Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Mijn ouders vinden mijn gehoor zeer belangrijk, en daar ben ik het volledig mee eens, nu willen ze oordoppen voor me kopen, maar niet op maat gemaakte want die zijn te duur, maximaal 40 euro.
Wat raden jullie me aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:11 

Hardtraxx Elite

Alpine MusicSafe Pro

30 euro vogelns mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:24 

Donateur

Draidy schreef:
Mijn ouders vinden mijn gehoor zeer belangrijk, en daar ben ik het volledig mee eens, nu willen ze oordoppen voor me kopen, maar niet op maat gemaakte want die zijn te duur, maximaal 40 euro.
Wat raden jullie me aan?

Ze zitten wel comfortabeler, en dat is vrij belangrijk want je moet er toch uren mee rondlopen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Draidy schreef:
Wat raden jullie me aan?

Ze zitten wel comfortabeler, en dat is vrij belangrijk want je moet er toch uren mee rondlopen. ;)

mijn ouders betalen ze nog altijd en op maat gemaakt vinden ze te duur, snap ik.
en ik weet niet of je gehoorgang groeit? lijkt me wel. ben iig nog maar 14.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

mensen hebben zelf de keus, ze moeten het niet verplichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

Als je nog jong bent krijgen je oren nog een groeispurt, dus ik zou inderdaad niet op maat gemaakte nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:25 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Als je nog jong bent krijgen je oren nog een groeispurt, dus ik zou inderdaad niet op maat gemaakte nemen.

Dat is onzin, want oren blijven steeds veranderen. Tenzij je bedoelt dat oren extra veel groeien tijdens de 'spurt' kan ik je gelijk geven. Ben zelf ook nog in de groei dus loop nu gewoon met universele!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Khadber schreef:

Dat is onzin, want oren blijven steeds veranderen. Tenzij je bedoelt dat oren extra veel groeien tijdens de 'spurt' kan ik je gelijk geven. Ben zelf ook nog in de groei dus loop nu gewoon met universele!

Extra inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:30 

Hardtraxx Elite

Dan is een universele oordop denk ik beter op zijn plaats, het doet zijn werk alsnog goed en voor die paar jaar is dit een goede tussenstap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Ok.
Ik ga noizezz nemen, maar wat zeggen jullie: 17 of 25 dB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:09 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Ok.
Ik ga noizezz nemen, maar wat zeggen jullie: 17 of 25 dB?

25 db, nooit irritant zacht geweest bij mij, maar wel heel hard en dat je dan blij bent dat je die paar extra db hebt genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:29 

Hardtraxx Addict

15db is echt top hoor. Zou nooit meer nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Hmm de meningen zijn verdeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:05 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Tsja weet niet of Hooli wel eens 25 dB heeft gehad... Ik heb geen 17 dB gehad dus kan niet zeggen of die ook goed zijn, weet niet of voor hem hetzelfde maar dan omgekeerd geldt.

Nee nog nooit 25db dus kan ook geen eerlijk oordeel geven :D

Wel vind ik het geluid bij 15db precies goed en trek daaruit de conclusie dat 25 echt te zacht zou zijn.
Denk dat het voor iedereen verschillend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

ik denk dat ik dan gewoon voor 17 ga, als het nog iets zachter zou mogen koop ik nog wel een keertje andere filtertjes, kan je ook los kopen, = goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:26 

Hardtraxx Addict

Waar kan je die filters los kopen dan?

Nvm al gevonden, wel erg duur, 14,95
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Waar kan je die filters los kopen dan?

Nvm al gevonden, wel erg duur, 14,95

ja best wel, maar dan hoef je tenminste geen 25 euro te betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 08:14 

Donateur

jRn schreef:
Khadber schreef:

Eerste is waar, tweede is onzin.

Gewoon elk jaar laten testen, en zo nu en dan nieuwe aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:27 

Hardtraxxer

Ik had na een feest echt dagen last van een piep in me oren.
Nu loop ik al lange tijd met deze rond: http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... rseel.html
En dan de medium, groene filters! Erg fijne dopjes, 25 euro bij Schoneberg of iets in die richting.
4 verschillende maten, en zitten fijn... Nu nergens geen last meer van en geluid klinkt in 9/10 clubs / locaties wat dan ook.. gewoon echt 10x beter!
Raad het iedereen aan, ook met een kijk naar de toekomst voor je oortjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:35 

joooorrit schreef:
Heb zojuist oordoppen gekocht. Universele pluggerz voor in de disco staat er op :P

Ze kostte 15,00

vanavond maar eens uittesten op TBYD

ik ben benieuwd hoe ze bevallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 08:54 

Donateur

reteck schreef:
Nu loop ik al lange tijd met deze rond: http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... rseel.html
En dan de medium, groene filters! Erg fijne dopjes, 25 euro bij Schoneberg of iets in die richting.
4 verschillende maten, en zitten fijn... Nu nergens geen last meer van en geluid klinkt in 9/10 clubs / locaties wat dan ook.. gewoon echt 10x beter!

Beter? Het klinkt alsof je thuis een cd aanzet. :D

Dat is het enige nadeel van gehoorbescherming; de ervaring van het feest ansich is een stuk minder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

Das verschillend per persoon, ik heb daar geen enkel last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 01:09 

Hardtraxxer

De ervaring was de eerste keer minder, omdat het geluid dan voor je gevoel niet "HARD" staat, maar dus gedempt is...even later geef je daar niks meer om, iig ik niet ;)

heb mn "filterz" nu ong 1,5 jaar en ben nog steeds zeer tevreden (130e, op maat gemaakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:57 

Donateur

broodroosterr schreef:
De ervaring was de eerste keer minder, omdat het geluid dan voor je gevoel niet "HARD" staat, maar dus gedempt is...even later geef je daar niks meer om, iig ik niet ;)

heb mn "filterz" nu ong 1,5 jaar en ben nog steeds zeer tevreden (130e, op maat gemaakt)

Heb de mijne nu één maal ingehad, en had inderdaad die ervaring.

Dan is dat dus hopelijk binnenkort over! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:41 

Hardtraxx Elite

reteck schreef:

Is dat wat? Of raden jullie toch gewoon op maat gemaakte oordoppen aan?
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen