Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:12 

Hardtraxx Newbie

Gister geprobeerd en ik vind die noizezz echt super :thumbup:
Die alpines dempen alles met 20 db, ik heb de oranje dopjes, die dempt 30 db, maar bij die noizezz kun je mensen gewoon normaal verstaan! Een vriendin van me zei gister nog bij een bepaald nummer dat ze de hoge tonen niet hoorden, door het harde geluid... Ik heb alles perfect gehoord! Het komt misschien niet op vol volume binnen maar ik vind dat eigk ook niet zo erg om eerlijk te zijn. Liever dat, als dat ik op m'n 30 slecht horend ben, en aangezien ik altijd al een piep in mn oren heb hangen....
Verder zie je ze bijna niet zitten en zitten best fijn en blijven goed zitten ondanks het kaakschaatsen haha :innocent:
Scheelt effe €130 met op maat gemaakt :) Die spendeer ik dan liever op feesten, vakantie of muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:27 

Hardtraxx Elite

Qrious schreef:
Gister geprobeerd en ik vind die noizezz echt super :thumbup:
Die alpines dempen alles met 20 db, ik heb de oranje dopjes, die dempt 30 db, maar bij die noizezz kun je mensen gewoon normaal verstaan! Een vriendin van me zei gister nog bij een bepaald nummer dat ze de hoge tonen niet hoorden, door het harde geluid... Ik heb alles perfect gehoord! Het komt misschien niet op vol volume binnen maar ik vind dat eigk ook niet zo erg om eerlijk te zijn. Liever dat, als dat ik op m'n 30 slecht horend ben, en aangezien ik altijd al een piep in mn oren heb hangen....
Verder zie je ze bijna niet zitten en zitten best fijn en blijven goed zitten ondanks het kaakschaatsen haha :innocent:
Scheelt effe €130 met op maat gemaakt :) Die spendeer ik dan liever op feesten, vakantie of muziek :)

Daar ga ik ook even voor kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:19 

Hardtraxxer

Ik heb vandaag even Elacin oordoppen laten aanmeten.
Maar nou zeiden ze bij Schoonenberg dat die 25db filter echt te veel dempt. En dat de meeste klanten ze kwamen omruilen voor een 15db filter
Iemand hier ooit last van gehad ? dat het geluid echt te zacht is met de 25db filter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Nee nooit last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:28 

Hardtraxxer

equalization schreef:
Stan schreef:
Noizezz green getest op Dreamfields. Perfect! Dempt goed en heb er bijna geen last van gehad. Ik moest op een gegeven moment even voelen of ze er nog wel in zaten omdat je er zo weinig van merkt :P Is zeker een aanrader, ik heb bij Theracords tegen het hek vooraan gestaan, 1m van de subs, en had geen piep in mijn oren vannacht.

'
En ze vallen minder op ofniet? :)

Hoe bedoel je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:54 

Hardtraxx Elite

Morgen weer nieuwe oordoppen aan laten meten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:59 

dennis schreef:
Morgen weer nieuwe oordoppen aan laten meten!

ik moet mijne ook vernieuwen denk ik, ik had op vakantie last dat 1 oordop steeds plopte, dus niet goed aansloot...
zoiets meende ik op Dominator ook al te hebben, vet irritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 09:24 

Hardtraxx Newbie

Je kunt er ook geen kopen op een feest voor 2 euro, zijn ook goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:45 

Hardtraxxer

Davy schreef:
Maar nou zeiden ze bij Schoonenberg dat die 25db filter echt te veel dempt. En dat de meeste klanten ze kwamen omruilen voor een 15db filter
Iemand hier ooit last van gehad ? dat het geluid echt te zacht is met de 25db filter?

ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar aangezien ik er toch ook over zit te twijfelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:49 

Hardtraxx Elite

Zo mijn Pluggerz ER 15 DB is binnen. Zit perfect. Volgende week op Decibel eens uittesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:23 

Hardtraxx Elite

sjeeks schreef:
Davy schreef:

ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar aangezien ik er toch ook over zit te twijfelen..

Ik heb zelf de ER25 en het bevalt prima. Na aankoop kun je de filter altijd nog ruilen binnen een x aantal weken, gewoon vragen aan de audicien bij Schoonenberg! :)

Moet je het natuurlijk wel kunnen testen op een feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:40 

Hardtraxx Addict

Ik heb noizez die filteren van 33db. ik had de 17db maar dan had ik nog een piep in me oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:18 

Hardtraxx Newbie

8 september ga ik voor de 1e x naar q-base. Maar hoor van veel mensen dat daar het geluid geen limiet heeft, super vet natuurlijk maar slecht voor je oren. Kan je daar op het feest redelijke oordoppen kopen of raden jullie aan om even langs de gehoor winkel te gaan en daar betere oordoppen aan te schaffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:24 

Hardtraxx Elite

Audio-Shaker schreef:
8 september ga ik voor de 1e x naar q-base. Maar hoor van veel mensen dat daar het geluid geen limiet heeft, super vet natuurlijk maar slecht voor je oren. Kan je daar op het feest redelijke oordoppen kopen of raden jullie aan om even langs de gehoor winkel te gaan en daar betere oordoppen aan te schaffen?

Even naar Schoonenberg, Beter Horen e.d. gaan. Op maat gemaakte is altijd het beste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:40 

Hardtraxx Newbie

Maar ik weet dat dat wel erg prijzig is.. Is er niet een goedkopere oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:50 

Hardtraxx Elite

Audio-Shaker schreef:
Maar ik weet dat dat wel erg prijzig is.. Is er niet een goedkopere oplossing?

Volgens mij is goed kunnen horen belangrijker toch?? ;) Als je een keer op maat gemaakte oordoppen laat maken, kun je er denk ik zo'n 4 a 5 jaar (?) mee doen. Ligt natuurlijk eraan hoe je ermee omgaat. Zie het als een investering :)

Voor goedkopere alternatieven kun je misschien hier kijken http://1773101.mijnwinkel.nl. Weet niet of mensen hier goede ervaringen mee hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:00 

Hardtraxx Newbie

Daar heb je zeker een punt. maar ik zit voor op de korte termijn wel even naar wat goedkoper te kijken. Iemand anders nog goedkope tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:16 

Hardtraxxer

Alpine Partyplugs en je hebt ook universele van Elacin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Audio-Shaker schreef:
Daar heb je zeker een punt. maar ik zit voor op de korte termijn wel even naar wat goedkoper te kijken. Iemand anders nog goedkope tips?

Alpine Musicsafe Classic. 20 euro of zo en werken prima. Ik heb die ook gehad (heb nu op maat gemaakte) en het enige verschil is dat de op maat gemaakte lekkerder zitten. Geluidskwaliteit is wel ongeveer even goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:06 

Hardtraxxer

Audio-Shaker schreef:

Ik wilde zelf op maat gemaakte halen, maar toen heb ik op het laatste moment voor Dreamfields nog Noizezz (groen) gehaald, en ik moet zeggen die bevallen prima! Je krijgt 4 maten dus er zit er gegarandeerd een goed, en het filter is ook erg fijn, goede redelijk vlakke demping. Ik heb het aanschaffen van op maat gemaakte maar even uitgesteld tot ik weer veel gigs heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Alpine Partyplugs. Zitten prima ( na een aantal minuten ben ik me er niet meer van bewust dat ik ze in heb ) en na afloop in bed geen last van harde suizen of piep, prima dus en lekker goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:15 

Hardtraxx Newbie

Audio-Shaker schreef:

Klopt wel redelijk ja, staat goed hard!
Vorig jaar in de Hangar vond ik het, met oordoppen in, pas vanaf halverwege de 'zaal' een beetje draaglijk...
Richting eind van het feest vond ik het bij de A2 bunker alleen buiten nog te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

http://www.bax-shop.nl/blog/index.php/a ... en-serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:29 

Hardtraxx Elite

Nou dan toch maar is de dure aankoop gaan doen en dan hopen dat mijn piep niet erger word..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Nou dan toch maar is de dure aankoop gaan doen en dan hopen dat mijn piep niet erger word..

En dus inderdaad geluidsrust nemen. Ik let er zelf ook heel erg op. In de nacht geen geluid, overdag niet te hard geluid etcetera.
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen