Kun je ze mee indoen.
Related topics
- View the latest post: DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
- View the latest post: Label topics: Een overzicht
- View the latest post: Overzicht Hardstyle Releases 1999-2012
- View the latest post: Overzicht 'interessante' Hardcore Releases 2016
- View the latest post: Overzicht Hardcore Releases 2015
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hij heeft het goed gezien, jij hebt het fout gelezen.
-
S
Hoe zit het nu met de Elacin's?
Zijn die ook in verschillende maten te verkrijgen? Of hoe weet je dat ze je passen?
Zijn die ook in verschillende maten te verkrijgen? Of hoe weet je dat ze je passen?
Ben op zich wel blij dat steeds meer jongeren toch over op gehoorbescherming gaan! Je wilt niet weten hoe het is om met een ruis of herrie in je hoofd rond te lopen en mensen die er echt compleet gestoord van worden hierdoor...
Het lijkt er ook op alsof er meer sociale acceptatie is onder jongeren om het te doen. Dat is een hele goede trend. Al zou ik liever zien dat ze het algehele volume gewoon eens wat lager zetten (of niet de speakers op 110% vermogen).Foxbuster wrote:Ben op zich wel blij dat steeds meer jongeren toch over op gehoorbescherming gaan! Je wilt niet weten hoe het is om met een ruis of herrie in je hoofd rond te lopen en mensen die er echt compleet gestoord van worden hierdoor...
Na 3 jaar mijn oordoppen (Pluggerz Music) hebben gebruikt. Passen ze niet meer zo goed. Ze komen wat naar buiten. Gelukkig heb ik nog garantie. Dus volgende week maar een afspraak maken voor nieuwe op te laten meten.
Ik heb ze tegenwoordig altijd in
En dan bedoel ik ELKE uitgaansgelegenheid! Heerlijk 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Van de week maar ff groene Noizezz halen 
-
S
Nu begrijp ik het pas! De Elacin's filters kan je bestellen online maar de oordop moet je laten maken op maat 
Dat is een dure grap, dus ik ga voor de noizezz!
Dat is een dure grap, dus ik ga voor de noizezz!
Ik ook. Ik was van plan om opmaatgemaakte elacin's te kopen, alleen ben ik veel te bang dat ik ze op een feest ga kwijtrakenBart0ving wrote:Van de week maar ff groene Noizezz halen
Ik heb ze vandaag gekocht en heb ze nu ook ingedaan, maar mijn oren zijn nu van binnen toch wel geirriteerd. Ze doen op het moment best wel pijn. Het is toch de bedoeling dan het lipje naar buiten staat?
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
lipje hoort richting je oog/wang te staan.
Dus het lipje tegen dat lipje aan je oor ongeveer
Ja dat heb ikDavy wrote:lipje hoort richting je oog/wang te staan.
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Maat kleiner misschien ?
Zelf kan ik M en S in mijn oor doen.
Alleen zit M niet echt fijn omdat die toch net is te groot is en dus door praten enz uit mijn oor gaat.
S zit veel fijner en blijft goed zitten.
Alleen zit M niet echt fijn omdat die toch net is te groot is en dus door praten enz uit mijn oor gaat.
Als ie door praten uit je oor gaat is ie te groot.
Bedankt voor de tip, ze zitten al stukken beter.Davy wrote:Maat kleiner misschien ?
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
toch maar eens gehoorbescherming aanschaffen.
de laatste tijd zeg ik steeds vaker 'he?' of 'wat zeggi'? begin wel op b2 te lijken..
..
en we moeten natuurlijk wel blijven genieten
de laatste tijd zeg ik steeds vaker 'he?' of 'wat zeggi'? begin wel op b2 te lijken..
en we moeten natuurlijk wel blijven genieten
-
S
Hoe diep kan je de Noizezz indrukken, steekt er dan nog zo'n lelijk steeltje uit?
Ik sinds kort nu ook de groene noizezz, bevallen erg goed. Heb ze vrijdag de hele avond ingehad en niemand van mijn vrienden was het opgevallen dat ik ze inhad.Project 141 wrote:Noizezz hebben geen steeltjeZie je eigenlijk alleen zitten als je vanaf de zijkant iemand zijn oor in bliekt.
Ja, lekker je gehoor naar de kloten helpenMr-HardStyle wrote:oordoppen
-
B
Is toch stoer als je voor altijd een piep hoort?Sainen wrote:Ja, lekker je gehoor naar de kloten helpenMr-HardStyle wrote:oordoppen.
-
S
ik probeer noizezz te bestellen, kan je enkel betalen via een nederlandse bank, wtf? Wat heb ik daar nu mee? Ik betaal via België
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Als je van plan bent Noizezz te kopen kan je het beter via de schoonenberg webshop doen, ik zie dat ze daar 5 euro goedkoper zijn 
-
S
Ik ga bij een plaatselijke optieker, die heeft ze ook.MrBunni wrote:Als je van plan bent Noizezz te kopen kan je het beter via de schoonenberg webshop doen, ik zie dat ze daar 5 euro goedkoper zijn