Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Die heb ik gister ook in gehad ja, werkt prima :D Zitten lekker en dempen genoeg! helder geluid nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:16 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Heb de Alpines van de winactie binnen :) Het doosje waar ze in zaten heeft de reis echter niet overleefd :( Heb ze even ingeprobeerd, maar ze zijn wat groot. Kijken of ze wat beter zijn als ik ze wat bijknip. Materiaal voelt in ieder geval wel comfy :)

Hier hetzelfde. Van het doosje was niet veel meer over.

Plugs zelf passen wel goed, dus ik ben er zeker weten blij mee. Kan ik weer een paar feesten af :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:09 

Hardtraxxer

Ik heb de alpine music safe classics gekocht! Ze werken prima! Ik moet wel zeggen dat je ze op de aaf in 1x goed erin moet doen anders blijft het niet chill zitten.

M'n rechteroor die zat namelijk de hele aaf lekker goed afgesloten, maar m'n linker die trilde los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 16:02 

Hardtraxx Elite

Hebben jullie al last van Tinnitus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 16:25 

Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
Ik heb de alpine music safe classics gekocht! Ze werken prima! Ik moet wel zeggen dat je ze op de aaf in 1x goed erin moet doen anders blijft het niet chill zitten.

M'n rechteroor die zat namelijk de hele aaf lekker goed afgesloten, maar m'n linker die trilde los :P

Heb ik ook altijd last van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 11:39 

Donateur

Ik heb zelf "EARmo" van "biopor".

Trillen niet uit de oren, en dempen perfect de 'verkeerde' geluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:46 

Hardtraxx Addict

Exinore 15db zijn binnen :) Zitten als gegoten, wel ff wennen met inbrengen enzo... en voelt n btje alsof mn oor helemaal vast zit, maar dat went wel denk ik. Mijn oortjes zijn veilig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Exinore 15db zijn binnen :) Zitten als gegoten, wel ff wennen met inbrengen enzo... en voelt n btje alsof mn oor helemaal vast zit, maar dat went wel denk ik. Mijn oortjes zijn veilig :D

Netjes :thumbup: Sowieso wennen als je ze voor de eerste keer inhebt maar ze garanderen echt de veiligheid van je oren :D Wanneer ga je ze voor de 1e x uitproberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:05 

Hardtraxx Addict

Dat wordt miss de matrixx 10 years, en anders Qlimaxionie 2011 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:07 

Hardtraxx Addict

Ben ik door n ongelukje op mn eerste feest met Elacin´s 1 dop kwijt geraakt.

Heb zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om ze opnieuw aan te laten meten, krijg ik vandaag n brief binnen dat ik weer terug moet omdat 1 mol te klein is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

Net ook even 15DB dempers besteld. Verdomme 34 pleurie per Exinore xd Maar goed, vond 25 soms toch wat te veel, dus kan ik per feest even zien wat het beste is. Hopen dat ik ze voor Qlimax binnen heb, al schatten ze een weekje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:06 

Hardtraxx Addict

Verstandige boyzzzzzzzzz!!

Afgelopen zaterdag ook mijn doppen getest en wat een genot zeg!! Muziek hoor je gewoon top, praten gaat 10x makkelijker en geen pijn of drukkend gevoel na afloop.
Enige nadeel is dat omdat t praten zo gemakkelijk gaat jezelf gewoon normaal praat waardoor mensen zonder doppen je niet goed verstaan en je alles 100x moet herhalen xd

Ben er echt super blij mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:51 

Hardtraxx Elite

Ik heb deze laatst gehaald en ook al getest. Wat een verschil zeg! Toen ik net thuis was (van een normale discotheek zelfs!) had ik last van een drukkend gevoel/piep aan mijn rechteroor.

Die piep (alleen in mijn rechteroor) blijf ik nu horen, maar alleen als ik in een rustige omgeving ben; misschien let ik er teveel op?

Heeft iemand tips/advies voor me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:21 

Hardtraxx Addict

Heb zaterdag de Noizezz (green) gehaald en uitgeprobeerd op Thrillogy, bevielen goed, lukte me eerst niet om ze in te krijgen maar toen ik ze eruit haalde en het weer probeerde schoof ik ze zo helemaal m'n oren in :) Kreeg trouwens nog 5 euro korting bij Schoonenberg omdat ik een voorbeeld voor de maatschappij was haha :P Lieve mevrouw :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 01:28 

Hardtraxx Addict

Voor hoeveel dan? 19,95 of 14,95? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 09:23 

Hardtraxx Addict

€19,95, zijn normaal €24,95 ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:48 

Donateur

Werken de oranje doppen van de Q-feesten een beetje? Of is het beter om andere mee te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:05 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:

Je krijgt daar standaard 5 euro korting hoor .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Werken de oranje doppen van de Q-feesten een beetje? Of is het beter om andere mee te nemen?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zijn dat die dingen die medewerkers ook wel eens inhebben? Die lijken me nou niet echt relaxed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:55 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
M-arijn schreef:

Je krijgt daar standaard 5 euro korting hoor .. :P

Ik niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 08:03 

Donateur

Khadber schreef:
hoebedoelje schreef:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zijn dat die dingen die medewerkers ook wel eens inhebben? Die lijken me nou niet echt relaxed.

Het zijn gewoon van die oranje kleurige 'schuimrubber' doppen in zo'n zakje die je altijd kan meepakken wanneer je binnenkomt.

Maar ik heb ze nooit eerder gebruikt, en vroeg me af wat jullie ervaring daarin is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 09:35 

Hardtraxx Veteran

Je moet me toch maar eens laten zien waar je die mee kan pakken, want ik heb dat nog nooit gezien. Niet dat ik ze nodig heb overigens.

Maar ik zou persoonlijk zelf gewoon een paar van die alpines halen, want die rubberen doppen dempen wel, maar het geluid gaat er niet al te best van klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:40 

Donateur

Khadber schreef:
Je moet me toch maar eens laten zien waar je die mee kan pakken, want ik heb dat nog nooit gezien. Niet dat ik ze nodig heb overigens.

Maar ik zou persoonlijk zelf gewoon een paar van die alpines halen, want die rubberen doppen dempen wel, maar het geluid gaat er niet al te best van klinken.

Vorige maand, bij X-Qlusive Italy, stonden bakken met zakken met doppen:

http://www.sleutelwerk.nl/catalog/image ... OORDOP.JPG

Van die doppen, niet gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:28 

Hardtraxxer

Dat zijn geen fijne doppen..
De geluidskwaliteit word er een stuk minder door, en je verstaat mensen waar je meer praat totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Khadber schreef:

Vorige maand, bij X-Qlusive Italy, stonden bakken met zakken met doppen:

http://www.sleutelwerk.nl/catalog/image ... OORDOP.JPG

Van die doppen, niet gezien?

Die kan ik inderdaad meteen afraden. Ik zou van die goedkopere pluggen kopen met een filtertje erin, zoals we ze pas geleden in de winactie hadden..
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen