euro's geweest die ik heb uitgegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Ik had na Thrillogy vorig jaar echt oorpijn en tijdens het feest zelf ook. En afgelopen zaterdag na dangerouzmind de hele dag t gevoel alsof mn oren dichtzaten. Maar dat is nu verleden tijd. Zaterdag Thrillogy met oordoppies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 17:25 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Ga toch binnenkort maar even oordoppen op maat laten maken. Denk niet dat ik t nog red voor Thrillogy om ze te krijgen. Daarvoor maar even een goedkopere variant aanschaffen.

Je zal geen spijt krijgen. Je gehoor gaat sneller achteruit dan je denkt. daar moet je zuinig op zijn. en op maat gemaakte oordopjes zitten als gegoten en is je geld dubbel en dwars waar mits je ze natuurlijk gaat gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:34 

Hardtraxxer

Ik ga nu volgens mij al een half jaar naar festivals en feesten met die goedkope gele sponsachtige oordoppen. Als ik me niet vergis worden die dingen gebruikt om mee te slapen.. Nog NOOIT pijn of iets gehad en ze doen het fantastisch. Hoor alles nog prima en ze zijn lekker zacht.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

Jarva :lol: Die dingen hebben precies het effect van je vingers in je oren stoppen. Als je zelfs al gewoon de partyplugs van alpine haalt heb je al een mooiere demping xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:02 

Hardtraxx Veteran

Jarva schreef:
Ik ga nu volgens mij al een half jaar naar festivals en feesten met die goedkope gele sponsachtige oordoppen. Als ik me niet vergis worden die dingen gebruikt om mee te slapen.. Nog NOOIT pijn of iets gehad en ze doen het fantastisch. Hoor alles nog prima en ze zijn lekker zacht.. :)

Die gebruiken ze ook in de industrie tijdens het boren ofzo xd , mooie muziekervaring heb jij tijdens feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:26 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Jarva :lol: Die dingen hebben precies het effect van je vingers in je oren stoppen. Als je zelfs al gewoon de partyplugs van alpine haalt heb je al een mooiere demping xd
chas1n schreef:
Jarva schreef:

Die gebruiken ze ook in de industrie tijdens het boren ofzo xd , mooie muziekervaring heb jij tijdens feesten.

Zoals ik al zei, hoor ik alles prima en heb ik nergens last van dus wat heeft het dan voor zin beide een reactie te geven om te zeggen dat ze niet goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 19:54 

Hardtraxxer

Ach ze dempen prima, maar het is onmogelijk dat jij de muziek niet zwaar vervormd hoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 08:33 

Hardtraxx Veteran

doemaariets schreef:
Parvuz schreef:

Je zal geen spijt krijgen. Je gehoor gaat sneller achteruit dan je denkt. daar moet je zuinig op zijn. en op maat gemaakte oordopjes zitten als gegoten en is je geld dubbel en dwars waar mits je ze natuurlijk gaat gebruiken

Ik heb nu Noizezz Green gekocht. Eerst ff kijken hoe die bevallen. Als ik de verhalen hier lees zijn die ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:00 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Ik heb nu Noizezz Green gekocht. Eerst ff kijken hoe die bevallen. Als ik de verhalen hier lees zijn die ook dikke prima.

Ik heb ze net voor 1 feest gebruikt, is wel even wennen als je nooit eerder oordoppen hebt gebruikt maar is zeker het geld waard geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Parvuz schreef:

Ik heb ze net voor 1 feest gebruikt, is wel even wennen als je nooit eerder oordoppen hebt gebruikt maar is zeker het geld waard geweest :thumbup:

Zwaar ideaal die dingen! :thumbsup:
Geen oorpijn, helder geluid, geen piep in mn oren. En na een half uur had ik niet meer door dat ik die dingen in had. Had ik veel eerder moeten doen.
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen