Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:31 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Of gewoon geen Noizezz kopen, als ik alleen al in dit topic lees hoe veel mensen daar problemen mee hebben..

Als je mijn post had gelezen had je geweten dat ik even snel iets moest kopen voor zaterdag en daarna op maat gemaakte ga bestellen.

Project 141 schreef:
@Stan je merkt pas echt of ze werken als je ergens bent waar het geluid ook daadwerkelijk erg hard staat ;)

Oké gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:32 

Hardtraxxer

- dubbelpost, sorry -
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:52 

Hardtraxx Veteran

Ja toen ik noizezz kocht zij de vrouw in de winkel dat ze relatief dempen. Dus in een rustige ruimte zullen ze amper dempen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:34 

Hardtraxxer

Heb mijn Variphone MPEG2 binnen! Zaterdag gelijk testen op Last World! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:05 

Hardtraxx Elite

Draidy schreef:
Nou ik had precies hetzelfde als Stan en mijn noizezz werkten niet.

Idd kutdingen zijn het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Draidy schreef:

Idd kutdingen zijn het..

Nee hoor. Ben dr wel blij mee, heb ze ook al een jaar ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:33 

Hardtraxx Newbie

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
http://www.earmo.com/index.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:49 

Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
Henk-Jan schreef:
Draidy schreef:

Idd kutdingen zijn het..

Ik ook, toch vreemd dat mensen er zo verschillende ervaringen mee hebben!

Inderdaad vaag. Ik had vroeger die Noizezz, en ik raad ze iedereen aan! Ik denk ook dat het eraan ligt welke je hebt. Je hebt rode, groene, orange en nog enetje..
Zelf had ik die groene en die werkten prima! Geen pijn meer aan m'n oren.

Nu heb ik die op maat gemaakte van Schoonenberg Hoorcomfort van €200,-
Daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee! Dat was echt ene goede investering. Ze zijn als je bezoeker bent perfect. Maar als ik zelf draai werken ze ook prima.

Wat ik ook mooi vind is dat ik ook niet meer hoef te schreeuwen om m'n maten te verstaan (en andersom).
Stukken minder last van m'n keel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 19:26 

Hardtraxx Newbie

Ik heb ze ook van Schoonenberg, en bevallen mij ook prima! Alhoewel ik wel 1 ding ondervind die mij persoonlijk niet echt zorgen baat, maar het misschien wel zou moeten doen. :)

Ik heb wel eens gehoord/gelezen van lekkende oordoppen nu merk ik af en toe dat er wat 'extra, harder' geluid naar binnen druppelt via de zijkanten dit gebeurd met name tijdens het eten en drinken. Hier is denk ik ook vrij weinig aan te doen, als dat wel het geval is. Info please, dan ga ik ermee terug! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

Komt omdat je dan je kaken beweegt & dus ook gehoorgang.

Als je binnen de garantie zit teruggaan maken ze nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 19:31 

Hardtraxx Newbie

Valt zeker nog binnen de garantie, zo lang heb ik ze nog niet. Maar dit is toch niet te verhelpen? Aangezien ze de 'mallen' ook maken met gesloten kaken / gehoorgang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:34 

Hardtraxx Newbie

Vato` schreef:
Met name tijdens het eten en drinken.

Ook door gebruik van xtc. Staat hier zelfs op de verpakking :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:46 

Hardtraxx Newbie

Kans is aanwezig dat je dan ook flink loopt te kauwen ja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 01:01 

Hardtraxx Newbie

Vato` schreef:
Ik heb ze ook van Schoonenberg, en bevallen mij ook prima! Alhoewel ik wel 1 ding ondervind die mij persoonlijk niet echt zorgen baat, maar het misschien wel zou moeten doen. :)

Ik heb wel eens gehoord/gelezen van lekkende oordoppen nu merk ik af en toe dat er wat 'extra, harder' geluid naar binnen druppelt via de zijkanten dit gebeurd met name tijdens het eten en drinken. Hier is denk ik ook vrij weinig aan te doen, als dat wel het geval is. Info please, dan ga ik ermee terug! :D

Als je aan het "eten" bent, dan wil het geluid inderdaad nog welleens naar binnen glippen.
Dat komt inderdaad omdat je gehoorkanaal groter en kleiner wordt als je kracht gaat zetten op je kaken.

Zelfs met mijn op maat gemaakte doppen heb ik dat welleens. Wel minder vaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:49 

Hardtraxxer

Variphone MEPG2 zijn getest op Last World! Wat een wereld van verschil met de op maat gemaakte doppen van Laperre! In't begin was het wel even wennen omdat ze veel dieper in het oor zitten en ook ruimer van omvang zijn. Maar het geluid wordt echt gewoon gedempt ipv dat bijna alles wordt weg gefilterd! Echt heerlijk om in te hebben en ook heel comfortabel, je kan ze een hele dag in hebben zonder het te merken. Wat ik wel heb na een feest, is niet echt een piep in mijn oren maar eerder een druk op mijn gehoorgang. Niet pijnlijk ofzo maar het lijkt alsof het een piep is terwijl dat helemaal niet is, ik heb m'n oordoppen in gehad welteverstaan. Iemand bekend met dit fenomeen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

Ja heb ik ook altijd. Niks ernstigs denk ik, je krijgt namelijk toch nog veel dB te verduren ook al heb je ze in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:08 

Hardtraxxer

Noizezz green getest op Dreamfields. Perfect! Dempt goed en heb er bijna geen last van gehad. Ik moest op een gegeven moment even voelen of ze er nog wel in zaten omdat je er zo weinig van merkt :P Is zeker een aanrader, ik heb bij Theracords tegen het hek vooraan gestaan, 1m van de subs, en had geen piep in mijn oren vannacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:55 

Hardtraxx Newbie

Stan schreef:
Noizezz green getest op Dreamfields. Perfect! Dempt goed en heb er bijna geen last van gehad. Ik moest op een gegeven moment even voelen of ze er nog wel in zaten omdat je er zo weinig van merkt :P Is zeker een aanrader, ik heb bij Theracords tegen het hek vooraan gestaan, 1m van de subs, en had geen piep in mijn oren vannacht.

'
En ze vallen minder op ofniet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:48 

Ik ben persoonlijk ook tevreden over m'n noizezz, goed voor je gehoor zijn festivals nooit, het gaat gewoon minder snel naar de knoppen met oordoppen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Zaterdag op Wish me doppen vergeten, het geluid stond flink hard naar mijn mening!!
Pfff, dan merk je pas echt wat een verschil het geeft.

Pff zeg dit wel.. Had op Defqon ook geen oordoppen in en heb ook hele dag op Black gestaan en nergens last van. Toen ik op de terugweg van WiSH helemaal stil in de auto zat hoorden ik het echt goed suizen en shit, ook toen ik eenmaal in bed lag. Volgens mij heeft dit ook te maken dat ik Defqon Xtc op had en op WiSH gewoon nuchter was. Denk dat je oren door de xtc een beetje verlamd rakn ofzo, of niet?

Binnenkort even een paar goede zien te scoren, helemaal met Q-Base in aantocht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 00:29 

Ritsurt schreef:
Hooli schreef:
Zaterdag op Wish me doppen vergeten, het geluid stond flink hard naar mijn mening!!
Pfff, dan merk je pas echt wat een verschil het geeft.

Pff zeg dit wel.. Had op Defqon ook geen oordoppen in en heb ook hele dag op Black gestaan en nergens last van. Toen ik op de terugweg van WiSH helemaal stil in de auto zat hoorden ik het echt goed suizen en shit, ook toen ik eenmaal in bed lag. Volgens mij heeft dit ook te maken dat ik Defqon Xtc op had en op WiSH gewoon nuchter was. Denk dat je oren door de xtc een beetje verlamd rakn ofzo, of niet?

Binnenkort even een paar goede zien te scoren, helemaal met Q-Base in aantocht..

Zou me verbazen als xtc dat doet. Je oren functioneren gewoon verder, en je oorhaartjes vangen de trillingen gewoon op. Jij was gewoon verlamd van de xtc en merkte het gepiep dus niet waarschijnlijk ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:50 

Hardtraxxer

Vrij vage uitleg. Het is zoals Spablauw zegt, xtc stimuleert de mond- en kaakspieren en zorgt ervoor dat de gehoorgang vervormd wordt. Je zou dus net meer last moeten hebben bij het gebruik van xtc maar door het euforische gevoel zal je dat waarschijnlijk niet opgemerkt hebben. Goede momenten worden versterkt en slechte momenten worden naar de achtergrond gedrukt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:20 

Hardtraxx Newbie

Vandaag een paar Noizezz gehaald :) Morgen uittesten op Dominator :D
Ik laat ze ooit denk ik wel aanmeten maar dat doe ik pas als ik wat meer boekingen krijg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Qrious schreef:
Vandaag een paar Noizezz gehaald :) Morgen uittesten op Dominator :D
Ik laat ze ooit denk ik wel aanmeten maar dat doe ik pas als ik wat meer boekingen krijg :whistle:

Ook voor gewoon uitgaan enzo zijn op maat gemaakte top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 02:09 

Hardtraxx Veteran

Niet dat ik vaak ga ofso maar ja ik doe ze in. Nooit het gevoel dat het geluid te zacht staat dan.
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen