Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 21:38 

Hardtraxxer

Zijn die Alpine dan te doen of raadt iemand die sterk af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:30 

Hardtraxx Elite

Stan schreef:

Ik heb deze gehad. Moest ik naar de EHBO omdat ze te ver door waren gegleden vanwege het zweet :lol: Stond ik even mooi voor aap.

Dus die zijn niet aan te raden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:44 

Hardtraxx Elite

Solis schreef:
Stan schreef:

Ik heb deze gehad. Moest ik naar de EHBO omdat ze te ver door waren gegleden vanwege het zweet :lol: Stond ik even mooi voor aap.

Had ik ook de eerste keer. Was mooi kut en in paniek.
Hoewel, ze zitten redelijk comfortabel voor een universeel setje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 23:51 

Hardtraxxer

Ik had het dan over de otoplasten he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:34 

Hardtraxx Elite

Dat stond er niet bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:48 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
helaas heb ik een rotdokter die zegt dat dat niet nodig is gekke man gaat wel over zegtie ja niet dus..

Maar heeft iemand echt hele goede oorbescherming ja ik weet het opmaat is de beste, kan iemand mij daar trouwens over vertellen dat als je niet tevreden bent, omdat je oren met die dingen ook nog steeds piepen je zwaardere filters kan krijgen? Want ik heb na 4 uur in een café te staan, met m'n gehoorbescherming in ookal een flinke piep..
Heb nu noizezz die groene maar die helpen geen fuck

Je kunt altijd een second opinion aanvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:51 

Hardtraxx Newbie

jRn schreef:
Solis schreef:
Stan schreef:

Had ik ook de eerste keer. Was mooi kut en in paniek.
Hoewel, ze zitten redelijk comfortabel voor een universeel setje..

Bij mij paste ze eerst niet vanwege te kleine oren :huh: . Stukje vanaf geknipt et voila.

Bij grotere oren kan het wat meer erin komen te zitten. Er kan niets gebeuren vanwege de vorm/materiaal behalve dat iemand met bv een pincet het eruit moet halen.

Dit is dus met alle universele oordopjes, logisch he... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Stan schreef:

Heb ze zelf nu 3.5 jaar en ik ga niet meer weg zonder. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over. Tip is wel dat je heel kritisch moet zijn bij het opmeten. Goed stilzitten en niet met je kaak bewegen etc. Hoe beter de afdruk, hoe groter de kans dat ze langer meegaan. Je gehoorgang verandert namelijk continu, dus je zal om de zoveel jaar nieuwe afdrukken moeten laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:59 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Stan schreef:

Nee die heb ik ook, had er idd ook een stuk vanaf geknipt (staat ook gewoon in handleiding), maar ik had er echt heel dof geluid mee. Veel hoge tonen hoorde ik niet meer dus alleen maar doffe bass met heeel zachtjes melodien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:06 

Hardtraxx Elite

Stan schreef:

Dan kan je beter voor een ander merk gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:05 

Hardtraxxer

Hmm, twee verschillende meningen nu? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

Jup, ik ben heel ontevreden over de noizezz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:00 

Je moet ook gewoon op maat gemaakte halen, die zijn sowieso beter
Filterz bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

Ik heb van velen gehoord (zijn ook meningen natuurlijk) dat Elacin de beste zijn, zijn wel 165 euro (met garantie 190)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:28 

Hardtraxxer

Ben ook van plan opmaat gemaakte van elacin te halen.
Wacht nog even omdat ik niet veel feestjes op de planning heb maar, dan nog een keer de vraag wat jullie aan raden de 15 db of de 25 db demping ?

Heb al een stuk terug gelezen maar ben er nog niet echt uit wat ik nou zou moeten nemen.

En is het niet zo dat hoe harder het geluid is hoe harder ze gaan dempen en andersom hoe zachter hoe minder ze dempen ? Want in dat geval kan het geluid met de 25db demping toch nooit te zacht staan ? simpelweg omdat die dan geen 25 db dempt of zie ik dat verkeerd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Sommige doppen dempen bij zachter geluid minder, hoe dat bij de Elacin is weet ik niet. Daar kom ik over anderhalve week achter. Maar ik zou iig voor de 25 dB gaan, bij 15 dB demping zal het geluid op vele locaties nog steeds te hard staan. Ook al zou je dan geen piep hebben achteraf heb je toch schade opgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Heb zelf de 15, gaat ook goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:57 

Donateur

Mis die van mij behoorlijk op feestjes.. Zeer spijtig dat ik ze kwijt geraakt ben op X-Qlusive NC :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

Als je ze niet gebruikt om te draaien kun je 't beste 25 pakken. Is wel erg veel. Op locaties waar het geluid niet heel hard staat kun je het dan als 'te zacht' ervaren. Best irritant lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Als je ze niet gebruikt om te draaien kun je 't beste 25 pakken. Is wel erg veel. Op locaties waar het geluid niet heel hard staat kun je het dan als 'te zacht' ervaren. Best irritant lijkt me.

Bedoel je dat als je ze niet gebruikt om te draaien je beter GEEN 25 kan pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:41 

Hardtraxxer

Ja dat zal ook wel irritant zijn, maar dan nog. Denk dat je het geluid die ene keer dan liever als te zacht ervaart, als dat je met 15 db demping naar een feest gaat waar het geluid zo hard staat dat je nog steeds flinke schade oploopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
PierrePruuk schreef:

Bedoel je dat als je ze niet gebruikt om te draaien je beter GEEN 25 kan pakken?

draaien = 15
niet draaien = 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Oh zo. Ja ik ga er ook mee draaien, 25 dB. Ga echt geen 2 paar kopen. En bij Schoonenberg werd mij ook aangeraden om voor het draaien ook 25 te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:19 

Hardtraxx Addict

Ik was die van mij al redelijk snel kwijt geraakt. Heb toen 1 feestje gehad zonder doppen, Twisted, waar t geluid zoo tyfus hard stond dat ik de dag erna alleen maar op bed kon liggen door overgevoeligheid voor geluid. Als mensen praatten werd ik al gek.

Daarna maar met groene Noizezz rond gelopen n tijdje, maar na Rebirth had ik toch een piep in 1 oor.

Gister maar weer nieuwe Elacin´s aan laten meten. ER15´s om precies te zijn.

Achteraf had ik dus toch beter de 25 dB kunnen nemen dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Als ik kijk naar hoe hard de dBs zijn op feesten, en naar wat mij verteld is bij Schoonenberg wel.

Maar, ik weet wel dat je de filters van de elacin kan laten omwisselen. Kost een stuk minder dan nieuwe (ik dacht iets van 40 euro. Maar ik kan het ook mis hebben)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen