Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Op maat gemaakte zijn veel en veel fijner!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:20 

Hardtraxx Addict

Morgen op maat gemaakte Alpine oordoppen laten aanmeten :yay:

Noizezzz waren leuk voor een paar maanden, maar het is tijd for the real deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:10 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
mr_vertigo schreef:
Spablauw schreef:
Kan iemand mij uit ervaring ofzo. Eens vertellen hoe groot het verschil is tussen de Groene Noizezz, en op maat gemaakte doppen? Bij mij werken de groene Noizezz tamelijk goed, maar zijn die op maat gemaakten dan nog beter?

Het verschil is gigantisch en wat mij betreft echt de moeite en het geld waard. De noizezz sluiten een stuk minder goed aan (logisch), en zitten dus een stuk minder lekker in het oor. De filter die er in zit is minder goed. De invloed van slecht geluid of je positie ten opzichte van het geluid is veel groter in mijn ervaring. Met op maat gemaakte versta ik mensen veel beter. Op maat gemaakte zijn een stuk makkelijker schoon te houden en van duurzamer materiaal gemaakt. Kortom, een hoop voordelen, waarvan de belangrijkste, veel betere bescherming!!

Bedankt :) Ik zit er nu gewoon mee dat ik die Noizezz heb, en ze zijn best goed vind ik. M'n pa wil graag op maat gemaakte betalen voor me, maar dan heb ik die Noizezz voor niets gekocht :).

Meteen doen! Goed van je pa :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:01 

Hardtraxx Addict

Zojuist Alpine doppen laten aanmeten bij Specsavers.
Gekozen voor doorzichtige, zachte doppen.
Was geloof ik -30dB, maar dat was standaard voor feesten.

Is dit niet wat veel? Had eerst -24dB Noizezzz

Al met al viel het wel mee in de kosten: €119,95
(104,95 doppen zelf + 24 maanden garantie of verlies/diefstal €14,95)

Duurde 10 minuutjes, en ze zijn als het goed is over 2-3 weken binnen.
Dus nog even Harmony en Intents met de Noizezzz zien te doorkomen en dan voortaan met fatsoenlijke doppen.

Had nog even een hoortest gedaan erna, ik hoor blijkbaar nog perfect, geen gehoorverlies of iets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 09:53 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand zo goeie oordopjes van pak em beet €25 max? Volgens me maten heb ik die bij onder andere Q-Base echt wel nodig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

Dat idd. Maar naar mijn mening verspil je dan je geld, beter investeer je in een keer goed.

Maar bij Project bijv. bevallen de noizezz wel goed dus het is lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 21:51 

Hardtraxxer

heb de alpine partyplugs van 20 euro, op maat gemaakte zullen wel een stuk beter zijn maar ik wil er niet zo veel geld voor over
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 08:53 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Dat idd. Maar naar mijn mening verspil je dan je geld, beter investeer je in een keer goed.

Maar bij Project bijv. bevallen de noizezz wel goed dus het is lastig.

Ik ben ook van plan om te inversteren in goeie doppen maar op dit moment is het financieel niet echt mogelijk :')
Er zijn dus bij die drie merken drie verschillende meningen? Niet 1 paar doppen die als "beste" uit de bus komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 17:34 

Hardtraxx Newbie

Ik gebruik al ruim een jaar de zwarte plugs voor muziek van Beter Horen. Zitten top en heb nooit meer een piep! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:36 

Hardtraxxer

Ingeklapte trommelvliezen hmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:36 

Hardtraxxer

Ingeklapte trommelvliezen hmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 10:12 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
mr_vertigo schreef:
Spablauw schreef:
Kan iemand mij uit ervaring ofzo. Eens vertellen hoe groot het verschil is tussen de Groene Noizezz, en op maat gemaakte doppen? Bij mij werken de groene Noizezz tamelijk goed, maar zijn die op maat gemaakten dan nog beter?

Het verschil is gigantisch en wat mij betreft echt de moeite en het geld waard. De noizezz sluiten een stuk minder goed aan (logisch), en zitten dus een stuk minder lekker in het oor. De filter die er in zit is minder goed. De invloed van slecht geluid of je positie ten opzichte van het geluid is veel groter in mijn ervaring. Met op maat gemaakte versta ik mensen veel beter. Op maat gemaakte zijn een stuk makkelijker schoon te houden en van duurzamer materiaal gemaakt. Kortom, een hoop voordelen, waarvan de belangrijkste, veel betere bescherming!!

Bedankt :) Ik zit er nu gewoon mee dat ik die Noizezz heb, en ze zijn best goed vind ik. M'n pa wil graag op maat gemaakte betalen voor me, maar dan heb ik die Noizezz voor niets gekocht :).

Dan zou ik het wel weten hoor wilden mijn ouders maar betalen.

Ik vindt die noizezz trouwens echt ondingen ik heb een hardere piep in me oor als ik die dingen in doe dan dat ik ze uit laat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:57 

Hardtraxx Elite

Help iemand mij nou is wie heeft er geen Noizezz maar andere dingen waar die heeul tevreden over is? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Ik had de noizezz, nu de elacin. 100000000x beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:00 

Onthafloorx schreef:
Help iemand mij nou is wie heeft er geen Noizezz maar andere dingen waar die heeul tevreden over is? :thumbsup:

http://www.elacin.nl/gb/en/product/50/E ... R20-medium Gebruik ze al sinds hard bass 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
Onthafloorx schreef:

http://www.elacin.nl/gb/en/product/50/E ... R20-medium Gebruik ze al sinds hard bass 2011.

Die wilde ik toendertijd ook bestellen idd, maar 16 DB filter is niet genoeg voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Onthafloorx schreef:

Er staat geen prijs of ligt dat aan mij? Waar koop je ze? 16 is gewoon genoeg hoor zolang je niet naar feesten in Duitsland gaat enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:19 

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Onthafloorx schreef:

Er staat geen prijs of ligt dat aan mij? Waar koop je ze? 16 is gewoon genoeg hoor zolang je niet naar feesten in Duitsland gaat enzo.

Ik had ze gekocht via een of andere webwinkel voor volgens mij 25 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Ben ook aan het kijken, tot nu toe de Elacins en Noizezz Green als mogelijkheden, welke is beter aan te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Onthafloorx schreef:

Ze hebben een webshop ;)

http://www.elacin.nl/be/nl/shop/list/category/music

Daarop zie ik dus mediums en small staan, ik moet zeker mijn oren laten opmeten om te weten welke ik moet hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:49 

Hardtraxxer

Ik zou gewoon even langs een dealer gaan ;) (Schoonenberg oa)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:09 

Hardtraxx Elite

Martijn schreef:
Ik zou gewoon even langs een dealer gaan ;) (Schoonenberg oa)

Hebben ze alleen noizezz..

Probleem is dus bij mijn noizezz dat die groene dus niet werken ;) Kan half uur in café staan met die dingen en het is nog erger dan dat ik half uur in het café sta zonder. And i'm serious..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:11 

Hardtraxxer

De Schoonenberg hier heeft gewoon Elacin hoor :)

Maar wss lekken die Noizezz bij jouw dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:16 

Hardtraxx Elite

Martijn schreef:
De Schoonenberg hier heeft gewoon Elacin hoor :)

Maar wss lekken die Noizezz bij jouw dan ;)

aah thanks ga dan is kijken vanmiddag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:19 

Hardtraxx Elite

Elacin ER25. Sinds mn iPhone beste aankoop ooit _O_
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen