Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 148  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
Dan is alles goed ;)

hoezo? ik heb er vooral last van als er hard geluid op staat en heb het nog nooit eerder gehad.
Ik heb er ongeveer de laatste 1 a 2 weken last van

Edit: en een hele scherpe korte steek ofzoiets het is heel moeiljk te omschrijven
dus haartjes trillen en een korte steek
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:46 

Hardtraxx Addict

@wout1997
Heb ik vroeger toen ik een jaar of 12-13 was ook last van gehad, is na verloop van tijd wel weer weggegaan. Echt een kut jeukend gevoel is het toch? Kwam bij mij door een trommelvliesperforatie, maar dat gaatje is later weer dichtgegroeid gelukkig.
Wanneer ik toen door neus deed blazen en hem dichthield "plopte" bij mij ook maar 1 oor.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
@wout1997
Heb ik vroeger toen ik een jaar of 12-13 was ook last van gehad, is na verloop van tijd wel weer weggegaan. Echt een kut jeukend gevoel is het toch? Kwam bij mij door een trommelvliesperforatie, maar dat gaatje is later weer dichtgegroeid gelukkig.
Wanneer ik toen door neus deed blazen en hem dichthield "plopte" bij mij ook maar 1 oor.

Ja een jeukend/kriebelend gevoel maar ik ga er vanuit dat het vanzelf weggaat. Bij mij plopt er ook maar 1 oor.
Thanks
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:01 

Hardtraxx Newbie

ik heb nu ong 1,5 filterz en ze bevallen me redelijk tot goed. helaas heb ik het snel warm en ga dus ook snel zweten. hierdoor krijg ik vochtige oorgangen en heb ik het gevoel dat ze uitvallen zegmaar. ook zitten er op mijn otoplastieken een grote prop zegmaar waar hij mijn oor in gaat. hierdoor sluit hij als ik ze indoe goed af maar als ik ook maar met mijn kaak beweeg of iets voel ik al dat ze niet meer optimaal afsluiten. heeft iemand een goed alternatief voor otoplastieken van rond de 120 euro? ikzelf denk dat hard plastic beter is maar dat kost ook wat meer. ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:23 

Hardtraxx Addict

Ik heb sinds vorige zomer een piepje in m'n rechteroor die de hele tijd erger wordt en minder wordt, het wisselt echt. Soms heb ik er een tijd nauwelijks last van en anders hoor ik hem sterk. Maar altijd alleen als het stil is. Bovendien is hij 's ochtends altijd sterker dan 's avonds.

Bij mij was het eigenlijk van de een op de andere dag. 's Avonds had ik nog nergens last van en 's ochtends werd ik wakker met het piepje. Ik was een paar weken ervoor wel naar Fantasy Island geweest maar goed als er een paar weken tussen zit dan lijkt het me sterk dat het daar direct mee te maken heeft.

En tja nu heb ik het nog steeds, ik ben tussendoor nog wel wezen feesten en het piepje is er niet erger of minder op geworden. Eigenlijk wil ik dat graag zo houden.

Dus mensen pas op want een piepje in je oor is echt niet leuk. De eerste weken heb ik er echt mentaal veel last van gehad.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het helaas omgekeerd juist als het heel stil is heb ik er last van. Het eerste half jaar met slapen ontzettende last van gehad. De piep wordt niet erger, hij lijkt alleen erger. Wel kan de toonhoogte veranderen.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:27 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Ik heb het helaas omgekeerd juist als het heel stil is heb ik er last van. Het eerste half jaar met slapen ontzettende last van gehad. De piep wordt niet erger, hij lijkt alleen erger. Wel kan de toonhoogte veranderen.

Ik heb het ook als het stil is.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
mrazura schreef:

Maar dan zou je er toch juist tijdens het slapen meer last van moeten hebben? Overdag heb je nog geluiden die het maskeren lijkt me.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Bij mij word het inmiddels minder.
Ik herken een verband met het naar feesten gaan en niet gaan.
Daarnaast speelt voorin staan of achterin ook een grote rol. Nu heb ik er namelijk nog maar weinig tot geen last van.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:29 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
D-Teq schreef:
mrazura schreef:

Maar dan zou je er toch juist tijdens het slapen meer last van moeten hebben? Overdag heb je nog geluiden die het maskeren lijkt me.

Heb ik ook. Overdag hoor ik het niet zelfs niet in stille ruimtes. 's Nachts neemt de piep toe naarmate de tijd verstrijkt, in het begin hoor ik hem soms niet eens en als ik dan in bed lig komt hij langzaam opzetten. Maar ik heb ook wel eens dat ik hem een dag niet hoor ofzo. Heel vreemd.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Heb ik ook. Overdag hoor ik het niet zelfs niet in stille ruimtes. 's Nachts neemt de piep toe naarmate de tijd verstrijkt, in het begin hoor ik hem soms niet eens en als ik dan in bed lig komt hij langzaam opzetten. Maar ik heb ook wel eens dat ik hem een dag niet hoor ofzo. Heel vreemd.

Ja op zich is dat wel logisch ik denk dat dan door de vermoeidheid je oor wat gevoeliger is waardoor alles luider lijkt. Wat ik tegenwoordig doe is gewoon lekker een capsule tryptofaan nemen een uurtje voordat ik ga slapen (http://www.l-tryptofaan.nl/)
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
D-Teq schreef:

Ja op zich is dat wel logisch ik denk dat dan door de vermoeidheid je oor wat gevoeliger is waardoor alles luider lijkt.

Ik weet het niet. Door de huisarts werd tegen mij gezegd dat het vocht was (een soort verkouden oor) en dat het met zo'n verkoudheidskuurtje wel goed zou komen. Nou ik heb dat een weekje gebruikt of zo en daarna merkte ik nog geen enkel verschil en toen had ik de hoop al opgegeven.

Wat ik trouwens wel raar vind is dat het piepje totaal anders klinkt dan een piep na een feest ofzo. En dat ik soms een andere piep er over heen krijg (dat is normaal dat je af en toe een tijdelijke piep in je oren krijgt wat dan weer wegtrekt).
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Wat ik trouwens wel raar vind is dat het piepje totaal anders klinkt dan een piep na een feest ofzo. En dat ik soms een andere piep er over heen krijg (dat is normaal dat je af en toe een tijdelijke piep in je oren krijgt wat dan weer wegtrekt).

Ik zou als ik jou was me er de komende weken nog niet te druk om maken.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:44 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
D-Teq schreef:

Ik heb het al bijna een jaar dus ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik er niet meer van af kom :P .
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
mrazura schreef:
D-Teq schreef:

Ik heb het al bijna een jaar dus ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik er niet meer van af kom :P .

Wat ik tegenwoordig doe is gewoon lekker een capsule tryptofaan nemen een uurtje voordat ik ga slapen (http://www.l-tryptofaan.nl/) Je had al een reactie geplaatst voordat ik me edit voltooid had. Je zou dit is kunnen proberen :P
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Wat schiet je daar nou mee op? xd
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:14 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Begin je binnen een x aantal minuten moe te worden (schijnbaar) en val je dus sneller in slaap.
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 13:46 

Hardtraxxer

Dan kan je beter gewoon melatonine op natuurlijk basis nemen...

Wat ook wil helpen is op je ademhaling letten en deze zelf verlagen, dan val je ook eerder in slaap! Al die hulpmiddelen om in slaap te komen ben ik niet zo'n fan van ;) Gezond eten, voldoende sporten en bezig blijven zou al voldoende moeten zijn voor goede nachtrust, tenzij je kut in je vel zit ;)
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Olijfboompje schreef:

Begin je binnen een x aantal minuten moe te worden (schijnbaar) en val je dus sneller in slaap.

Dat is onzin. Ik word namelijk niet moeƫr na een L-Tryp of 5-HTP. Wel heb je een vaster slaappatroon, mits je niet je serotoninetank aan het bijvullen bent. Dan krijg je juist leuke dromen, waardoor je niet vast slaapt.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

De schrikreactie die je krijgt van het geluid verlagen door de ontspannende werking er van.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 09:18 

Kan iemand mij uit ervaring ofzo. Eens vertellen hoe groot het verschil is tussen de Groene Noizezz, en op maat gemaakte doppen? Bij mij werken de groene Noizezz tamelijk goed, maar zijn die op maat gemaakten dan nog beter?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het je snel vertellen, vandaag ga ik mijn op maat gemaakte ophalen, en zsm testen. Gebruikte eerst noizezz
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:32 

Draidy schreef:
Ik kan het je snel vertellen, vandaag ga ik mijn op maat gemaakte ophalen, en zsm testen. Gebruikte eerst noizezz

Oke top
Bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:49 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Kan iemand mij uit ervaring ofzo. Eens vertellen hoe groot het verschil is tussen de Groene Noizezz, en op maat gemaakte doppen? Bij mij werken de groene Noizezz tamelijk goed, maar zijn die op maat gemaakten dan nog beter?

Het verschil is gigantisch en wat mij betreft echt de moeite en het geld waard. De noizezz sluiten een stuk minder goed aan (logisch), en zitten dus een stuk minder lekker in het oor. De filter die er in zit is minder goed. De invloed van slecht geluid of je positie ten opzichte van het geluid is veel groter in mijn ervaring. Met op maat gemaakte versta ik mensen veel beter. Op maat gemaakte zijn een stuk makkelijker schoon te houden en van duurzamer materiaal gemaakt. Kortom, een hoop voordelen, waarvan de belangrijkste, veel betere bescherming!!
Bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:55 

mr_vertigo schreef:
Spablauw schreef:

Het verschil is gigantisch en wat mij betreft echt de moeite en het geld waard. De noizezz sluiten een stuk minder goed aan (logisch), en zitten dus een stuk minder lekker in het oor. De filter die er in zit is minder goed. De invloed van slecht geluid of je positie ten opzichte van het geluid is veel groter in mijn ervaring. Met op maat gemaakte versta ik mensen veel beter. Op maat gemaakte zijn een stuk makkelijker schoon te houden en van duurzamer materiaal gemaakt. Kortom, een hoop voordelen, waarvan de belangrijkste, veel betere bescherming!!

Bedankt :) Ik zit er nu gewoon mee dat ik die Noizezz heb, en ze zijn best goed vind ik. M'n pa wil graag op maat gemaakte betalen voor me, maar dan heb ik die Noizezz voor niets gekocht :).
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen