Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ja. Als het goed is wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:05 

Hardtraxxer

Met doppen in kun je elkaar zeker goed verstaan. Vannacht nergens problemen mee gehad. Ben ook blij dat ik doppen gehaald heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Toch maar ff langs bij de winkel waar ik ze gekocht heb.
Weet eigenlijk 95% zeker dat ik ze goed inheb. Zoals Khadber zei.
Maar als ik met mijn ouders aan het praten ben of muziek aan het luisteren op normaal volume merk ik maar weinig demping. Eigenlijk alleen de hoge tonen die wat minder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:02 

Hardtraxxer

Ik raad gewoon iedereen die op maat gemaakte oordoppen aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:22 

Hardtraxx Addict

Voor dingen als takens en zo heb je toch geen doppen nodig? :$ Ik ga naar best veel feesten zonder doppen. Heb er tot nu toe de volgende dag geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
@Draidy ik denk dat je ze wel gewoon ver genoeg in hebt, zo heb ik ze ook in ieder geval.Dan kun je ook nog net achter het lipje met je vinger om hem eruit te halen. Eerste keer dacht ik ook wat schuurt ie, en soms zitten ze een avondje niet lekker, maar over het algemeen is dat gewoon even wennen.

Ik liep van de week zonder doppen in (ook groene noizezz) de kroeg binnen, nadat ik afgelopen weken altijd doppen inhad, toen schrok ik wel effe van hoe hard het ook alweer stond :P

Oke. Weet nu ook eigenlijk wel zeker dat ze goed zitten. Maar ben benieuwd hoe het gaat woensdag. Want heb nu in ieder geval het gevoel dat ze echt heel weinig dempen.

Gebruik nu trouwens de kleinste maat. Maar kan met heel veel moeite 1 maat groter ook in me oor krijgen. Voel ik ze wel heel veel beter zitten. Toch die pakken dan of het bij de kleine houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:45 

Hardtraxx Addict

Ik heb van die simpele Alpine Partyplugs van €10 ,

heb ze wat ingekort omdat ze anders nog uitstaken.

Maar nu een probleem: rechts begint ie pijn te doen/irriteren na een kwartiertje, terwijl die aan de linker kant wel gewoon begint te wennen. Zou mijn gehoorgang aan de rechterkant dan niet hetzelfde zijn als links? Volgens mij doe ik ze beide wel gewoon op de goede manier in, met een speciaal verlengstukje wat erbij zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:58 

Hardtraxx Addict

En gaat dat gewoon weg naarmate je ze vaker in doet?

Ik ga waarschijnlijk dus naar Hard Bass, maar het zou zonde zijn dat ik in ze gewoon uit moet doen omdat het zo irriteert in me oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:45 

Hardtraxx Elite

Nog steeds tevree met m'n exinores! Begin er steeds meer aan te wennen. Blijf ze altijd aandrukken ook al dempen ze. Gelukkig weet ik dat nu dus maak ik mij niet zo veel zorgen meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben even terug naar de winkel geweest en ben er uit:

Ik moest small hebben, omdat medium toch net iets te groot waren, en die dan langzaam eruit zouden schuiven.

Verder zei ze dat ze 24 dB filteren, maar dat houd in: 24 dB van schadelijke dB dus als je bijv op 100 db aan het luisteren bent en je doet de doppen in, zal het rond de 76 moeten zitten. Maar stel je bent op 30 dB aan het luisteren, dan dempen ze (bijna) niks.

Ook zei ze dat het belangrijk was om de doppen na elk gebruik goed schoon te maken, gaan ze langer mee. (Voor degene die het nog niet wist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:17 

Hardtraxx Veteran

gerard5 schreef:
Defffffqon!! (-: :thumbup:

o.0
Ontopic: ik heb met de groene noisezz toch wel wat meer moeite met mensen verstaan, verder totaal geen problemen mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:34 

Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:
Voor dingen als takens en zo heb je toch geen doppen nodig? :$ Ik ga naar best veel feesten zonder doppen. Heb er tot nu toe de volgende dag geen last van.

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je ze toch beter kan kopen.
Sommige mensen hebben idd geen last van hun oren de dag erna. Maar dat betekent niet dat je geen gehoorbeschadiging bent opgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 12:24 

Artiest

Voor dingen als Takens ben je ze juist wel nodig. Alles boven de 80decibel is schadelijk als je er langer dan 10minuten in staat. Bij takens staat het echt wel harder ;)

Ik raad gewoon op maat gemaakte doppen aan. Heb zelf Filterz. Zitten onopgemerkt in je oren en de beste filtering van het geluid. De standaard doppen dempen het geluid alleen waardoor het geluid minder zuiver klinkt als dat het gefilterd wordt.

Praten is ook beter mogelijk op een of andere manier en je kan maar 1 keer bezuinigen op je gehoor dus ik raad iedereen het aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:16 

Hardtraxx Elite

Amen met de post hierboven. In kleine clubjes heb ik gewoon m'n exinore ER25's in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:25 

Hardtraxx Addict

Dan ga ik er toch maar eens een keer mee aan de gang. Kan dat gewoon bij schoonenberg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:46 

Hardtraxx Elite

Ja, of bij BeterHoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:43 

Artiest

bij www.oordoppenshop.nl / www.filterz.net komen ze gewoon bij jou thuis wanneer het jou uitkomt. Ik heb ze daar ook al meerdere keren besteld en ben/blijf zeer tevreden. Zijn ook kleine oordopjes die niet 3,65m uit je oorsteken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:37 

Hardtraxx Addict

Als je 17 bent (zoals ik) schiet het dan wel op? (ivm doorgroeien e.d)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:40 

Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Als je 17 bent (zoals ik) schiet het dan wel op? (ivm doorgroeien e.d)

Ik ben 17, en heb doppen van 170,- euro. Ik heb het zelf ook grondig uitgezocht aangezien het zeker op onze leeftijd een flinke klomp geld is.

Je oren groeien altijd. Op je 17e ben je redelijk uitgegroeid. Bij je oordoppen kun je ook een verzekering af laten sluiten, mochten ze dan ooit gaan lekken krijg je een nieuwe set voor 20 euro.

Ik zou het gewoon doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 02:01 

Hardtraxxer

voor mij is het al te laat om daaraan te beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 02:48 

Hardtraxx Veteran

Is het nooit. Het kan altijd nog slechter worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:04 

Hardtraxx Addict

Ja hoor, lekkere piep weer in me oren van Hard Bass.

Had van die Alpine Partyplugs meegenomen, die van 10 euro.
Maar toen ik 5 minuten binnen was deed ik ze uit, echt, het geluid klonk helemaal nergens naar met die waardeloze oordoppen. In de loop van de avond nog wel een paar keer geprobeerd, omdat het geluid wel ècht heel hard stond, maar het was gewoon niet aan te horen.
Hoorde vooral die overheersende bass met die dingen in, want op een gegeven moment was iedereen mee aan het zingen (met de beat/melodie , niet vocals), maar ik dacht echt wtf ik hoor dat helemaal niet. Moet denk ik toch maar van die dure kopen, maarja ik ben nog maar 16, en ik was ze van plan pas te kopen als ik 18 ben, i.v.m groei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 02:04 

Hardtraxxer

Ik heb Hard Bass ook met de alpine partyplugs rondgelopen en is mij wel goed bevallen. Ik moest eerst alleen even wennen dat ik zelf harder moest gaan praten tegen mensen, omdat ik hen wel duidelijk hoorde. Daardoor dacht ik dat zij niet zo luid aan het praten waren.

Na loudness had ik 3 dagen lang een piep in mijn oren en nu heb ik nergens last van. Kan ook zijn dat het geluid op Hard Bass zachter stond, maar ik doe ze volgende keer weer mooi in. Wel had ik het idee tijdens het spacen dat ze er uit gleden op een of andere manier, maar dan voelde ik in mijn oor en zaten ze nog gewoon op de goede plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:32 

Artiest

om ze niet te kopen omdat je oren groeien zou een slechte reden zijn. ik heb laatst mn nieuwe doppen gekregen en die zien er heel anders uit dan 3 jaar terug. je oren blijven altijd groeien,
je moet sowieso na 3 jaar nieuwe kopen omdat ze dan "op" zijn en minder goed passen, bij mij tenminste.

gewoon investeren in je gehoor ;)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen