Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:58 

Hardtraxx Addict

@ Project 141:

Ja ik had ze in gedaan bij de kluisjes, en heb ik pas toen ik bij de stage was 5 minuten gewacht voordat ik ze uitdeed, was een hele verbetering qua geluid!

& A The I's:

Ja, dure op maat gemaakte oordoppen is veel geld voor mij als 16 jarige, maar ja, misschien moet ik het toch maar overwegen. het is nu 1,5 dag nar HardBass en heb nog wel lichte piep in mijn oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:57 

Makarov schreef:
voor mij is het al te laat om daaraan te beginnen

Hoezo?

Aristo, ben je al wel uitgegroeid? Zal jammer zijn als ze over een paar maanden niet meer passen :P
Maar is een goede investering hoor, ik ga nergens meer heen zonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:58 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Ja hoor, lekkere piep weer in me oren van Hard Bass.

DIT DUS Maarja ik ben nog maar 16, en ik was ze van plan pas te kopen als ik 18 ben, i.v.m groei.

Heel slim >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:20 

Hardtraxx Addict

Ho is, ik had gewoon oordoppen hoor. Maar ik bedoel dat ik die duurdere (op maat gemaakt) pas ging kopen als ik 18 ben. Dus ik had gewoon gehoorbescherming, maar veel uitgehad omdat het geluid anders zo belabberd was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:44 

Hardtraxxer

En met dat uitdoen ga je juist in de fout, als je geen dure op maat gemaakte oordoppen wilt zul je iets als
Noizezz kunnen kopen. Deze oordoppen zijn universeel EN met filter waardoor het geluid niet belabberd klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ja ben heel tevreden over noizezz. Alleen merk je wel dat de hoge tonen iets meer gefilterd worden dan de lage. Is op een feest geen enkel probleem, bij het draaien van muziek ook zeker niet. Maar bij het repeteren met bijv een band, is het iets minder fijn. Maar toch nog prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:08 

Hardtraxx Addict

maxje schreef:
En met dat uitdoen ga je juist in de fout, als je geen dure op maat gemaakte oordoppen wilt zul je iets als
Noizezz kunnen kopen. Deze oordoppen zijn universeel EN met filter waardoor het geluid niet belabberd klinkt :)

Ja maar ik had die Alpine Partyplugs, zijn volgens mij vergelijkbaar met Noizezz, die zijn ook universeel en met filter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:15 

Hardtraxxer

Tjah, de keuze ligt bij jou. Op maat laten maken, of misschien nog Noizezz proberen, want net zoals Draidy ben
ik er ook heel erg tevreden over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:06 

Hardtraxxer

Sinds 2 weken ook op maat gemaakte oordoppen, en ik moet zeggen ik wil al niet zonder meer, met Absolutely Hardstyle & Hardbass voor het eerst uitgetest, ik moet zeggen ik wil niks anders meer!

24 DB demping genomen, werkt & zit perfect zowel tijdens het feesten als tijdens het draaien, zeker een van m'n beste investeringen in het DJ wereldje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 11:30 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
@ Project 141:

Ja ik had ze in gedaan bij de kluisjes, en heb ik pas toen ik bij de stage was 5 minuten gewacht voordat ik ze uitdeed, was een hele verbetering qua geluid!

& A The I's:

Ja, dure op maat gemaakte oordoppen is veel geld voor mij als 16 jarige, maar ja, misschien moet ik het toch maar overwegen. het is nu 1,5 dag nar HardBass en heb nog wel lichte piep in mijn oren

Als je nu al last hebt van piep in je oren na het uitgaan, moet je ze echt snel aanschaffen. Kijk je ouders eens lief aan, ik denk niet dat zij zouden willen dat je op zo'n jonge leeftijd een oorbeschadiging oploopt. Het is, in vergelijking met de schade die het aan kan richten, een goedkope investering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:22 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
maxje schreef:

Ja maar ik had die Alpine Partyplugs, zijn volgens mij vergelijkbaar met Noizezz, die zijn ook universeel en met filter.

Ik heb ook de alpine classics ingehad en ik de demping was wat mij betreft prima hor :)
Niet te, maar gewoon goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 02:23 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het niet meer.
Had mijn noizezz bij schoolfeest aangedaan, maar de demping was niet zo veel, weinig eigenlijk. Ook klonke sommige hoge tonen heel schel, en kon ik niemand meer verstaan.

Heb nu ook gewoon piep in me oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 15:23 

Hardtraxx Addict

Ook fijn.
Had ik op maat gemaakte doppen en het eerste feestje waar ik ze in had tikte n vriendin van me er eentje uit mn oor. Weg verzekering dus. Toen had ik dus nieuwe aan laten meten en n maand of 2 / 3 gehad, bijna niet gebruikt gebruikt.
Deze doppen deed ik altijd aan t bijgeleverde zakje aan mn sleutelbos zodat ik ze nooit kon vergeten. Wilde ik pas mn sleutels uit mn zak halen was dit zakje open en de doppen eruit. Weg 190 euro dus.

Heb woensdag dan maar groene Noizezz gehaald voor cv en dan over n paar maanden maar weer nieuwe aan laten meten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:02 

Bierkoning

Vanmorgen hoortest gedaan bij Schoonenberg, bleek dat ik nog uitstekend gehoor heb, alleen één toon hoorde ik niet supergoed, wat vaak voorkwam bij langdurig lawaai (feesten dus). Maar het is niks ergs.

Heb maar wel gelijk noizez gekocht van 24db.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 14:33 

Hardtraxx Newbie

Beter betaal je nu een kleine prijs dan de grote prijs die je straks moet betalen als je slechthorend/doof word, gehoorapparaten etc kosten duizenden euros. Heb nu zelf ook oordoppen en ze voor het eerst gedragen op Hard Bass, ik merkte meteen verschil en had de dag erna ook geen suis in mijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Vanmorgen hoortest gedaan bij Schoonenberg, bleek dat ik nog uitstekend gehoor heb, alleen één toon hoorde ik niet supergoed, wat vaak voorkwam bij langdurig lawaai (feesten dus). Maar het is niks ergs.

Waarschijnlijk rond de 4000 kHz? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:19 

Hardtraxxer

Morgen eens een gehoortest doen.
Ben toch wel benieuwd... Zit ook aan oordopjes te denken want dat geluid op feesten is nevernooit goed voor je.
Vooral in discotheken niet. Steeds een piep in me oor :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:02 

Ik zit ook effe te checke voor Noizezz, zijn in 4 maten verkrijgbaar S,M,L & XL ... maar hoe weet ik als ik online bestel welke maat ik nodig heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:12 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Ik zit ook effe te checke voor Noizezz, zijn in 4 maten verkrijgbaar S,M,L & XL ... maar hoe weet ik als ik online bestel welke maat ik nodig heb?

De Noizezz Green is het medium filter met een demping tot 25 dB. Deze Noizezz kan worden gebruikt om de oren te beschermen bij onder andere uitgaan (disco/dancing/concerten), voor horeca personeel, leerkrachten in sportzalen, zwembaden en kindercrèches. Het unieke filter behoudt de spraakverstaanbaarheid en essentiële waarschuwingsgeluiden. Comfortabel door de perfecte pasvorm op maat. Wordt standaard geleverd met 4 maten S, M, L en XL in de verpakking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:16 

Davy schreef:
Spablauw schreef:

De Noizezz Green is het medium filter met een demping tot 25 dB. Deze Noizezz kan worden gebruikt om de oren te beschermen bij onder andere uitgaan (disco/dancing/concerten), voor horeca personeel, leerkrachten in sportzalen, zwembaden en kindercrèches. Het unieke filter behoudt de spraakverstaanbaarheid en essentiële waarschuwingsgeluiden. Comfortabel door de perfecte pasvorm op maat. Wordt standaard geleverd met 4 maten S, M, L en XL in de verpakking.

Wat? Ze gaan toch echt geen 4 maten opsturen? De andere 3 moet je gewoon weg werpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:18 

Bierkoning

Foxbuster schreef:
Pommer schreef:

Waarschijnlijk rond de 4000 kHz? :)

Dacht het wel inderdaad ;)

Spablauw schreef:
Davy schreef:
Spablauw schreef:

Wat? Ze gaan toch echt geen 4 maten opsturen? De andere 3 moet je gewoon weg werpen?

Doen ze dus wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:19 

Dus dan heb je voor 25 euro 4 paar oordoppen? Mooi, binnekort bestellen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:20 

Hardtraxxer

Let wel op dat er maar 2 Filters bij zitten he !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:24 

En hoe lang gaan die filters mee :)? Moet je de oordoppen zelf in elkaar steken dan?
Dit is namelijk de eerste keer dat ik oordoppen ga aanschaffen, en ik weet er dus amper iets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:27 

Hardtraxxer

Die filter is waar het om gaat en het 'dure' deel ;) Die andere 3 dingen zijn gewoon hulseltjes. Meestal kan je dat gewoon in elkaar drukken.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen