jermy schreef:
Foxbuster schreef:
Ik snap alleen niet waarom mensen voor alternatieven blijven gaan, als je gewoon één keer goed investeert bij Schoonenberg heb je oordoppen die goed zitten, op maat gemaakt, garantie en goed voor vier jaar.
Just my 2 cents

Schoonenberg is niets anders dan een dealer. Alpine, Noizezz, Elacin, ER, etc... zijn de producenten. Als je direct bij een producent terecht kan lijkt mij de keuze snel gemaakt. Garantie is vaak fabrikant/wettelijke garantie.
btw. just my 2 cents? lees het volgende:
Citaat:
A bastardization of "My Two Bits"
The phrase to give ones opinion was orininally 'My Two Bits'... but has been incorrectly proliferated as 'My Two Cents.'
Person 1: "Thats is just my two cents"
Person 2: "You mean, 'My Two Bits' you moron... by misquoting the phrase, you illustrate just how stupid your opinion is anyways."
bron:
http://www.urbandictionary.com/define.p ... id=1875358Ik doelde meer op het feit dat mensen voor alternatieven blijven gaan, om zo goedkoper uit te zijn. En dan later erachter komen dat op maat gemaakte, net zoals ER (toevallig bij Schoonenberg) veel lekkerder zitten. Investeer gewoon goed in je oren is mijn mening, duurder is niet altijd beter, maar in dit geval

Ik spreek uit ervaring, heb zelf een lichte tinnitus (fluittoon) en die is blijvend. Een maat van me heeft een harde fluittoon in beide oren, met daarbij overgevoeligheid opgelopen (vallen van bestek doet al pijn). Ik hoop mensen hiermee niet af te schrikken, maar te informeren. Wat mensen daarmee zelf doen moeten ze zelf weten, maar met de huidige decibels die geproduceerd worden op de festivals is het niet een kwestie van krijg ik gehoordeschade, maar eerder wanneer
En iedereen drukt zichzelf anders uit, zeurpiet

Just my 50 cent