Ik heb al jaren last van me oren, teminste linker oor, ik hoor ook minder in dat oor, zet een nummer aan, haal de hoge tonen weg en dat hoor ik :S dus mid en low. recht wel prima.
Oorzaak, slechte boxen in kroegen, clubs, feesten zonder doppen, koptelefoon te hard aan tijdens muziek maken of muziek luisteren.
Ben nu afgelopen week echt 4 dagen flink aan de koorts geweest, oorontsteking erbij, de zooi voor de zoveelste keer laten uitspuiten, maar heb nu sinds vrijdag barstende koppijn, me oorontsteking is wat minder, maar niet helemaal weg. Heb gevoel dat ik nu voorhoofd holte ontstekingkje heb, vandaar de koppijn. Maandag weer de doktor bellen, en ik wil een hoortest ook gaan doen.
Lekker kut, a.s. zat dus XQ. Maargoed, ik had bij 25 year prophet maar doppen gekocht, slecht geluid. Nu idd die alpine dopjes ff besteld ook. ff testen by XQ, als kut is ga ik ook aan de professionele halen. ben nu 26, heb me hele leven nog voor me en ik wil niet straks compleet doff zijn, of lawaai doof ofzo.
Love for the music, dat moet je wel goed kunnen horen. Dus bescherm ze erg goed! En idd zoals sommige zeggen, stoer doen door het niet te nemen.... dan kom je jezelf nog wel eens tegen als je ouder word