Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

Het geluid stond inderdaad keihard! Was helemaal mijn oordoppen vergeten, dus soms deed het schelle geluid wel een beetje pijn aan m'n oren. Heb gelukkig geen harde piep of zo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Sinds gisteren m'n ER15's binnen. Super dingen :). Was eerst bang dat draaien met die dingen in lastig zou zijn maar het gaat eigenlijk nog beter. Enige jammere is dat je je monitor en headphone wel een stuk harder moet zetten, zonder dat je het merkt hoor je het door het hele huis haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:54 

Hardtraxx Newbie

Ik heb oordoppen van kijkshop €10,- werken prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:05 

Foxbuster schreef:
De schade die ontstaat op het moment dat dopjes uitvallen of op het moment dat je ze uitdoet is des te groter. Je oren wennen aan de hardheid van het geluid en je hersenen stellen zich daar op in. Op het moment dat je oordoppen uitvallen of je doet ze midden in de zaal uit krijgen je oren een grotere opdonder dan normaal...

Deed laats in de Matrixx mijn oortjes buiten in, en pas ook weer buiten weer uit. Normaal kan ik nooit goed in slaap komen naderhand, vanwege een piep in mijn oren. Maar ik had gewoon niks, noppes, nada! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Als ik ergens blij mee ben zijn het wel mijn oordoppen van Alpine. Niks mis mee (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 10:48 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Oh, wat was ik gisteren blij dat ik doppen had. Wat stond het geluid weer ouderwerts hard in de HMH! Totaal geen probleem, maar wel fijn om dan doppen in te hebben. Loepzuiver geluid gehoord!

+1

Ik ben echt zo blij met mijn oordoppen, het kost wat om ze op maat te laten maken, maar zoveeeeeeel plezier van elke keer weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Khadber schreef:
Oh, wat was ik gisteren blij dat ik doppen had. Wat stond het geluid weer ouderwerts hard in de HMH! Totaal geen probleem, maar wel fijn om dan doppen in te hebben. Loepzuiver geluid gehoord!

+1

Ik ben echt zo blij met mijn oordoppen, het kost wat om ze op maat te laten maken, maar zoveeeeeeel plezier van elke keer weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Nvm, denk dat ik er al uit ben.

Verder voel ik wel een beetje een schurende pijn als ik ze in probeer te doen.
Niet heel erg. maar wel irritant. Anderen die dit ook gehad hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Oke ik krijg hem nu in mijn linker oor goed erin. Maar in mijn rechter schuurt het heel erg en krijg ik hem ook niet erin. gebruik de kleinste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:59 

Draidy schreef:
Nvm, denk dat ik er al uit ben.

Verder voel ik wel een beetje een schurende pijn als ik ze in probeer te doen.
Niet heel erg. maar wel irritant. Anderen die dit ook gehad hebben?

Ik houd mijn oordoppen eerst altijd even onder de kraan en doe ze dan in mijn oren, dan glijden ze een stuk makkelijker erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ga ik proberen. Het is niet erg als dat filter wat erin zit nat word dan neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ga ik proberen. Het is niet erg als dat filter wat erin zit nat word dan neem ik aan?

Jawel :P of ja ligt eraan welke je hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:36 

Hardtraxxer

ER filters sloop je met water zover ik weet... Daar waarschuwen ze iig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:39 

Ik heb deze http://www.oordopjes-kopen.nl/exinore-e ... opjes.html en daar stond in de handleiding dat je ze nat moest maken als je ze in ging doen. Maarja geen idee of dat ook bij andere kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik toch maar eens ff mijn oren laat controleren. Doet beetje pijn als ik die dingen in probeer te doen. Links bijna niet. Maar rechts wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk zitten ze beetje goed denk ik.
Maar als ik muziek zacht heb aanstaan. Hoor ik het nog wel. Ondanks dat ik die oordoppen inheb. Is de demping dan op een bepaalde manier toch relatief?

Ik blijf ze trouwens wel voelen dat ze erin zitten. Hoort dat. Of doe ik iets fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 00:37 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Eindelijk zitten ze beetje goed denk ik.
Maar als ik muziek zacht heb aanstaan. Hoor ik het nog wel. Ondanks dat ik die oordoppen inheb. Is de demping dan op een bepaalde manier toch relatief?

Ik blijf ze trouwens wel voelen dat ze erin zitten. Hoort dat. Of doe ik iets fout?

1. is relatief, als je ze indoet voordat je de zaal ingaat/muziek opzet dan 'weet' je niet hoe het zonder zou klinken. Dus dat is alleen maar goed :)

2. Dat zou na een tijdje moeten wennen. Op een feest let je er ook niet constant op denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 00:47 

Hardtraxx Veteran

Oke fijn. Weet ik dat:)
Maar wat ik bedoel met relatief is dat toen ik straks muiek aan t luisteren was dat het echt niet kan dat hij 24db dempte dan zou er niet veel geluid meer overblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 11:12 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Oke fijn. Weet ik dat:)
Maar wat ik bedoel met relatief is dat toen ik straks muiek aan t luisteren was dat het echt niet kan dat hij 24db dempte dan zou er niet veel geluid meer overblijven.

Dat valt dus reuze mee. Het is namelijk zo dat wanneer je dop niet goed afsluit je het geluid op vol volume hoort. Is dat niet zo, dan sluit hij goed af en dempt hij ongeveer die 24 db.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Nu weet ik het ook niet meer. Want had muziek aanstaan, niet zo hard, met de oordoppen werd het wel minder maar nou ook weer niet zo veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:18 

Draidy schreef:
Nu weet ik het ook niet meer. Want had muziek aanstaan, niet zo hard, met de oordoppen werd het wel minder maar nou ook weer niet zo veel

Dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat je oren zich aanpassen op het andere volume, en je daarom dus ook nooit je oordoppen uit moet doen op een feest als je ze in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Wanneer zit de dop nou eigenlijk pas goed.
want het uiteinde, waar hij iets breder word. dat steekt er nog net uit. als ik ze eruit wil halen kan ik met mijn vinger nog achter dat ding komen
dus ongeveer zo:
na de zwarte streep steekt eruit. mischien net iets meer.
Afbeelding
Ik hoor al ik gewoon muziek luister met die doppen in wel verschil. vooral de hoge tonen. maar het dempt niet zo heel veel voor mijn gevoel

Mischien allemaal hele domme vragen maar heb nog nooit zoiets gehad en heb ook geen idee hoe het allemaal zit.
Maar iig nog bedankt voor alle eerdere antwoorden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

Ze horen iets uit te steken, dus dat is geen probleem. Je krijgt ze er ook iets makkelijker uit.

Als je iets niet zeker weet qua dempen etcetera, ga dan even naar het punt waar je ze gekocht hebt en vraag daar ook om informatie. Die kunnen namelijk zien of ze wel goed passen etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Denk dat het wel goed zit dan. Mischien nog een keertje die kant op als ik er toch langskom.

Maar bedankt Khadber :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:00 

Hardtraxxer

kun je met die doppen in je oren elkaar nog verstaan?
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen