Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
reteck schreef:
Ik had na een feest echt dagen last van een piep in me oren.
Nu loop ik al lange tijd met deze rond: http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... rseel.html
En dan de medium, groene filters! Erg fijne dopjes, 25 euro bij Schoneberg of iets in die richting.
4 verschillende maten, en zitten fijn... Nu nergens geen last meer van en geluid klinkt in 9/10 clubs / locaties wat dan ook.. gewoon echt 10x beter!
Raad het iedereen aan, ook met een kijk naar de toekomst voor je oortjes!

Is dat wat? Of raden jullie toch gewoon op maat gemaakte oordoppen aan?

Ik heb ze en vind ze erg goed. Prima dopjes voor die prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:49 

Hardtraxx Addict

Ik heb ze ook, bevallen zeker! In doen kan lastig zijn eerste keer maar gewoon ff je vinger nat maken en bij die dingen langs gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:12 

Hardtraxx Newbie

Heb eigenlijk nu al een jaar of 3 een hoge schelle piep in m'n oren nadat een of andere lul tijdens oud en nieuw in een 'verkeerde buurt' het nodig vond een 3" EPM cylindersalute bij ons 10 meter vandaan op de grond te leggen... (voor de leken: dat zijn cylindervormige mortiershells die bij professionele vuurwerkshows in de lucht voor die harde, diepe optaters zorgen, felle flitsen zonder verdere effecten). Ik merk het eigenlijk alleen als het stil is, maar het is soms wel storend als je in slaap probeert te komen o.i.d.

Verder hoor ik niet minder: ik kan alles prima verstaan en horen en vaak hoor ik nog dingen eerder dan anderen. Maar ik heb eigenlijk alleen die piep. Weet iemand of daar wat aan gedaan kan worden zonder dat je ervoor de loterij voor hoeft te winnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:14 

Hardtraxxer

DissOrder schreef:
Heb eigenlijk nu al een jaar of 3 een hoge schelle piep in m'n oren nadat een of andere lul tijdens oud en nieuw in een 'verkeerde buurt' het nodig vond een 3" EPM cylindersalute bij ons 10 meter vandaan op de grond te leggen... (voor de leken: dat zijn cylindervormige mortiershells die bij professionele vuurwerkshows in de lucht voor die harde, diepe optaters zorgen, felle flitsen zonder verdere effecten). Ik merk het eigenlijk alleen als het stil is, maar het is soms wel storend als je in slaap probeert te komen o.i.d.

Verder hoor ik niet minder: ik kan alles prima verstaan en horen en vaak hoor ik nog dingen eerder dan anderen. Maar ik heb eigenlijk alleen die piep. Weet iemand of daar wat aan gedaan kan worden zonder dat je ervoor de loterij voor hoeft te winnen?

Nope :) Je hebt Tinnitus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:06 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
reteck schreef:
Nu loop ik al lange tijd met deze rond: http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... rseel.html
En dan de medium, groene filters! Erg fijne dopjes, 25 euro bij Schoneberg of iets in die richting.
4 verschillende maten, en zitten fijn... Nu nergens geen last meer van en geluid klinkt in 9/10 clubs / locaties wat dan ook.. gewoon echt 10x beter!

Ik raad op maat gemaakte ten zeerste aan. Ik heb de noizzez zelf gehad en het verschil met op maat gemaakte is aanzienlijk. Vooral het praten met mensen gaat een stuk gemakkelijker en het geluid blijft veel mooier en helderder. By die noizzez wordt het geluid behoorlijk beinvloed vond ik, maar dat is by op maat gemaakte een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:21 

Hardtraxxer

Solis schreef:
reteck schreef:

Kijk, tuurlijk zullen de op maat gemaakte wat beter zijn, en weet ik veel wat! Tuurlijk!
Maar daar betaal je ook voor, naar mijn weten zit je met een op maat gemaakte al zo boven de 150 euro.

hoebedoelje schreef:
Dat is het enige nadeel van gehoorbescherming; de ervaring van het feest ansich is een stuk minder!

Kijk, het is even wennen.. maar de beleving van het feest minder? Nouja feest eens enkele jaren zo door, dan gaat de beleving van heel je leven minder worden aangezien je je gehoor verknalt? :P

Maar ik ben er tevreden me, had hiervoor andere doppen die een stukje uitstaken.. Deze waren in princiepe fijner dan de noizess.. Maar het nadeel was dat ze uit je oor staken en dat vond ik toch niet erg fraai staan.
Voor mij doen ze het goed =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:

Dat is het enige nadeel van gehoorbescherming; de ervaring van het feest ansich is een stuk minder!

Minder? Doe ze voordat je in de zaal staat in en je merkt zowat niet dat je ze in hebt. Het geluid vind ik zelfs fijner klinken met doppen. Hoge schellen tonen worden wat meer weggefiltert en ik heb geen last van mn oren als t zo hard staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:32 

Hardtraxx Elite

marsiascout schreef:
hoebedoelje schreef:

Minder? Doe ze voordat je in de zaal staat in en je merkt zowat niet dat je ze in hebt. Het geluid vind ik zelfs fijner klinken met doppen. Hoge schellen tonen worden wat meer weggefiltert en ik heb geen last van mn oren als t zo hard staat.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:03 

Hardtraxx Addict

Markos schreef:
marsiascout schreef:
hoebedoelje schreef:

:thumbup:

Ik dacht dat harder beter was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:41 

Hardtraxx Elite

Bass moet je niet horen die moet je ......

Nee zonder ongein, met oordoppen filter je alle ruis weg en het luistert gewoon echt een stuk prettiger. Dag erna ook geen centje pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Project 141 schreef:
Noizezz komen in 4 verschillende maten, dus die kleinste moeten waarschijnlijk wel passen. Je krijgt dus gewoon 4 maten doppen, en 2 filters, voor een euro of 25. Hoe dat met piercings zit weet ik niet :p

hahah ja mn vriend en paar vriendinnen hebben ook die groene noizezz maar die kleinsten zijn voor mij nog aardig groot :/

ik kan me tbh niet voorstellen dat ze ergens kleinere hebben, dan denk ik toch dat je op maat gemaakte moet hebben, en die kosten al gauw 80 euro (dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
reken maar boven 130 volgens mij.

ik dacht dat je die bij hans anders of een zo'n soort winkel ook voor 80 euro kon krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Hmm oke thanks, zal wat meer gaan eten hopen dat mn oren groeien hahah :P

:lol:

groeien mischien maar zullen de doppen niet beter door passen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:11 

Artiest

mandy schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 23:59 

Hardtraxx Addict

Heeft er ook iemand ervaring met de paarse Noizezz?

Want wil wel die groene pakken, maar die dempen 24dB

En de paarse 17 dB.

Ik ben bang met de groene, dat het echt gewoon een stuk zachter gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

En de paarse 17 dB.

Heb ik een paar paginas terug ook gevraagd en weet het nog steeds niet, de meningen waren verdeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 02:09 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:

En de paarse 17 dB.

Groenen worden toch echt aanbevolen voor omgevingen met harde muziek, ook door bijv. Schoonenberg Hoorcomfort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 04:42 

Hardtraxx Addict

Same story here.
Krijg ook steeds vaker en harder last van alle toeters en bellen op en na feesten.
Mijn vriendin en vriendinnen van haar hebben allemaal op maat gemaakte dure oorbescherming.
Nu zit er een Noizezzz dealer praktisch bij mij om die hoek, dus ga die maar eens uitproberen.

Maar nu de hamvraag: groene? (die zie ik het meest voorbij komen hierboven)
En wat is ongeveer de prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 07:58 

Hardtraxx Veteran

Gewoon de groene doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 08:00 

Donateur

mandy schreef:

Of overstappen op hondenvoer. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

Jeroen_n schreef:
Same story here.
Krijg ook steeds vaker en harder last van alle toeters en bellen op en na feesten.
Mijn vriendin en vriendinnen van haar hebben allemaal op maat gemaakte dure oorbescherming.
Nu zit er een Noizezzz dealer praktisch bij mij om die hoek, dus ga die maar eens uitproberen.

25 euro, daar zitten dan 4 paar doppen, allemaal een andere maat, en 1 paar filters.
stel het filter zou te zacht/te hard zijn. dan kan je ook nog alleen filter kopen, voor 15 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:35 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Gewoon de groene doen

Draidy schreef:
Jeroen_n schreef:
Same story here.

25 euro, daar zitten dan 4 paar doppen, allemaal een andere maat, en 1 paar filters.
stel het filter zou te zacht/te hard zijn. dan kan je ook nog alleen filter kopen, voor 15 euro ;)

Goed, ik ben om. Maandag worden ze aangeschaft, kan ik ze mooi op Qlimax proberen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 22:07 

Hardtraxx Addict

Jeroen_n schreef:
Goed, ik ben om. Maandag worden ze aangeschaft, kan ik ze mooi op Qlimax proberen :thumbsup:

:thumbsup: Sowieso groen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 22:09 

Hardtraxx Addict

Waarom geen paars?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 22:30 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Waarom geen paars?

omdat t al geen super bescherming is. Ik heb nooit last gehad van te zacht staande muziek met die groene in, dus dan kan je imo beter gaan voor de wat zwaardere bescherming voor je arme oren!
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen