ik heb na een kwartier al buren aan de deur 
de ruiten trilden te hard xD
Had ik mijn onze vorige buren ook, maar die zijn verhuistdj-rico01 wrote:ik heb na een kwartier al buren aan de deur
das inderdaad ideaal[NL]Sjefke wrote:Had ik mijn onze vorige buren ook, maar die zijn verhuistdj-rico01 wrote:ik heb na een kwartier al buren aan de deur
de ruiten trilden te hard xD![]()
Onze nieuw buurman (wij hebben maar 1 kant buren) zei: mij maakt het niet uit, zolang je maar rond 22.00 uit zet :p (of tenminste heel zacht)
En van zijn nieuwe vriendin maakte het ook niks uit, zei heeft ook een zoon die dat altijd deed
Heerlijk, zoon buren! In plaats van buren die na 2 minuten al klagen, en zelfs als je spijker in de muur slaat 9 uur s'avonds of s'morgens :')
mijn buurvrouw is zoo vaak aan de deur geweest....oostzaner wrote:Ik heb nog nooit wat gehoord van mijn buren, maar meestal zijn het me ouders die gaan zeiken omdat ze beneden tv kijken.
Ik zou aanraden om Exinore ER-15s te nemen. Ga bij een schoonenberg vestiging langs, die kunnen dat allemaal regelen. Kost rond de 160 euro, maar is het zeker waard.SanderM wrote:Kan iemand misschien even nog een idee geven over dit onderwerp? Ben nog nooit naar feesten geweest (tot gisteren).
En daarom heb ik dit topic ook nooit bijgehouden en aangezien ik geen zin heb om alles terug te lezen.
Ik vond het vooraan ook zelfs nog hard met mn oordopjes in, maar achteraf geen last ofzo.[NL]Sjefke wrote:Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!
Je kan ook gewoon simpele doppen halen voor 15 euro[NL]Sjefke wrote:Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!
Mijn moeder wou maar niet luisteren paar weken voor Thrillogy dat ik oordoppen wou..
Vond ze te duur enz..
Nu naar Qlimax heeft ze toch door dat het behoorlijk erg kan zijn..
Helaas had ik ze dus niet meer voor Qlimax kunnen bestellen, Waarschijnlijk kan ik ze zaterdag ophalen bij Schoonenberg
ik heb ook een tijd vooraan gestaan, ging wel hard jah maar nergens last van[NL]Sjefke wrote:Eergisteren naar Qlimax geweest, nu echt mega last van mijn oren!
Mijn moeder wou maar niet luisteren paar weken voor Thrillogy dat ik oordoppen wou..
Vond ze te duur enz..
Nu naar Qlimax heeft ze toch door dat het behoorlijk erg kan zijn..
Helaas had ik ze dus niet meer voor Qlimax kunnen bestellen, Waarschijnlijk kan ik ze zaterdag ophalen bij Schoonenberg
Ik denk dat je die 15 euro dingen gauw uitdoet of iig niet een 2e keer in doet. Heb er geen ervaring mee, maar voor zover ik weet gaat de geluidskwaliteit er nog steeds hard op achteruit.dawasiknie wrote:Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...
Het is HEEL simpel. Doppen van 15 euro werken perfect maar het enige wat ze doen is geen geluid meer doorlaten. Als je dus gewoon geen geluid aan je kop wilt... Duw van die schuimpjes in je oren en het is opgelost.dawasiknie wrote:Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Alleen hoef ik niet per se die hele dure te pakken denk ik. Normale doppies van 15 euro zullen het vast ook doen...
Ben het in principe wel met je eens. Enigste probleem is dat iedereen een andere 'gehoorgang' heeft. Het kanaal naar je trommelvlies zeg maar. Daarom passen die doppen vrij moeilijk in m'n oren.. krijg ze er niet helemaal in.Nego wrote:Het is HEEL simpel. Doppen van 15 euro werken perfect maar het enige wat ze doen is geen geluid meer doorlaten. Als je dus gewoon geen geluid aan je kop wilt... Duw van die schuimpjes in je oren en het is opgelost.dawasiknie wrote:Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Het probleem is dat wij normaal willen horen alleen iets minder hard maar toch hetzelfde gevoel. Schaf dus aub gewoon goeie doppen aan. Deze filteren het geluid en halen "alle" schadelijke piepjes eruit. Verder dempen ze het geluid wat je als volgt geeft:
+ Bass komt veel meer naar de voorgrond
+ Geluid is gedempt
+ Je hoort mensen op de vloer gewoon beter praten
+ Lekker frissen oren na het event zodra je ze uitdoet
- Je hoort jezelf een beetje praten
Hier dus wat voor en nadelen op een rijtje. En neem maar van mij aan dat dit de beste investering is die je kunt maken en ik ben er van overtuigd dat je dit ook zegt zodra je ze zelf hebt.
Denk dat er genoeg hier exact dezelfde mening delen.
Dit is wel een beetje irritant moet ik zeggen, vooral als je nog nuchter bent. Hoor je hoe je echt klinkt als je meeblert of 'tuuut'Nego wrote:- Je hoort jezelf een beetje praten
Is een kwestie van tijd, hoe vaker je ze in hebt hoe minder je er aan stoort en hoe minder erg het wordt.PNXRMX wrote:Dit is wel een beetje irritant moet ik zeggen, vooral als je nog nuchter bent. Hoor je hoe je echt klinkt als je meeblert of 'tuuut'Nego wrote:- Je hoort jezelf een beetje praten, en dat kan vaak nog wel ns tegenvallen
Over wat voor doppen praat je nu? Een op maat gemaakte dop past natuurlijk perfectBen het in principe wel met je eens. Enigste probleem is dat iedereen een andere 'gehoorgang' heeft. Het kanaal naar je trommelvlies zeg maar. Daarom passen die doppen vrij moeilijk in m'n oren.. krijg ze er niet helemaal in.
Bedankt voor je post hoor! Ik ga er eens wat voor sparen. Heb de prijzen al gezien dus dat gaat flink investeren worden in zo'n stel doppies.Nego wrote:Het is HEEL simpel. Doppen van 15 euro werken perfect maar het enige wat ze doen is geen geluid meer doorlaten. Als je dus gewoon geen geluid aan je kop wilt... Duw van die schuimpjes in je oren en het is opgelost.dawasiknie wrote:Ik ga denk ik ook langzaam gehoorbescherming aanschaffen. Na Qlimax had ik last van een enorme piep in mn oren.
Het probleem is dat wij normaal willen horen alleen iets minder hard maar toch hetzelfde gevoel. Schaf dus aub gewoon goeie doppen aan. Deze filteren het geluid en halen "alle" schadelijke piepjes eruit. Verder dempen ze het geluid wat je als volgt geeft:
+ Bass komt veel meer naar de voorgrond
+ Geluid is gedempt
+ Je hoort mensen op de vloer gewoon beter praten
+ Lekker frissen oren na het event zodra je ze uitdoet
- Je hoort jezelf een beetje praten
Hier dus wat voor en nadelen op een rijtje. En neem maar van mij aan dat dit de beste investering is die je kunt maken en ik ben er van overtuigd dat je dit ook zegt zodra je ze zelf hebt.
Denk dat er genoeg hier exact dezelfde mening delen.
Is wel ietsjes minder dan 15 haha, maar het is toch weer 9dB, en dat helpt uiteraard gewoon mee!Stokbrood wrote:ik heb nu ook oordopjes! bij Sequel maar is testen... alleen jammer dat toen ik ze op kwam halen dat die gast zij dat ie er 9db in had gedaan... Hopen dat het genoeg is!