Tony schreef:
Graag deel ik mijn ervaring met Hans Anders oordoppen.
Heb geen zin om het hele verhaal uit te typen, maar kort gezegd komt het erop neer dat ik enkele weken geleden voor de derde keer afdrukken heb laten maken, iedere keer was er wel wat mis. Scheurtje erin, zit niet lekker aan één kant, etc.
Daarnaast is het type filter iedere keer weer een discussie. Er wordt een andere filter ingezet (26 dB ipv gevraagde 21 dB), er wordt gezegd dat het filter dat ik nodig heb rood/oranje moet zijn, maar ik krijg een blauw filter, ik kan niet controleren of het filter de juiste is ("deze hebben ze erin gezet, dus zal het wel goed zijn meneer") en ik wordt geholpen door mensen die niet snappen waarom ik vraag naar een filter met 'vlakke demping' voor gebruik met uitgaan/discotheek.
ALs ik kijk hoeveel gezeik ik met die dingen heb gehad, had ik liever wat meer betaald voor Elacins ER15 oid, waar ik alleen maar goede verhalen over hoor (ook van vrienden/bekenden die ze hebben).
Kortom, als je toch al bijna €100 uit wil geven voor doppen bij Hans Anders, spaar nog ff door en haal écht goede doppen, is mijn advies.
Dit schreef ik vorig jaar. Ondertussen was ik na Euphoria helemaal klaar met die Hans Anders dingen. Op aanraden van velen Elacins genomen. En ik dacht, nu maar echt goed aanpakken, en ben voor de ProLine gegaan.
Wat een genot! Alleen al hoe ze zitten: een wereld van verschil met die ("zachte otoplastieken", ook op maat gemaakte) Hans Anders dingen. De Elacins doe je in, 15 minuten later ben je ze vergeten, hele feest blijven ze perfect zitten.
En dan het geluid: klinkt gewoon perfect! Heb er ER15 filter in, en is gewoon top. Muziek klinkt prima, vele malen beter dan met die HA doppen, en je kunt mensen ook goed verstaan. Ook weinig last van 'jezelf horen praten' met die Elacins.
Het is even een investering, maar dan heb je ook echt niets meer te wensen daarna en de best mogelijke beleving op een feest.