Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2009 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen kon het helaas niet, volgende week zaterdag op maat laten maken ^^
Helaas heb ik ze dan niet voor Qlimax, mja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gebruik sinds dit jaar Filterz*. Kostte mij dacht ik rond de 120 euro, een hoop geld maar heb er serieus nog geen moment spijt van gehad! ^^ Denk eigenlijk wel dat dat m'n beste aankoop ooit is. Ze zijn zo perfect, je hoort het geluid ongelofelijk goed, zitten super goed dat je af en toe moet kijken of ze er nog wel inzitten. Bovendien vallen ze amper op en na een feest nooit meer last van m'n oren. Gebruik ze tegenwoordig niet alleen bij hardstyle feesten, maar ook bij autosport (ik ben fotograaf dus sta dicht op de auto's), maar ook bij het uitgaan doe ik ze gewoon in. Ziet misschien minder leuk uit, maar je doet het tenslotte voor jezelf.

Ik ben me wel bewust hoe schadelijk geluid kan zijn naar Q-Base 2008 (m'n eerste echte feest), ik had daarna weken last van oorpijn. Regelmatig naar de doktor geweest en het bleek oorontsteking te zijn etc etc. Dat heeft me nog enkele maanden achtervolgd. :cry: Niet cool, maar ik zal wel gevoelige oren hebben ofzo. Sindsdien draag ik ze dus altijd omdat ik weet hoe schadelijk zo'n hard geluid kan zijn, vele mensen beseffen dit niet. Ik doe het igg voor mezelf en ik spreek de mensen die geen oordopjes gebruiken en die het 'raar' vinden ze te dragen over 10 jaar wel, kijken wie er dan het laatst lacht ^^

Anyway, die Filterz* zijn zeker aan te raden! Wat een ongelofelijk goed spul is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef: