Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Hoe lang gaan die Elacin doppen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:57 

Hardtraxxer

Op maat gemaakte 3-4 jaar, afhankelijk van hoe snel je gehoorgang vervormd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:31 

Hardtraxxer

Martijn schreef:

Wel goed schoonmaken dan in de tussentijd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:14 

Hardtraxx Newbie

Ik moet binnenkort ook een paar fatsoenlijke doppen gaan halen.
Heb net even die Noizezz bekeken waar jullie het hierboven over hebben gehad. http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... -maat.html

Kan echter geen specifieke prijs vinden, en bij de dichstgelegene zaken voor mij, staat er een *alleen universeel bij. Betekent dit dat ze niet op maat worden gemaakt, of iets anders?

Wat hebben jullie voor die Noizezz Green betaald, en enig id wat met dat * is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:27 

Hardtraxx Addict

De Noizezz Green kosten bij Schoonenberg 25 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:

Okey. Doe ik nog even een halfjaartje met mijn Alpine partyplugs aangezien ik nu toch niet veel feesten afga en dan zal ik eens die dingen aanschaffen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik maar eens andere doppen ga zoeken.
Had net mijn noizezz in. Het in en uit doen maakte voor mijn gevoel bijna niks uit. Behalve dat het geluid wat minder mooi werd en ik niemand meer kon verstaan.
En heb nu gewoon weer een (lichte) piep.

T weekend anders maar even terug naar de winkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 00:36 

Hardtraxxer

Heb sinds vandaag groene noizezz. De kleinste maat zit redelijk comfortabel alleen krijg ik ze erg moeilijk uit, en als ze eenmaal uit zijn heb ik last van m'n oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:47 

Hardtraxx Newbie

Hoelang gaan die universele voor 25 euro dan mee? En k lees die verschillen in maten nu hier, heb je ook de kans om die dingen bij zon zaak te testen? Of moet je maar gewoon op goed geluk een maat kopen?

Heeft niemand hier die op maat gemaakte? Wil opzich idd ook wel even weten wat die kosten en of t de moeite waard is om daar n stuk voor te rijden. Zeker voor feestjes en bandrepetities heb k dr best wat voor over. Ben nu met zon goedkope gele schuimdinge rond t rennen, maar das ook niet alles volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:35 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Als je de universele Noizezz koopt krijg je 4 maten doppen. Let wel op, je krijgt maar één paar filters. Maar dan kun je dus gewoon thuis alle maten proberen. Over op maat gemaakte.. Volgens mij liggen de prijzen voor die dingen rond de 130 euro, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

@Draidy vreemd man, dat ze bij jou zo veel slechter lijken te werken.. Zit de filter er wel gewoon goed in?

Op maat gemaakte noizezz zijn bij van Boxtel 100 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:25 

Hardtraxx Addict

Universeel zijn nu bij Schoonenberg (Apeldoorn iig) 20 euro :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:03 

Hardtraxx Newbie

Bart0ving schreef:
Universeel zijn nu bij Schoonenberg (Apeldoorn iig) 20 euro :woot:

Aah chill, dan ga ik eens kijken of die hier ook 20 eurie zijn ... dan wil k die wel ns even testen.
Als die niet bevallen kan ik altijd nog op maat gemaakte kopen.

Cheers & n Hard weekend gewenst ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:47 

Hardtraxx Newbie

Phase 2 schreef:
Project 141 schreef:
Als je de universele Noizezz koopt krijg je 4 maten doppen. Let wel op, je krijgt maar één paar filters. Maar dan kun je dus gewoon thuis alle maten proberen. Over op maat gemaakte.. Volgens mij liggen de prijzen voor die dingen rond de 130 euro, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

@Draidy vreemd man, dat ze bij jou zo veel slechter lijken te werken.. Zit de filter er wel gewoon goed in?

Klopt niet helemaal, die van 100 euro zijn degene bedoeld voor in de industrie etc. De op maat gemaakte die ik heb met vlakke demping zijn 135 euro, verzekering kost 20 euro (al zou ik die niet nemen, nog steeds 50% eigen risico bij verlies).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

Vraag me af hoeveel demping die doppen nou eigenlijk geven.

Want 24 dB zegt helemaal niks. Want per 10 decibel omhoog is het geluid 10x zo hard. Dus 20 dB erbij is 100x zo hard. Dat betekent dus dat 90-100 dB veel meer verschilt dan 60-70 dB
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:44 

Hardtraxxer

Volgens mij klopt dat niet helemaal, of ik maak een rekenfout.
Mij is altijd geleerd dat als het geluid 2x zo hard is dat er dan 3dB bij komt.

Bovendien zit er bij de Noizezz een kaart waarop staat hoeveel dB ze dempen bij bepaalde toonhoogtes.

Kan er ook naast zitten , natuurkunde was niet mijn beste vak
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Komt wel ongeveer overeen.
Stel 10 dB is 1 op de schaal van hardheid
Dan is 13 2
16 4
19 8

En doe je er 10 dB bij. Dus wordt het 20 krijg je 10 x 1 = 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:01 

Hardtraxx Addict

atemi schreef:
Phase 2 schreef:
Project 141 schreef:

Klopt niet helemaal, die van 100 euro zijn degene bedoeld voor in de industrie etc. De op maat gemaakte die ik heb met vlakke demping zijn 135 euro, verzekering kost 20 euro (al zou ik die niet nemen, nog steeds 50% eigen risico bij verlies).

Bij van boxtel waar die van 100 euro de enige die ze hadden van de noizezz geloof ik. Ze hebben over andere helemaal niets gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:13 

Hardtraxxer

Op masters mijn Noizezz maar eens uit testen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:42 

Hardtraxx Elite

Draag allemaal maar oordoppen zit met een suis in m'n oren door een lokaal feestje geen pretje!
Ik heb ook noizezz, groene maar ze helpen niet echt helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:15 

Er is bij mij geen noizezz maat die echt vast zit, de meest comfortabele maat is de S maar hoe weet ik of die dan wel genoeg afsluit? Ga er geen filters insteken tot ik zeker ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Spablauw schreef:
Er is bij mij geen noizezz maat die echt vast zit, de meest comfortabele maat is de S maar hoe weet ik of die dan wel genoeg afsluit? Ga er geen filters insteken tot ik zeker ben

Tsja als je de medium niet in je oor krijgt moet je de S hebben, zo simpel ist.

Precies.
En als je de medium met veel moeite erin krijgt. Dus dat je echt wel ff flink moet duwen voor ie erin zit ( :x ) Dan is ie ook niet goed. Want dan gaat hij er langzaam bij beweging uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:48 

Hardtraxxer

Bij mij zit XL het best, wat best apart is aangezien ik helemaal geen grote oren heb, en bij m'n mp3 in-ear oordopjes heb ik Medium i.p.v Large.

Heb ze echter nog niet kunnen testen op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

Ja je gehoorgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:03 

Hardtraxxer

XL is inderdaad erg groot, maar zitten naar mijn gevoel toch 't best :P ,op Loudness kan ik ze testen, dus voorlopig gooi ik die andere maten nog niet weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:13 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Vannacht mijn Noizezz echt eens goed kunnen testen op MoH. Ben blij dat ik ze meehad, want het geluid stond goed hard. Het was beetje kut dat ik om de 5 minuten ze ff moest aandrukken, omdat ze begonnen te lekken. Heb al kleinste maat maar wordt dus nog uit mijn oor geduwd. Nu lichte piep nog in mijn oren, maar denk dat zonder het een stuk erger was geweest!

Dit had ik dus ook.
Had niet echt het idee dat ze veel aan het dempen waren, nu ook een lichte piep (die ik altijd heb) dus dat zit wel goed dan. Heb niet het idee dat het erger is geworden :)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen