Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 12:21 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Komende week oren laten uitspuiten, hoortest doen en Elacin ER15 laten maken :) eindelijk

Goed bezig knul!

Ik had ooit bij een meting ook iets van -8 aan beide oren. Ik ben er echter van overtuigd dat dat intussen het dubbele is (heb in de zomer teveel feesten zonder doppen moeten doen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 17:31 

Artiest

In Zweden 1 oordop kwijtgeraakt, al een nieuwe laten aanmeten (die gelukkig nog onder de verzekering viel), maar met Qountdown moest ik het dus met een goedkoop Alpine setje doen.

En tot mijn verbazing was dat eigenlijk ook wel prima! Kan ook aan de (goede) afstelling van het geluid in de HMH liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Gister met oud en nieuw buiten was ik blij dat ik me op maat gemaakte in had gedaan, stond met een groepje en iemand gooide een cobra 6 bij ons in de buurt.. Wil niet dat ik in 1 avond me gehoor naar de klote help door zo'n hoeren ding >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:25 

Hardtraxxer

Cobra in de buurt? Heb je daarna niet diegene even wat corrigerende tikken gegeven. Levensgevaarlijk die dingen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:24 

Hardtraxxer

Crashee schreef:
Cobra in de buurt? Heb je daarna niet diegene even wat corrigerende tikken gegeven. Levensgevaarlijk die dingen ;)

had die moeten doen:p die eikel gooit zelf een supervlinder tegen een boom aan waardoor die 2meter voor me lag inplaats van dat die hem 10meter verderop gooide ofso.. had meteen piep in me oren:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 21:24 

Hardtraxx Elite

heb ze nu ook op maat. Heb wel als ik kauwgom kauw of iets dat mn dop ook mee beweegt, maaar niet zo zeer dat hij uit valt. Is dit normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 22:25 

Hardtraxxer

Zolang ze niet lekken is het ok...

Anders moeten ze wss over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 22:39 

Hardtraxx Elite

Martijn schreef:
Zolang ze niet lekken is het ok...

Anders moeten ze wss over.

Heb wel lektestje gehad met neutrale mond/geen kauwgom etc. Dat was allemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dat al eens gevraagd volgens mij, alleen weet ik niet meer of ik daar antwoord op gehad heb.
Kun je de noizezz afspoelen met water?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik heb dat al eens gevraagd volgens mij, alleen weet ik niet meer of ik daar antwoord op gehad heb.

Denk het wel, je moet alleen zorgen dat er geen water op de filter komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
heb ze nu ook op maat. Heb wel als ik kauwgom kauw of iets dat mn dop ook mee beweegt, maaar niet zo zeer dat hij uit valt. Is dit normaal?

Je gehoorgang verandert met kauwen, praten en dat soort dingetjes. Daarom moet de afdruk dus ook wel goed zijn. Het is normaal, maar je moet er wel goed op letten dat hij af blijft sluiten. Anders moet je in het ergste geval eventjes overleggen met je audicien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:40 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
El Mare schreef:

Denk het wel, je moet alleen zorgen dat er geen water op de filter komt

Staat niets over in het boekje. Spoel alles altijd af, en laat daarna drogen.
Kan geen kwaad toch? Anders zou je elke keer die filters er uit moeten halen als je ze af wilt spoelen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Hangt van type filters af. Filters die ik heb (Elacin/Exinore) moet je absoluut niet volgooien met water, want dan gaat de vlakke demping eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

Still, ERG goed te spreken over Noizezzz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:44 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Hangt van type filters af. Filters die ik heb (Elacin/Exinore) moet je absoluut niet volgooien met water, want dan gaat de vlakke demping eraan.

Heb het boekje niet bij de hand, maar stond iets in dat Noizezzz compleet wasbaar waren, zelfs met zeep etc.
Als de filters daarvan kapot zouden gaan lijkt me dat zo iets wel duidelijk naar voren gebracht zou zijn in die uitleg.

Ik heb ze al 4x schoongemaakt, en eerlijkgezegd geen verschil gemerkt met het effect
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:47 

Hardtraxxer

Noizezzz heeft dan ook geen vlakke demping ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:48 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
jRn schreef:

Je gehoorgang verandert met kauwen, praten en dat soort dingetjes. Daarom moet de afdruk dus ook wel goed zijn. Het is normaal, maar je moet er wel goed op letten dat hij af blijft sluiten. Anders moet je in het ergste geval eventjes overleggen met je audicien.

Zo ver ik weet sluit hij af, heb het net eventjes getest met wat muziek en dergelijk. Ik voel gewoon dat ze een beetje bewegen maar ik houd me hoofd helemaal gekanteld, hij valt er niet uit en hij lekt ook niet zo zeer.
Ander verhaal met links, die zit muurvast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:50 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Khadber schreef:
jRn schreef:

Zo ver ik weet sluit hij af, heb het net eventjes getest met wat muziek en dergelijk. Ik voel gewoon dat ze een beetje bewegen maar ik houd me hoofd helemaal gekanteld, hij valt er niet uit en hij lekt ook niet zo zeer.
Ander verhaal met links, die zit muurvast.

Ik denk dat je er dan toch beter even mee terug kan gaan want ze horen beide vast te zitten en mogen absoluut niet lekken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:37 

Hardtraxx Elite

Net langsgeweest, met lachen en dergelijk lekken ze alsnog niet. Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

Hoortest gedaan, rechts +2 en links -1! Ook meteen Elacin ER15 laten maken. Ben benieuwd of ze echt zo goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:54 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Hoortest gedaan, rechts +2 en links -1! Ook meteen Elacin ER15 laten maken. Ben benieuwd of ze echt zo goed zijn.

Ik heb vandaag de Elacin ER25 gehaald! Testen op XQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 13:07 

Hardtraxx Newbie

OMG, waarom gelijk de duurste? nooit gedacht aan oordoppen van Alpine? voor 20 euro ben je klaar! kijk maar eens op http://www.letspartyplug.nl/ welke oorveilig.nl is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 13:11 

Hardtraxxer

Kijk naar de dempingswaarden van die doppen en je weet gelijk waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:26 

Hardtraxx Newbie

misschien iets te kort door de bocht. Het gaat erom dat het genoeg dempt zodat er geen sprake is van gehoorschade.

Het product/oordoppen wordt ondersteunt door www.oorveilig.nl wat een initiatief is van de Nationale Hoorstichting. Dat zegt niet alles maar wel veel.

Natuurlijk zijn custom-made otoplastieken 'beter' maar daar betaal je dan ook voor. Daarnaast veranderen je oren van vorm dus na een bepaalde periode ontstaat er toch een (miniscuul) gaatje waar het geluid doorheen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

jermy schreef:
OMG, waarom gelijk de duurste? nooit gedacht aan oordoppen van Alpine? voor 20 euro ben je klaar! kijk maar eens op http://www.letspartyplug.nl/ welke oorveilig.nl is.

Het kan inderdaad, maar als je echt de muziek goed wil beleven zijn otoplastieken een heel stuk beter omdat deze geen geluid vervormen (mits er een goed filter in zit). Bovendien zitten ze een stuk aangenamer.
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen