Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 19:36 

Hardtraxx Elite

Ik wil spoedig oordoppen bestellen voor Q-base en Thrillogy, maar ik twijfel tussen de rode en groene Noizezz..
Wat raden jullie aan, ik wil bijv niet dat het teveel wordt gedempd maar natuurlijk ook niet te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 21:57 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Ik wil spoedig oordoppen bestellen voor Q-base en Thrillogy, maar ik twijfel tussen de rode en groene Noizezz..
Wat raden jullie aan, ik wil bijv niet dat het teveel wordt gedempd maar natuurlijk ook niet te weinig.

Ik heb de groene en ze bevallen prima, volgens mij worden de groene ook aangeraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:26 

Hardtraxx Veteran

Groene worden inderdaad aangeraden voor uitgaan. Voor Q-Base zou rode ook nog wel kunnen maar andere feesten zou ik voor groene gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 12:28 

Hardtraxx Elite

Eindelijk op maat gemaakte oordoppen, hopelijk zijn ze voor Q-base binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 17:05 

Hardtraxxer

Gisteren de Alpine oordopjes besteld, vorig jaar had ik die van noizezz, maar daar kon ik helemaal niks mee. Mensen ervaring met die van Alpine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 19:09 

Hardtraxx Addict

Ik wil ook gaan voor op maat gemaakte, en het liefst van een merk die zo min mogelijk opvalt in je oor, omdat ik ze ook misschien met het normale uitgaan wel eens in wil doen. Welke raden jullie aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:38 

Hardtraxx Veteran

Vanavond maar eens een bestelling maken voor de NOIZEZZ (Green). Mijn huidige doppen zijn het aan't begeven! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 00:35 

Hardtraxx Veteran

robbin92 schreef:
Mensen ervaring met die van Alpine?

Ik vond het fijne doppen, voor universele doppen dan. Goeie pasvorm, alleen had ik dat ik halverwege het feest steeds elk kwartier die dingen goed moest duwen... iets met zweet denk ik...? Daarom op maat gemaakte genomen:

Aristo schreef:
Ik wil ook gaan voor op maat gemaakte, en het liefst van een merk die zo min mogelijk opvalt in je oor, omdat ik ze ook misschien met het normale uitgaan wel eens in wil doen. Welke raden jullie aan?

Elacin 25. Ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 12:37 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Aristo schreef:

Elacin 25. Ideaal!

25 niet niet een beetje teveel voor het normale uitgaan ?
kzou dan zelf voor 15 gaan, maar als het niet bevalt kan je bij elacin de filters gratis laten wijzigen binnen zoveel tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 10:41 

Hardtraxx Veteran

Ja binnen 3 maanden kan je ze laten verwisselen... maar het punt is wel dat op een feest (zeker als het geluid een beetje goed is) 15 wel echt te weinig is. Bedenk je dat je dan wel 6 tot 8 uur in de herrie staat, daar heb je echt wel de 25 nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 22:29 

Hardtraxxer

Ik heb ze laten aanmeten bij Beter Horen. Kost wat, maar dan heb je ook wat, prima dingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 00:31 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ja binnen 3 maanden kan je ze laten verwisselen... maar het punt is wel dat op een feest (zeker als het geluid een beetje goed is) 15 wel echt te weinig is. Bedenk je dat je dan wel 6 tot 8 uur in de herrie staat, daar heb je echt wel de 25 nodig.

Hangt er vanaf wat je "goed" vindt. Als het op een goede manier staat hoeft het aantal decibel niet persé hoger te staan om te compenseren om maar zo te zeggen. Ik ben het wel met je eens dat de 25 beter zijn voor feest-only. Mocht je ze op andere plekken willen gebruiken is de 15 echter weer om over na te denken. Hangt er dus puur vanaf wanneer je ze in wilt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 01:48 

Hardtraxx Veteran

Waar ik op doelde: op feesten is 15 db gewoon te weinig om geen gehoorschade op te lopen. Tuurlijk zal de schade met een demping van 15 db wel verminderen, maar vaak staat de muziek gewoon te hard om dan helemaal géén schade op te lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 13:02 

Ik ga nooit meer naar een feest voordat ik een paar Elacin 25 laat maken. Die Noizezz zijn echt vreselijk. Ik had de grootste maat nodig omdat die paste maar dat deed gruwelijk veel pijn. Had naderhand een opgezwollen gehoorgang. Het zal best fijn zitten bij de meesten maar bij mij niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:39 

Hardtraxx Beheerder

Ik heb pluggerz music, maar deze doen na 14 uur stampen (q-base) toch wel pijn aan je oren, heb er wel een week last van gehad. Ik ga binnenkort ook maar eens opmaat gemaakte laten opmeten. Elacin 25 denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:54 

Hardtraxxer

Heb net mijn elacin 15 gehaald, uitproberen op bass protocol, kijken of het wat is. ze zeiden tegen mij dat 15 wel goed genoeg. Ze zeiden ook dat de 25 dan net iets te veel dempt en mensen toch terug naar de 15 gaan. Natuurlijk op festivals (uhum qbase uhum) is -25 wel echt nodig, vooral als je vooraan wilt gaan staan. Zit er wel gewoon aan te denken om die -25 filters bij te kopen, just in case, maar eerst ff kijken hoe -15 bevalt.

Ik ben verder wel erg blij dat ik ze gekocht heb, ik draag al sinds half jaar van die 15 euro oordopjes, en vond ze ook fijn maar ik denk dat dit veel fijner wordt, dus ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Goeie keuze, Frank :) Ik heb wel de 25dB, ben er best over te spreken, ook op Dreamvillage ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 13:00 

Hardtraxx Elite

Pff heb 28 augustus oordoppen aan laten meten en ze zijn er nog steeds niet, terwijl die man zei dat ik ze net met Q-Base had of er net na. :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:06 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
Heb net mijn elacin 15 gehaald, uitproberen op bass protocol, kijken of het wat is. ze zeiden tegen mij dat 15 wel goed genoeg. Ze zeiden ook dat de 25 dan net iets te veel dempt en mensen toch terug naar de 15 gaan. Natuurlijk op festivals (uhum qbase uhum) is -25 wel echt nodig, vooral als je vooraan wilt gaan staan. Zit er wel gewoon aan te denken om die -25 filters bij te kopen, just in case, maar eerst ff kijken hoe -15 bevalt.

Ik ben verder wel erg blij dat ik ze gekocht heb, ik draag al sinds half jaar van die 15 euro oordopjes, en vond ze ook fijn maar ik denk dat dit veel fijner wordt, dus ben benieuwd!

Ik had juist de -15 en ben toen terug gegaan om te ruilen voor de -25.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:25 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Pff heb 28 augustus oordoppen aan laten meten en ze zijn er nog steeds niet, terwijl die man zei dat ik ze net met Q-Base had of er net na. :/ :/

Ik had juist precies andersom. 1 week voor q-base laten maken, is mij verteld dat het ECHT NIET lukt om ze voor q-base klaar te hebben, hebben ze blijkbaar mij 5 september een voicemail achter gelaten dat ze klaar laggen. Stomme ik had niet eens door dat ze me gebeld hadden en blijkbaar hadden ze ook een voice mail achter gelaten. naja, gelukkig had een maat mij -25 db oordoppen geleend (20 euro oordoppen), echt chill was dat, eeuwig dankbaar daarvoor, want anders zat ik nu nog met een piep in mijn oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:26 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Frijolrojo schreef:

hmm, zeker een twijfel geval dus, zaterdag even kijken dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:30 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
Richardd schreef:
Frijolrojo schreef:

hmm, zeker een twijfel geval dus, zaterdag even kijken dan!

Het is niet zo dat hij altijd 15 decibel dempt he, vaak gewoon minder dan dat. Hoe harder het geluid, hoe hoger de demping. Staat ook in het boekje wat er bij zit omschreven in een grafiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:34 

Hardtraxx Elite

Gister eindelijk m'n oordoppen opgehaald en s'avonds naar Highstreet geweest, had -25 in, maar zit nu gewoon met een flinke piep in m'n oor. Het geluid stond daar rond de 90/100 DB, iemand een idee of ik nog hogere filters nodig heb? Wat me niet lijkt, want dan hoor ik vast niks meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:37 

Hardtraxx Addict

Dat lijkt me haast niet kunnen, sloten de oordoppen wel goed af? Ook al is het maar een heel klein stukje, ik heb ergens gelezen dat het geluid dan alsnog hard je oor ingaat, en door de oordop het geluid niet kan terugkaatsen waardoor je nog sneller beschadiging oploopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 20:29 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Dat lijkt me haast niet kunnen, sloten de oordoppen wel goed af? Ook al is het maar een heel klein stukje, ik heb ergens gelezen dat het geluid dan alsnog hard je oor ingaat, en door de oordop het geluid niet kan terugkaatsen waardoor je nog sneller beschadiging oploopt.

Ja m'n oordoppen zaten helemaal vacuum ik vind het ook echt raar, want zelfs van m'n goedkope oordoppen had ik nog een mindere piep. En weet idd hoe dat werkt als het niet goed afsluit, dus ik denk maandag maar langs gaan volgens mij kunnen ze dat testten..
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen