Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb na een kwartier al buren aan de deur :D

de ruiten trilden te hard xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
ik heb na een kwartier al buren aan de deur :D

de ruiten trilden te hard xD


Had ik mijn onze vorige buren ook, maar die zijn verhuist :yay:
Onze nieuw buurman (wij hebben maar 1 kant buren) zei: mij maakt het niet uit, zolang je maar rond 22.00 uit zet :p (of tenminste heel zacht)
En van zijn nieuwe vriendin maakte het ook niks uit, zei heeft ook een zoon die dat altijd deed

Heerlijk, zoon buren! In plaats van buren die na 2 minuten al klagen, en zelfs als je spijker in de muur slaat 9 uur s'avonds of s'morgens :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
dj-rico01 schreef:
ik heb na een kwartier al buren aan de deur :D

de ruiten trilden te hard xD


Had ik mijn onze vorige buren ook, maar die zijn verhuist :yay:
Onze nieuw buurman (wij hebben maar 1 kant buren) zei: mij maakt het niet uit, zolang je maar rond 22.00 uit zet :p (of tenminste heel zacht)
En van zijn nieuwe vriendin maakte het ook niks uit, zei heeft ook een zoon die dat altijd deed

Heerlijk, zoon buren! In plaats van buren die na 2 minuten al klagen, en zelfs als je spijker in de muur slaat 9 uur s'avonds of s'morgens :')

das inderdaad ideaal :D ruilen van huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij mij zit er voor een straat, rechts een fietspad, links een straat, en achter een tuin die zo groot is dat de buren daar achter nergens last van hebben:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit wat gehoord van mijn buren, maar meestal zijn het me ouders die gaan zeiken omdat ze beneden tv kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik heb nog nooit wat gehoord van mijn buren, maar meestal zijn het me ouders die gaan zeiken omdat ze beneden tv kijken. :P

mijn buurvrouw is zoo vaak aan de deur geweest....
ze beweerde zelfs dat een beeltje kapot was gevallen :/ die tikt hem niet zo goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand misschien even nog een idee geven over dit onderwerp? Ben nog nooit naar feesten geweest (tot gisteren).

En daarom heb ik dit topic ook nooit bijgehouden en aangezien ik geen zin heb om alles terug te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Kan iemand misschien even nog een idee geven over dit onderwerp? Ben nog nooit naar feesten geweest (tot gisteren).

En daarom heb ik dit topic ook nooit bijgehouden en aangezien ik geen zin heb om alles terug te lezen.


Ik zou aanraden om Exinore ER-15s te nemen. Ga bij een schoonenberg vestiging langs, die kunnen dat allemaal regelen. Kost rond de 160 euro, maar is het zeker waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!

Mijn moeder wou maar niet luisteren paar weken voor Thrillogy dat ik oordoppen wou..
Vond ze te duur enz..

Nu naar Qlimax heeft ze toch door dat het behoorlijk erg kan zijn..
Helaas had ik ze dus niet meer voor Qlimax kunnen bestellen, Waarschijnlijk kan ik ze zaterdag ophalen bij Schoonenberg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!


Ik vond het vooraan ook zelfs nog hard met mn oordopjes in, maar achteraf geen last ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:15 
 
Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!

Mijn moeder wou maar niet luisteren paar weken voor Thrillogy dat ik oordoppen wou..
Vond ze te duur enz..

Nu naar Qlimax heeft ze toch door dat het behoorlijk erg kan zijn..
Helaas had ik ze dus niet meer voor Qlimax kunnen bestellen, Waarschijnlijk kan ik ze zaterdag ophalen bij Schoonenberg :thumbup:


Je kan ook gewoon simpele doppen halen voor 15 euro ;)

Ik heb trouwens geen last van m'n oren.. Heb ze ook niet in gehad :) Vond het geluid niet zo gek hard eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal vooraan ging het gruwelijk hard! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!

Mijn moeder wou maar niet luisteren paar weken voor Thrillogy dat ik oordoppen wou..
Vond ze te duur enz..

Nu naar Qlimax heeft ze toch door dat het behoorlijk erg kan zijn..
Helaas had ik ze dus niet meer voor Qlimax kunnen bestellen, Waarschijnlijk kan ik ze zaterdag ophalen bij Schoonenberg :thumbup:

ik heb ook een tijd vooraan gestaan, ging wel hard jah maar nergens last van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wilde ze gaan bestellen voor InQontrol volgend jaar maar denk dat het toch eerder gaat worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...


Ik denk dat je die 15 euro dingen gauw uitdoet of iig niet een 2e keer in doet. Heb er geen ervaring mee, maar voor zover ik weet gaat de geluidskwaliteit er nog steeds hard op achteruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IK had ze afgelopen zaterdag opgehaald, ze steken wel wat meer uit als ik had gedacht :(

S'avonds uit geweest.. en ja natuurlijk hoor was ik ze vergeten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 13:38 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...


Het is HEEL simpel. Doppen van 15 euro werken perfect maar het enige wat ze doen is geen geluid meer doorlaten. Als je dus gewoon geen geluid aan je kop wilt... Duw van die schuimpjes in je oren en het is opgelost.

Het probleem is dat wij normaal willen horen alleen iets minder hard maar toch hetzelfde gevoel. Schaf dus aub gewoon goeie doppen aan. Deze filteren het geluid en halen "alle" schadelijke piepjes eruit. Verder dempen ze het geluid wat je als volgt geeft:

+ Bass komt veel meer naar de voorgrond
+ Geluid is gedempt
+ Je hoort mensen op de vloer gewoon beter praten
+ Lekker frissen oren na het event zodra je ze uitdoet

- Je hoort jezelf een beetje praten

Hier dus wat voor en nadelen op een rijtje. En neem maar van mij aan dat dit de beste investering is die je kunt maken en ik ben er van overtuigd dat je dit ook zegt zodra je ze zelf hebt.

Denk dat er genoeg hier exact dezelfde mening delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 14:44 
 
Hardtraxxer

Nego schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...


Het is HEEL simpel. Doppen van 15 euro werken perfect maar het enige wat ze doen is geen geluid meer doorlaten. Als je dus gewoon geen geluid aan je kop wilt... Duw van die schuimpjes in je oren en het is opgelost.

Het probleem is dat wij normaal willen horen alleen iets minder hard maar toch hetzelfde gevoel. Schaf dus aub gewoon goeie doppen aan. Deze filteren het geluid en halen "alle" schadelijke piepjes eruit. Verder dempen ze het geluid wat je als volgt geeft:

+ Bass komt veel meer naar de voorgrond
+ Geluid is gedempt
+ Je hoort mensen op de vloer gewoon beter praten
+ Lekker frissen oren na het event zodra je ze uitdoet

- Je hoort jezelf een beetje praten

Hier dus wat voor en nadelen op een rijtje. En neem maar van mij aan dat dit de beste investering is die je kunt maken en ik ben er van overtuigd dat je dit ook zegt zodra je ze zelf hebt.

Denk dat er genoeg hier exact dezelfde mening delen.


Ben het in principe wel met je eens. Enigste probleem is dat iedereen een andere 'gehoorgang' heeft. Het kanaal naar je trommelvlies zeg maar. Daarom passen die doppen vrij moeilijk in m'n oren.. krijg ze er niet helemaal in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
- Je hoort jezelf een beetje praten


Dit is wel een beetje irritant moet ik zeggen, vooral als je nog nuchter bent. Hoor je hoe je echt klinkt als je meeblert of 'tuuut' :P, en dat kan vaak nog wel ns tegenvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 14:58 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Nego schreef:
- Je hoort jezelf een beetje praten


Dit is wel een beetje irritant moet ik zeggen, vooral als je nog nuchter bent. Hoor je hoe je echt klinkt als je meeblert of 'tuuut' :P, en dat kan vaak nog wel ns tegenvallen :P


Is een kwestie van tijd, hoe vaker je ze in hebt hoe minder je er aan stoort en hoe minder erg het wordt.

Citaat:
Ben het in principe wel met je eens. Enigste probleem is dat iedereen een andere 'gehoorgang' heeft. Het kanaal naar je trommelvlies zeg maar. Daarom passen die doppen vrij moeilijk in m'n oren.. krijg ze er niet helemaal in.

Over wat voor doppen praat je nu? Een op maat gemaakte dop past natuurlijk perfect :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2009 00:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nego schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...


Het is HEEL simpel. Doppen van 15 euro werken perfect maar het enige wat ze doen is geen geluid meer doorlaten. Als je dus gewoon geen geluid aan je kop wilt... Duw van die schuimpjes in je oren en het is opgelost.

Het probleem is dat wij normaal willen horen alleen iets minder hard maar toch hetzelfde gevoel. Schaf dus aub gewoon goeie doppen aan. Deze filteren het geluid en halen "alle" schadelijke piepjes eruit. Verder dempen ze het geluid wat je als volgt geeft:

+ Bass komt veel meer naar de voorgrond
+ Geluid is gedempt
+ Je hoort mensen op de vloer gewoon beter praten
+ Lekker frissen oren na het event zodra je ze uitdoet

- Je hoort jezelf een beetje praten

Hier dus wat voor en nadelen op een rijtje. En neem maar van mij aan dat dit de beste investering is die je kunt maken en ik ben er van overtuigd dat je dit ook zegt zodra je ze zelf hebt.

Denk dat er genoeg hier exact dezelfde mening delen.

Bedankt voor je post hoor! Ik ga er eens wat voor sparen. Heb de prijzen al gezien dus dat gaat flink investeren worden in zo'n stel doppies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2009 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze ook wel eens bij normaal uitgaan in, in ieder geval altijd mee. In hangt van het geluid af, maar het werkt echt ZO fantastisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2009 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb nu ook oordopjes! bij Sequel maar is testen... alleen jammer dat toen ik ze op kwam halen dat die gast zij dat ie er 9db in had gedaan... Hopen dat het genoeg is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2009 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
ik heb nu ook oordopjes! bij Sequel maar is testen... alleen jammer dat toen ik ze op kwam halen dat die gast zij dat ie er 9db in had gedaan... Hopen dat het genoeg is!

Is wel ietsjes minder dan 15 haha, maar het is toch weer 9dB, en dat helpt uiteraard gewoon mee!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen