Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:57 

Hardtraxx Elite

Losse filter kost 34 euro. Zie: ER9, ER15 en ER25.

Als ik jou was zou ik alsnog voor de ER25 gaan :)

Oh je hebt ze pas! Binnen twee weken kun je de filter gratis omruilen hoor! (teminste: zo was dat bij Schoonenberg) Let dan wel op dat het minimaal 3 werkdagen duurt voordat je ze terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:02 

Hardtraxxer

Deze is van een paar pagina's terug
Afbeelding

Denk dat er niet veel feesten onder de 100 db zitten dus schade hou je toch.

Op hoeveel db word ervaar je het geluid dan als te zacht voor een feest ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:49 

Hardtraxxer

Onder de 85 lijkt me te weinig denk ik. Maar das dan ook de absolute limiet. Maar geloof me, als er aan 130 db geknalt wordt loopt iedereen gewoon weg die vanvoor durft te staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 08:54 

Hardtraxx Veteran

130 haalt toch niemand. Misschien Q-Base maar in Nederland is dat onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
130 haalt toch niemand. Misschien Q-Base maar in Nederland is dat onmogelijk.

In Qontrol kwam daar op een gegeven moment toch goed in de buurt. Ik stond aan het eind van de avond bij de decibelmeter te kijken, ging richting 124 op climaxen met hogere pieken. Absurd hard dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

124 en 130 is nog steeds een behoorlijk verschil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
124 en 130 is nog steeds een behoorlijk verschil :P

4x zo hard inderdaad. Maar om maar aan te geven dat de 120 bij een aantal feesten toch wel gehaald kan worden. Bovendien is soms de man achter de knoppen ook verkeerd bezig, dat scheelt al aanzienlijk in de schade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:03 

Hardtraxxer

En hier zit ik dan met mijn stomme kop met een piep in mijn oren.
Ik zal bij het begin beginnen:
Ik ben een muziek liefhebber, ga dus graag naar feesten.
Tot nu to 6 grote feesten gedaan (defqon, decibe, qlimaxl etc.).
Heel soms disco maar dat heb ik tot nu toe ook maar twee keer gedaan.
Ik stond nooit dicht bij de speakers. En als ik dit wel deed dan deed ik dit maar heel even (max. 30 min.)
Maar zo'n 2 weken terug ben ik naar een kleine discotheek geweest. Muziek stond hard naar mijn mening.
Op de terugweg had ik nog nergens last van tot de maandag er na. Het begon met een druk op mijn oren. af en toe deed het pijn. Er kwam ook af en to vocht uit mijn oor(?). Ik vorige week vrijdag met mijn domme harses onder de douche mijn oren uitspoelen met water. Sinds dien een suis in mijn oor gevarieerd met een piep.
Ik heb alleen last van de piep als het stil is. Af en toe is er nog een beetje druk maar dat neemt al snel weg.
Mijn conclusie: Doe voorzichtig met je gehoor. Voor mij is het al te laat het is mijn domme schuld.

Gehoorschade is onherstelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Ik ging laatst ook naar de huisarts met een druk op mijn oor en soms pijn. Bleek dat er iets mis was met die verbinding tussen mijn neus en oor, moet ik een weekje van die spray in mijn neus spuiten. Beter ga je gewoon even bij de huisarts langs ;)

Laat mij, als je gaat, even weten hoe het gegaan was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:51 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
En hier zit ik dan met mijn stomme kop met een piep in mijn oren.
Ik zal bij het begin beginnen:
Ik ben een muziek liefhebber, ga dus graag naar feesten.
Tot nu to 6 grote feesten gedaan (defqon, decibe, qlimaxl etc.).
Heel soms disco maar dat heb ik tot nu toe ook maar twee keer gedaan.
Ik stond nooit dicht bij de speakers. En als ik dit wel deed dan deed ik dit maar heel even (max. 30 min.)
Maar zo'n 2 weken terug ben ik naar een kleine discotheek geweest. Muziek stond hard naar mijn mening.
Op de terugweg had ik nog nergens last van tot de maandag er na. Het begon met een druk op mijn oren. af en toe deed het pijn. Er kwam ook af en to vocht uit mijn oor(?). Ik vorige week vrijdag met mijn domme harses onder de douche mijn oren uitspoelen met water. Sinds dien een suis in mijn oor gevarieerd met een piep.
Ik heb alleen last van de piep als het stil is. Af en toe is er nog een beetje druk maar dat neemt al snel weg.
Mijn conclusie: Doe voorzichtig met je gehoor. Voor mij is het al te laat het is mijn domme schuld.

Gehoorschade is onherstelbaar.

Hmm als ik jou was zou ik even langs de dokter gaan, aangezien je je oren ging uit spoelen zal er wel een prop in je oor zitten. Waardoor je die piep krijgt. Je zal wel wat schade zijn opgelopen maar als je die piep pas kreeg na het douchen komt het denk ik door een prop in je oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Kan je door met de douche even in je oren spuiten gehoorschade krijgen dan???
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Kan je door met de douche even in je oren spuiten gehoorschade krijgen dan???

Hangt er vanaf. Ik zou als ik jou was het gewoon door de huisarts laten doen, dan gaat het sowieso wel goed. Een prettig gevoel is het sowieso niet.
TIp: paar nachten wat olie in je oren stoppen en daarna met een watje oid afsluiten. Zorg wel dat je de watjes niet te diep in je oren stopt, anders heb je zo'n gedonder met eruit halen (pincetten etc wil je niet al te graag in je oren hebben, die kunnen je trommelvlies kapot prikken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Ja sowieso door de huisarts laten doen. Laatst ook gedaan, geen last van verstopt oor ofso maar blijkbaar zat er wel een prop in en kon ik geen oordoppen aanmeten. Maar ik vond het helemaal geen vervelend gevoel, beetje kriebel, meer niet.

Maar ik doe wel eens na mijn haren gewassen te hebben ofso even mijn hoofd draaien zodat er water in mijn oor spuit. Is dat slecht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

Het helpt niet echt lijkt me. Je kan je oren een beetje schoonhouden met van die staafjes, maar meer ook echt niet. Als je al een piep hebt gok ik er op dat je al schade hebt. Als je klaar bent met puberen eventueel op maat aan laten meten, tot die tijd lekker universele doppen in doen en je ipod op volume limiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 09:58 

Hardtraxx Veteran

Maar het is dus slecht om dat te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 11:49 

Hardtraxxer

Ja, er kan behoorlijke druk op je trommelvlies ontstaan en het is hetzelfde als verkeerd uitspuiten bij de dokter waarvan bekend is dat het tinnitus kan veroorzaken. Zeker als je het met een straal doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:01 

Hardtraxxer

Nouja als er vuil in je oor zit en jij gaat met een douchekop in je oor spuiten. Dan kan dat vuil tegen je trommelvlies gaan zitten. Wat volgens mij ook een piep veroorzaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:17 

Hardtraxxer

Ook dat ja. Maar dat is geen schade, die dus wel ook kan ontstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het helpt niet echt lijkt me. Je kan je oren een beetje schoonhouden met van die staafjes, maar meer ook echt niet. Als je al een piep hebt gok ik er op dat je al schade hebt. Als je klaar bent met puberen eventueel op maat aan laten meten, tot die tijd lekker universele doppen in doen en je ipod op volume limiter.

Met wattenstaafjes je oor in gaan is het laatste wat je moet doen. Je kunt immers nooit erachter komen dus je duwt het er in feite alleen maar verder in. Wat ik doe is gewoon met de hoekjes van me handdoek het begin van me oor schoon houden als ik klaar ben met afdrogen want het moet er wel schoon uit zien natuurlijk. Mij is aangeraden omdat ik vaak oordoppen in heb (festivals en slapen) en vrijwel ook een keer per jaar ast van proppen heb om gewoon 2 keer per jaar me oor uit te laten spuiten. Door die doppen gaat het vuil en smeer er ook weer dieper in. Oorsmeer heeft een reinigende werking dus het zit er niet voor niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:42 

hardaddict schreef:
Ik heb alleen last van de piep als het stil is.

Dan valt je piep nog mee. Mijn broer hoort em altijd, volgens hem. Dat is pas klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Ik heb alleen last van de piep als het stil is.

Dan valt je piep nog mee. Mijn broer hoort em altijd, volgens hem. Dat is pas klote.

Dat lijk me idd heel erg kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:47 

Hardtraxx Addict

Ik heb een constante piep in mijn oren, maar ik hoor hem alleen als ik erop let. Gelukkig nog niet zo heel erg vervelend. Ik heb nu al een lange tijd die Noizezz, maar k ga binnenkort toch maar voor een paar elancin's. Wil verdere schade aan mijn oren het liefst vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:04 

Hardtraxxer

Pff zo lomp staan kauwen op euphoria dat mijn noizezz non stop niet goed in me oor zaten, nu dus een flinke pieppp :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Iemand die weet wat er is als er een soort van haartjes ofzoiets (zo voelt het teminste) trillen in je oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:56 

Hardtraxxer

Dan is alles goed ;)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen