Morgen kon het helaas niet, volgende week zaterdag op maat laten maken
Helaas heb ik ze dan niet voor Qlimax, mja
Dan dragen ze een gehoorapparaat! Inderdaad erg aan te raden die dingen! Echt perfect:DDiageo wrote: Ik doe het igg voor mezelf en ik spreek de mensen die geen oordopjes gebruiken en die het 'raar' vinden ze te dragen over 10 jaar wel, kijken wie er dan het laatst lacht![]()

Filterz komt ze bij je thuis opmeten, ook in de avonduren[NL]Sjefke wrote:Helaas kan ik pas Donderdag avond naar de stad ivm overdag werken en pas 5 uur thuis zijn!Khadber wrote: Dan zou ik als ik jou was gewoon morgen een afspraak maken, want het kost wel even tijd voordat je ze binnen hebt (2 a 3 weken). Als je ze niet krijgt van je ouders zou ik zelf investeren.. Stuk goedkoper dan een gehoorapparaatje.
Dus ik hoop echt dat ik ze dan nog voor Qlimax heb
Hoeveel DB demping is aan geraden dan?
Het geluid op Qlimax is toch niet zo hard hihi[NL]Sjefke wrote:Morgen kon het helaas niet, volgende week zaterdag op maat laten maken![]()
Nu wel waarschijnlijk, 3x harder als Hard basshenk wrote:Het geluid op Qlimax is toch niet zo hard hihi[NL]Sjefke wrote:Morgen kon het helaas niet, volgende week zaterdag op maat laten maken![]()
Eh, ja...? Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Ik gebruik in-ears, die lawaai van buitenaf verminderen, dus de volume hoeft een stuk minder hoog om de muziek goed te kunnen horenhenk wrote:Luisteren jullie dan wel naar een MP3-speler?
ligt er maar net aan hoe hard je m zet. Ik zet die van mij nooit harder dan 60%, want ik luister sowieso meestal in de bus is ook vervelend voor andere mensen als die het horenhenk wrote:Geluid van een MP3-speler is over het algemeen ook nogal schadelijk, vandaar dat ik me dat afvraag.
Ik luister inderdaad ook muziek op mijn mp3/telefoon, maar dat zal nooit langer zijn als een half uur achter elkaarhenk wrote:Geluid van een MP3-speler is over het algemeen ook nogal schadelijk, vandaar dat ik me dat afvraag.
Gaat erom hoe hard het is he, niet waar het geluid vandaan komt.henk wrote:Geluid van een MP3-speler is over het algemeen ook nogal schadelijk, vandaar dat ik me dat afvraag.
Inderdaad, die van mij gaat nooit over de 50%, en ook enkel smorgens op de bus, en als ik naar me vriendinSoundTunerZ wrote:ligt er maar net aan hoe hard je m zet. Ik zet die van mij nooit harder dan 60%, want ik luister sowieso meestal in de bus is ook vervelend voor andere mensen als die het horenhenk wrote:Geluid van een MP3-speler is over het algemeen ook nogal schadelijk, vandaar dat ik me dat afvraag.
Waarom zou je je Exinores thuis aan willen doen? Daar heb je hopelijk toch wel controle over de volumeknop? Ik zou namelijk niet weten waarom je thuis je volume zo hard wilt zetten dat je ze nodig hebt. Met draaien thuis moet je gewoon de boxen niet zo hard zetten zou ik zeggen, tenzij je echt aan het draaien met die dingen in wilt wennen ofzo.lorennzkee wrote:Inderdaad, die van mij gaat nooit over de 50%, en ook enkel smorgens op de bus, en als ik naar me vriendinSoundTunerZ wrote:ligt er maar net aan hoe hard je m zet. Ik zet die van mij nooit harder dan 60%, want ik luister sowieso meestal in de bus is ook vervelend voor andere mensen als die het horenhenk wrote:Geluid van een MP3-speler is over het algemeen ook nogal schadelijk, vandaar dat ik me dat afvraag.
fiets.
En wat ik me ook afvraag, als je nu gewoon thuis aan het draaien bent en de muziek staat redelijk hard,
zou dat veel schade geven? Of is dat veel minder schadelijk dan een mp3 en feesten?
En zou je dan eventueel ook die exinore 15's kunnen gebruiken?
Daarom dat ik het vroeg?:)Waarom zou je je Exinores thuis aan willen doen? Daar heb je hopelijk toch wel controle over de volumeknop? Ik zou namelijk niet weten waarom je thuis je volume zo hard wilt zetten dat je ze nodig hebt. Met draaien thuis moet je gewoon de boxen niet zo hard zetten zou ik zeggen, tenzij je echt aan het draaien met die dingen in wilt wennen ofzo.