Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
PierrePruuk wrote:Of gewoon geen Noizezz kopen, als ik alleen al in dit topic lees hoe veel mensen daar problemen mee hebben..
Als je mijn post had gelezen had je geweten dat ik even snel iets moest kopen voor zaterdag en daarna op maat gemaakte ga bestellen.
Project 141 wrote:@Stan je merkt pas echt of ze werken als je ergens bent waar het geluid ook daadwerkelijk erg hard staat ;)
Oké gelukkig :)
Last edited by Stan on 03 Jul 2012 16:32, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
- dubbelpost, sorry -
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ja toen ik noizezz kocht zij de vrouw in de winkel dat ze relatief dempen. Dus in een rustige ruimte zullen ze amper dempen.
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Heb mijn Variphone MPEG2 binnen! Zaterdag gelijk testen op Last World! :thumbup:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Draidy wrote:Nou ik had precies hetzelfde als Stan en mijn noizezz werkten niet.
Idd kutdingen zijn het..
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Onthafloorx wrote:
Draidy wrote:Nou ik had precies hetzelfde als Stan en mijn noizezz werkten niet.
Idd kutdingen zijn het..
Nee hoor. Ben dr wel blij mee, heb ze ook al een jaar ofzo :)
M
4 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
http://www.earmo.com/index.php
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2012
last seen Jul 2013
Project 141 wrote:
Henk-Jan wrote:
Idd kutdingen zijn het..
Ik ook, toch vreemd dat mensen er zo verschillende ervaringen mee hebben!
Inderdaad vaag. Ik had vroeger die Noizezz, en ik raad ze iedereen aan! Ik denk ook dat het eraan ligt welke je hebt. Je hebt rode, groene, orange en nog enetje..
Zelf had ik die groene en die werkten prima! Geen pijn meer aan m'n oren.

Nu heb ik die op maat gemaakte van Schoonenberg Hoorcomfort van €200,-
Daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee! Dat was echt ene goede investering. Ze zijn als je bezoeker bent perfect. Maar als ik zelf draai werken ze ook prima.

Wat ik ook mooi vind is dat ik ook niet meer hoef te schreeuwen om m'n maten te verstaan (en andersom).
Stukken minder last van m'n keel :P
V
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Ik heb ze ook van Schoonenberg, en bevallen mij ook prima! Alhoewel ik wel 1 ding ondervind die mij persoonlijk niet echt zorgen baat, maar het misschien wel zou moeten doen. :)

Ik heb wel eens gehoord/gelezen van lekkende oordoppen nu merk ik af en toe dat er wat 'extra, harder' geluid naar binnen druppelt via de zijkanten dit gebeurd met name tijdens het eten en drinken. Hier is denk ik ook vrij weinig aan te doen, als dat wel het geval is. Info please, dan ga ik ermee terug! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Komt omdat je dan je kaken beweegt & dus ook gehoorgang.

Als je binnen de garantie zit teruggaan maken ze nieuwe.
V
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2012
Valt zeker nog binnen de garantie, zo lang heb ik ze nog niet. Maar dit is toch niet te verhelpen? Aangezien ze de 'mallen' ook maken met gesloten kaken / gehoorgang?
M
4 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Vato` wrote: Met name tijdens het eten en drinken.
Ook door gebruik van xtc. Staat hier zelfs op de verpakking :)
V
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2012
Kans is aanwezig dat je dan ook flink loopt te kauwen ja! :P
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2012
last seen Jul 2013
Vato` wrote:Ik heb ze ook van Schoonenberg, en bevallen mij ook prima! Alhoewel ik wel 1 ding ondervind die mij persoonlijk niet echt zorgen baat, maar het misschien wel zou moeten doen. :)

Ik heb wel eens gehoord/gelezen van lekkende oordoppen nu merk ik af en toe dat er wat 'extra, harder' geluid naar binnen druppelt via de zijkanten dit gebeurd met name tijdens het eten en drinken. Hier is denk ik ook vrij weinig aan te doen, als dat wel het geval is. Info please, dan ga ik ermee terug! :D
Als je aan het "eten" bent, dan wil het geluid inderdaad nog welleens naar binnen glippen.
Dat komt inderdaad omdat je gehoorkanaal groter en kleiner wordt als je kracht gaat zetten op je kaken.

Zelfs met mijn op maat gemaakte doppen heb ik dat welleens. Wel minder vaak :)
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
Variphone MEPG2 zijn getest op Last World! Wat een wereld van verschil met de op maat gemaakte doppen van Laperre! In't begin was het wel even wennen omdat ze veel dieper in het oor zitten en ook ruimer van omvang zijn. Maar het geluid wordt echt gewoon gedempt ipv dat bijna alles wordt weg gefilterd! Echt heerlijk om in te hebben en ook heel comfortabel, je kan ze een hele dag in hebben zonder het te merken. Wat ik wel heb na een feest, is niet echt een piep in mijn oren maar eerder een druk op mijn gehoorgang. Niet pijnlijk ofzo maar het lijkt alsof het een piep is terwijl dat helemaal niet is, ik heb m'n oordoppen in gehad welteverstaan. Iemand bekend met dit fenomeen?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ja heb ik ook altijd. Niks ernstigs denk ik, je krijgt namelijk toch nog veel dB te verduren ook al heb je ze in.
Hardtraxxer
Noizezz green getest op Dreamfields. Perfect! Dempt goed en heb er bijna geen last van gehad. Ik moest op een gegeven moment even voelen of ze er nog wel in zaten omdat je er zo weinig van merkt :P Is zeker een aanrader, ik heb bij Theracords tegen het hek vooraan gestaan, 1m van de subs, en had geen piep in mijn oren vannacht.
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Stan wrote:Noizezz green getest op Dreamfields. Perfect! Dempt goed en heb er bijna geen last van gehad. Ik moest op een gegeven moment even voelen of ze er nog wel in zaten omdat je er zo weinig van merkt :P Is zeker een aanrader, ik heb bij Theracords tegen het hek vooraan gestaan, 1m van de subs, en had geen piep in mijn oren vannacht.
'
En ze vallen minder op ofniet? :)
S
Ik ben persoonlijk ook tevreden over m'n noizezz, goed voor je gehoor zijn festivals nooit, het gaat gewoon minder snel naar de knoppen met oordoppen in.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hooli wrote:Zaterdag op Wish me doppen vergeten, het geluid stond flink hard naar mijn mening!!
Pfff, dan merk je pas echt wat een verschil het geeft.
Pff zeg dit wel.. Had op Defqon ook geen oordoppen in en heb ook hele dag op Black gestaan en nergens last van. Toen ik op de terugweg van WiSH helemaal stil in de auto zat hoorden ik het echt goed suizen en shit, ook toen ik eenmaal in bed lag. Volgens mij heeft dit ook te maken dat ik Defqon Xtc op had en op WiSH gewoon nuchter was. Denk dat je oren door de xtc een beetje verlamd rakn ofzo, of niet?

Binnenkort even een paar goede zien te scoren, helemaal met Q-Base in aantocht..
S
Ritsurt wrote:
Hooli wrote:Zaterdag op Wish me doppen vergeten, het geluid stond flink hard naar mijn mening!!
Pfff, dan merk je pas echt wat een verschil het geeft.
Pff zeg dit wel.. Had op Defqon ook geen oordoppen in en heb ook hele dag op Black gestaan en nergens last van. Toen ik op de terugweg van WiSH helemaal stil in de auto zat hoorden ik het echt goed suizen en shit, ook toen ik eenmaal in bed lag. Volgens mij heeft dit ook te maken dat ik Defqon Xtc op had en op WiSH gewoon nuchter was. Denk dat je oren door de xtc een beetje verlamd rakn ofzo, of niet?

Binnenkort even een paar goede zien te scoren, helemaal met Q-Base in aantocht..
Zou me verbazen als xtc dat doet. Je oren functioneren gewoon verder, en je oorhaartjes vangen de trillingen gewoon op. Jij was gewoon verlamd van de xtc en merkte het gepiep dus niet waarschijnlijk ^^ .
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
Vrij vage uitleg. Het is zoals Spablauw zegt, xtc stimuleert de mond- en kaakspieren en zorgt ervoor dat de gehoorgang vervormd wordt. Je zou dus net meer last moeten hebben bij het gebruik van xtc maar door het euforische gevoel zal je dat waarschijnlijk niet opgemerkt hebben. Goede momenten worden versterkt en slechte momenten worden naar de achtergrond gedrukt! :thumbup:
Q
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2012
last seen Nov 2014
Vandaag een paar Noizezz gehaald :) Morgen uittesten op Dominator :D
Ik laat ze ooit denk ik wel aanmeten maar dat doe ik pas als ik wat meer boekingen krijg :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Qrious wrote:Vandaag een paar Noizezz gehaald :) Morgen uittesten op Dominator :D
Ik laat ze ooit denk ik wel aanmeten maar dat doe ik pas als ik wat meer boekingen krijg :whistle:
Ook voor gewoon uitgaan enzo zijn op maat gemaakte top.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Niet dat ik vaak ga ofso maar ja ik doe ze in. Nooit het gevoel dat het geluid te zacht staat dan.