Het geluid stond inderdaad keihard! Was helemaal mijn oordoppen vergeten, dus soms deed het schelle geluid wel een beetje pijn aan m'n oren. Heb gelukkig geen harde piep of zo. 
Related topics
- View the latest post: DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
- View the latest post: Label topics: Een overzicht
- View the latest post: Overzicht Hardstyle Releases 1999-2012
- View the latest post: Overzicht 'interessante' Hardcore Releases 2016
- View the latest post: Overzicht Hardcore Releases 2015
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Sinds gisteren m'n ER15's binnen. Super dingen
. Was eerst bang dat draaien met die dingen in lastig zou zijn maar het gaat eigenlijk nog beter. Enige jammere is dat je je monitor en headphone wel een stuk harder moet zetten, zonder dat je het merkt hoor je het door het hele huis haha.
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Ik heb oordoppen van kijkshop €10,- werken prima!
-
A
Deed laats in de Matrixx mijn oortjes buiten in, en pas ook weer buiten weer uit. Normaal kan ik nooit goed in slaap komen naderhand, vanwege een piep in mijn oren. Maar ik had gewoon niks, noppes, nada!Foxbuster wrote:De schade die ontstaat op het moment dat dopjes uitvallen of op het moment dat je ze uitdoet is des te groter. Je oren wennen aan de hardheid van het geluid en je hersenen stellen zich daar op in. Op het moment dat je oordoppen uitvallen of je doet ze midden in de zaal uit krijgen je oren een grotere opdonder dan normaal...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als ik ergens blij mee ben zijn het wel mijn oordoppen van Alpine. Niks mis mee (:
+1Khadber wrote:Oh, wat was ik gisteren blij dat ik doppen had. Wat stond het geluid weer ouderwerts hard in de HMH! Totaal geen probleem, maar wel fijn om dan doppen in te hebben. Loepzuiver geluid gehoord!
Ik ben echt zo blij met mijn oordoppen, het kost wat om ze op maat te laten maken, maar zoveeeeeeel plezier van elke keer weer!
Hooli wrote:+1Khadber wrote:Oh, wat was ik gisteren blij dat ik doppen had. Wat stond het geluid weer ouderwerts hard in de HMH! Totaal geen probleem, maar wel fijn om dan doppen in te hebben. Loepzuiver geluid gehoord!
Ik ben echt zo blij met mijn oordoppen, het kost wat om ze op maat te laten maken, maar zoveeeeeeel plezier van elke keer weer!
Nvm, denk dat ik er al uit ben.
Verder voel ik wel een beetje een schurende pijn als ik ze in probeer te doen.
Niet heel erg. maar wel irritant. Anderen die dit ook gehad hebben?
Oke ik krijg hem nu in mijn linker oor goed erin. Maar in mijn rechter schuurt het heel erg en krijg ik hem ook niet erin. gebruik de kleinste.
-
B
Ik houd mijn oordoppen eerst altijd even onder de kraan en doe ze dan in mijn oren, dan glijden ze een stuk makkelijker erin.Draidy wrote:Nvm, denk dat ik er al uit ben.
Ga ik proberen. Het is niet erg als dat filter wat erin zit nat word dan neem ik aan?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
JawelDraidy wrote:Ga ik proberen. Het is niet erg als dat filter wat erin zit nat word dan neem ik aan?
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
ER filters sloop je met water zover ik weet... Daar waarschuwen ze iig voor.
-
B
Ik heb deze http://www.oordopjes-kopen.nl/exinore-e ... opjes.html en daar stond in de handleiding dat je ze nat moest maken als je ze in ging doen. Maarja geen idee of dat ook bij andere kan.
Denk dat ik toch maar eens ff mijn oren laat controleren. Doet beetje pijn als ik die dingen in probeer te doen. Links bijna niet. Maar rechts wel.
Eindelijk zitten ze beetje goed denk ik.
Maar als ik muziek zacht heb aanstaan. Hoor ik het nog wel. Ondanks dat ik die oordoppen inheb. Is de demping dan op een bepaalde manier toch relatief?
Ik blijf ze trouwens wel voelen dat ze erin zitten. Hoort dat. Of doe ik iets fout?
Maar als ik muziek zacht heb aanstaan. Hoor ik het nog wel. Ondanks dat ik die oordoppen inheb. Is de demping dan op een bepaalde manier toch relatief?
Ik blijf ze trouwens wel voelen dat ze erin zitten. Hoort dat. Of doe ik iets fout?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
1. is relatief, als je ze indoet voordat je de zaal ingaat/muziek opzet dan 'weet' je niet hoe het zonder zou klinken. Dus dat is alleen maar goedDraidy wrote:Eindelijk zitten ze beetje goed denk ik.
2. Dat zou na een tijdje moeten wennen. Op een feest let je er ook niet constant op denk ik
Oke fijn. Weet ik dat:)
Maar wat ik bedoel met relatief is dat toen ik straks muiek aan t luisteren was dat het echt niet kan dat hij 24db dempte dan zou er niet veel geluid meer overblijven.
Maar wat ik bedoel met relatief is dat toen ik straks muiek aan t luisteren was dat het echt niet kan dat hij 24db dempte dan zou er niet veel geluid meer overblijven.
Dat valt dus reuze mee. Het is namelijk zo dat wanneer je dop niet goed afsluit je het geluid op vol volume hoort. Is dat niet zo, dan sluit hij goed af en dempt hij ongeveer die 24 db.Draidy wrote:Oke fijn. Weet ik dat:)
Nu weet ik het ook niet meer. Want had muziek aanstaan, niet zo hard, met de oordoppen werd het wel minder maar nou ook weer niet zo veel
-
G
Dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat je oren zich aanpassen op het andere volume, en je daarom dus ook nooit je oordoppen uit moet doen op een feest als je ze in hebt.Draidy wrote:Nu weet ik het ook niet meer. Want had muziek aanstaan, niet zo hard, met de oordoppen werd het wel minder maar nou ook weer niet zo veel
Wanneer zit de dop nou eigenlijk pas goed.
want het uiteinde, waar hij iets breder word. dat steekt er nog net uit. als ik ze eruit wil halen kan ik met mijn vinger nog achter dat ding komen
dus ongeveer zo:
na de zwarte streep steekt eruit. mischien net iets meer.

Ik hoor al ik gewoon muziek luister met die doppen in wel verschil. vooral de hoge tonen. maar het dempt niet zo heel veel voor mijn gevoel
Mischien allemaal hele domme vragen maar heb nog nooit zoiets gehad en heb ook geen idee hoe het allemaal zit.
Maar iig nog bedankt voor alle eerdere antwoorden
want het uiteinde, waar hij iets breder word. dat steekt er nog net uit. als ik ze eruit wil halen kan ik met mijn vinger nog achter dat ding komen
dus ongeveer zo:
na de zwarte streep steekt eruit. mischien net iets meer.

Ik hoor al ik gewoon muziek luister met die doppen in wel verschil. vooral de hoge tonen. maar het dempt niet zo heel veel voor mijn gevoel
Mischien allemaal hele domme vragen maar heb nog nooit zoiets gehad en heb ook geen idee hoe het allemaal zit.
Maar iig nog bedankt voor alle eerdere antwoorden
Ze horen iets uit te steken, dus dat is geen probleem. Je krijgt ze er ook iets makkelijker uit.
Als je iets niet zeker weet qua dempen etcetera, ga dan even naar het punt waar je ze gekocht hebt en vraag daar ook om informatie. Die kunnen namelijk zien of ze wel goed passen etcetera.
Als je iets niet zeker weet qua dempen etcetera, ga dan even naar het punt waar je ze gekocht hebt en vraag daar ook om informatie. Die kunnen namelijk zien of ze wel goed passen etcetera.
Denk dat het wel goed zit dan. Mischien nog een keertje die kant op als ik er toch langskom.
Maar bedankt Khadber
Maar bedankt Khadber
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
kun je met die doppen in je oren elkaar nog verstaan?