Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 148  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:36 

Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Nou dan toch maar is de dure aankoop gaan doen en dan hopen dat mijn piep niet erger word..

Gewoon doen! En dan voor 25db gaan (imo).

Zag toevallig laatst nog een programma waarin een man tinnitus had. Had 'm ook op Twitter geplaatst. :P Even zoeken.

Edit: vanaf 12 minuten. http://bit.ly/P7QSFW
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:09 

Hardtraxxer

Op q-base mooi mijn opmaat gemaakte elacin's eens testen :D
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:55 

Bierkoning

Ik heb nou al 2 keer gehad dat ik een oordop te ver of te scheef had ingedaan waardoor ik hem niet meer uit kreeg (dus naar de ehbo geweest voor een pincet). Volgens mij doe ik dus iets niet goed of ik heb gewoon misvormde oren. Ben alweer bang dat het weer gebeurd nu, maar op Q-Base zal ik ze toch echt in moeten doen. Iemand die hier ook wel eens ervaring mee heeft gehad?
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb misvormde oren

Helder :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Nou dan toch maar is de dure aankoop gaan doen en dan hopen dat mijn piep niet erger word..

Als je het pas net heb zou ik als ik jou was gelijk stappen ondernemen. Een maatje van me heeft gewoon contact opgenomen met de spoedafdeling van het meest dichtbij zijnde ziekenhuis (zijn huisarts wilde niet meewerken). Hij was er gelukkig snel bij en ze konden het voor 80% wegnemen. Hij kreeg een aantal keer een infuus en later moest hij nog door gaan met een kuur in pilvorm.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:58 

Hardtraxx Elite

Solis schreef:
Onthafloorx schreef:

Gewoon doen! En dan voor 25db gaan (imo).

Zag toevallig laatst nog een programma waarin een man tinnitus had. Had 'm ook op Twitter geplaatst. :P Even zoeken.

Edit: vanaf 12 minuten. http://bit.ly/P7QSFW

Ik ga voor meer dan 25db, mijn gehoor klopt echt niet ofzo. Was naar huisfeestje waar de boxen in een andere kamer stonden, kwam thuis flinke piep en dat geluid stond echt niet boven de 100db.

mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:

Als je het pas net heb zou ik als ik jou was gelijk stappen ondernemen. Een maatje van me heeft gewoon contact opgenomen met de spoedafdeling van het meest dichtbij zijnde ziekenhuis (zijn huisarts wilde niet meewerken). Hij was er gelukkig snel bij en ze konden het voor 80% wegnemen. Hij kreeg een aantal keer een infuus en later moest hij nog door gaan met een kuur in pilvorm.

Helaas helaas, mijn huisarts wilde en wil er nog steeds niet aanmeewerken is al een dik jaar geleden dat het is begonnen dus..
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 00:54 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Ik heb Alpine Partyplugs. Zitten prima ( na een aantal minuten ben ik me er niet meer van bewust dat ik ze in heb ) en na afloop in bed geen last van harde suizen of piep, prima dus en lekker goedkoop.

Deze vond ik toch wel tegenvallen. Opzich, voor €11,- mag je er ook niet teveel van verwachten maar ze zaten bij mij toch gewoon niet lekker, heel erg kriebele en het geluid vond ik ze ook niet mooi dempen.

Denk nu dat ik voor Q-Base even Noizezz groen 24dB neem, ik wil op op langer termijn een keer een setje op maat laten maken maar nu even het geld niet voor.

Heb hier meerdere verhalen gelezen over die Noizezz tijd terug maar even concreet. Zijn ze voor universele doppen goed?
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:20 

Hardtraxx Crew

Tijdens Ground Zero http://pluggerz.nl/nl/producten/music/all-fit-music/ in gehad, naderhand nergens last van. Ze zitten verder ook gewoon goed, moest af en toe zelfs controleren of ze er nog zaten omadt ik ze niet meer voelde (dacht ik) :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:11 

Hardtraxx Addict

En qua demping en geluidskwaliteit?
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:14 

Hardtraxx Crew

Ritsurt schreef:
En qua demping en geluidskwaliteit?

Ik kon voor mijn gevoel alles gewoon goed horen, zonder dat de kwaliteit echt kut was ofzo. Heb heel even mn dopjes uit gehad en het enige verschil wat ik merkte was dat alles een stuk harder klonk... (no shit :P )
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 09:07 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik heb nou al 2 keer gehad dat ik een oordop te ver of te scheef had ingedaan waardoor ik hem niet meer uit kreeg (dus naar de ehbo geweest voor een pincet). Volgens mij doe ik dus iets niet goed of ik heb gewoon misvormde oren. Ben alweer bang dat het weer gebeurd nu, maar op Q-Base zal ik ze toch echt in moeten doen. Iemand die hier ook wel eens ervaring mee heeft gehad?

Jaa kwam in de matrixx een keer een idioot tegen die zn doppen een kilometer naar binnen had geschoven en toen geen ide had wattie doen moest xD!
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:57 

Bierkoning

mr_vertigo schreef:
Pommer schreef:

Jaa kwam in de matrixx een keer een idioot tegen die zn doppen een kilometer naar binnen had geschoven en toen geen ide had wattie doen moest xD!

:cry:
Ik weet ook niet wat ik verkeerd doe xd
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Noizezz halen als je niet voor op maat gemaakte gaat, 4 maten en een vorm dat ze onmogelijk te ver in je oor kunnen schieten of dat je ze er niet meer uit krijgt. ^^
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:09 

Bierkoning

tommetjeuh schreef:
Noizezz halen als je niet voor op maat gemaakte gaat, 4 maten en een vorm dat ze onmogelijk te ver in je oor kunnen schieten of dat je ze er niet meer uit krijgt. ^^

Die heb ik ook, en ik had de één na grootste in gedaan volgens mij. Zal op Q-Base wel de grootste indoen dan :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:40 

Hardtraxx Beheerder

Ik heb pluggerz gehaald :)
ik hoop dat ze goed genoeg zijn voor Q-Base :D
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:20 

Hardtraxx Addict

Vandaag even langs Schoonenberg geweest en een setje Noizezz gehaald voor een zacht prijsje van €19,95.

Ik heb alleen een vraag over het indoen. Hoe moet ik ze precies indoen? In het boekje staat dat het stuk wat als eerste je oor ingaat naar onder moet wijzen (als ze in je oor gaan) alleen krijg ik ze dan niet lekker in. Nu breng ik ze zo in dat dat beginstuk eigenlijk naar mijn achterhoofd wijst. Beetje kut uit te leggen :P

Als dit de goede methode is dan zitten ze voor een eerste indruk goed, L zit het best en na een paar minuutjes zijn ze aardig comfortabel, denk dat ze tijdens een feest wel goed zitten omdat je er dan ook minder op let. Je kan ze ook erg makkelijk weer eruit halen en je kan ze ook niet te ver in je oor duwen zover ik gemerkt heb.

Ben benieuwd zaterdag :)
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:59 

Hardtraxxer

Dat lipje aan je noizezz moet zeg maar tegen dat lipje aan de voorkant van je oor zitten
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 01:42 

Pommer schreef:
tommetjeuh schreef:

Die heb ik ook, en ik had de één na grootste in gedaan volgens mij. Zal op Q-Base wel de grootste indoen dan :P

Wat voor giganten van oorgangen heb jij? Ik kreeg de medium niet in m'n oor :D
Gelukkig gaat die Small nog net, die zitten best lekker.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 08:03 

Hardtraxx Addict

Davy schreef:
Dat lipje aan je noizezz moet zeg maar tegen dat lipje aan de voorkant van je oor zitten

Yes, dan had ik ze toch goed, thanks :)
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Maandag een afspraak voor die Schoonenberg oordoppen :D Elacin ofzo.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 10:21 

Spablauw schreef:
Pommer schreef:
tommetjeuh schreef:

Small is bazig heel het feest ingehad niks van gevoeld! en nu geen piep in me oren :D
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 11:19 

Bierkoning

Spablauw schreef:
Pommer schreef:
tommetjeuh schreef:

Nee ik had het verkeerd het waren toch de smalls die ik in had, vandaag had ik medium en die zaten al een stuk beter.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:59 

Hardtraxx Addict

Op Q-Base hele tijd die groene Noizezz in gehad. Erg fijne dingen, ze zitten zeer comfortabel en ik vind de demping ook aardig goed vergeleken met universele oordopjes uit dezelfde prijsklasse. Goede koop dus :)
Bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag doppen op laten meten, alleen heb nu erg last van mijn linkeroor omdat er teveel oorsmeer ofzo in zat GVD
Bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:17 

Hardtraxx Newbie

Ik had dit weekend bij q-base de alpine partyplugs voor het eerst gebruikt.
Op een gegeven moment dacht k dat k ze kwijt was maar zaten ze gewoon nog in me oor!
Een heb ook geen piep in me oren gekregen of iets.

Perfecte dingen voor 10.95!!
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen