Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heb hier 25, is inderdaad alleen goed op grote feestjes met een groot geluidssysteem. Maar daar heb ik ze in eerste instantie ook voor gehaald natuurlijk :)
Hardtraxxer
296 posts member since 2009
last seen Mar 2023
Vanmiddag Alpine Partyplugs gekocht! zitten goed comfortabel en ben benieuwd hoe ze het morgen doen! :)
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Gister Alpine MusicSafe getest. Dempen lekker alleen lijkt het net of er in een oor nog een stukje open is, maarja.. Het dempt in iedergeval.. Alleen op het begin stond de muziek nog niet hard, dus pas later in gedaan.. Kreeg opeens jeuk dus ik haal hem er uit met dat stokje, en wil hem terug doen heb ik doordat ik zo bezweet was hem te ver naar binnen geduwd.. Moest ik naar 't ziekenhuis...

M'n leer is dat ik hem volgende keer in doe, en in laat!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Vik wrote:Wat was ik blij dat ik op Q-Base mn oordoppen bij had. Vond het in de hangar soms zelfs te hard gaan op sommige momenten. Gehoorbescherming is daar wel echt een must!
Ik was er uiteindelijk ook erg blij mee ja, moest er op het begin wel heeeeel erg aan wennen en vond het ook niet zo prettig eigenlijk, maar na een tijdje had ik niet eens meer in de gaten dat ik ze in had :)
Alleen communiceren is nog lastiger dan normaal met die dingen in :P
B
Vik wrote:Wat was ik blij dat ik op Q-Base mn oordoppen bij had. Vond het in de hangar soms zelfs te hard gaan met oordoppen in op sommige momenten. Gehoorbescherming is daar wel echt een must!
Ik was mijn oordoppen vergeten, baalde flink toen ik bij binnenkomst hoorde hoe hard het geluid stond. Toen maar voor 2 euro daar oordopjes gekocht die hun werk opzich ook wel goed deden.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Je-zus, mijn gehoorbescherming deed gewoon zeer omdat die subs daar die dingen gewoon lieten trillen in mijn oren, echt te ziek! Verder geen piep & heeft de bescherming gewoon prima gewerkt, ik moest ze wel helemaal in doen anders deed 't alsnog zeer; anders heb ik ze altijd klein beetje uit :p
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Geen piep idd maar ik voelde mn oren een paar uur na het feest nog natrillen haha. Was de goede heer eeuwig dankbaar voor deze uitvinding, had daar echt niet meer zonder oordoppen rond willen lopen...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zoals ik al lees, ben ik idd blij dat ik ze ook in had, heb nu helemaal nergens last van. Heb ze wel 2 x heel even uit gehad toen ik ergens op een plek stond waar je weinig geluid hoorde, was toch ook wel prettig.
G
Wel fijn om te horen dat het grootste deel van de HT'ers gehoorbescherming aan had op Q-Bass, goedzo jongens :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
KSwoosh wrote:Wel fijn om te horen dat het grootste deel van de HT'ers gehoorbescherming aan had op Q-Bass, goedzo jongens :thumbsup:
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
KSwoosh wrote:Wel fijn om te horen dat het grootste deel van de HT'ers gehoorbescherming aan had op Q-Bass, goedzo jongens :thumbsup:
Ja vader :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Deepack & Luna - I Wanna C Ya :yay:
D
Intervention wrote:Deepack & Luna - I Wanna C Ya :yay:
wrong topic :P
K
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Sep 2012
ik de e.ar oorpluggen van uit school gekregen die werkend goed mooi doose er bij
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Project 141 wrote:Waarschijnlijk deze maand de Noizezz 15 dB :)
neem aan dat jij dus de paarse noizezz besteld?

die wil k namelijk ook bestellen want vind die 24db van die groene te veel voor de feesten waar k kom

maar nu mijn vraag op die site staat laat maar zegge van dat die groene voor harde muziek is en paars voor vliegtuig enz heeft dit nou enigzinds wat te betekene?
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
DarkestSymphony wrote:
Intervention wrote:Deepack & Luna - I Wanna C Ya :yay:
wrong topic :P
Wel ene heel vet nummer, waar je zeker gehoorbescherming bij nodig hebt!!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Image

Net deze binnen gekregen, Q-Base heeft m'n ogen (of oren) geopend want dat was echt niet leuk meer qua volume.

Heb ze net even getest met mijn koptelefoon en installatie op een flink volume en moet zeggen dat het me flink meeviel. Weet dat het niet met events te vergelijken is maar tot zo ver is het positief. :D

Zag het persoonlijk niet zo zitten om op maat gemaakte te kopen van 120+ euro want m'n feesten gaan een beetje minderen dus denk dat deze Alpine's dan wel voldoen.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Als je ze de 1e keer naar een feest indoet is het wel ff wennen, maar daarna zijn ze echt chill :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
PierrePruuk wrote:Als je ze de 1e keer naar een feest indoet is het wel ff wennen, maar daarna zijn ze echt chill :thumbsup:
Zag dat jij ze ook had indd, blijft de muziek een beetje intact op een feest?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Jazeker, merk je helemaal niks van. Alleen de 1e keer moeten je hersenen wennen aan de manier van geluid waarnemen of zoiets, dan is het iets minder maar de keren erna is het geluid zelfs beter dan zonder doppen want dan worden de 'onnodige' frequenties eruit gefilterd.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Nice. :) 1 oktober de vuurdoop.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ik heb vorige week ook mn Elacin's opgehaald.

Ik zal ze op Twisted maar ns testen.
G
Dakpan wrote:Net deze binnen gekregen, Q-Base heeft m'n ogen (of oren) geopend want dat was echt niet leuk meer qua volume.

Heb ze net even getest met mijn koptelefoon en installatie op een flink volume en moet zeggen dat het me flink meeviel. Weet dat het niet met events te vergelijken is maar tot zo ver is het positief. :D

Zag het persoonlijk niet zo zitten om op maat gemaakte te kopen van 120+ euro want m'n feesten gaan een beetje minderen dus denk dat deze Alpine's dan wel voldoen.
Ajajaj, op QBase zonder gestaan? ook daar niks gehaald?
Heb je dr een piep aan over gehouden?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
KSwoosh wrote:
Dakpan wrote:Net deze binnen gekregen, Q-Base heeft m'n ogen (of oren) geopend want dat was echt niet leuk meer qua volume.

Ajajaj, op QBase zonder gestaan? ook daar niks gehaald?
Heb je dr een piep aan over gehouden?
2 dagen een piep, geen blijvende ofzo.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
@ Dakpan

Ik heb die dus ook sinds kort, heb ze voor het eerst in gehad op Q-Base, het was op het begin echt heel raar (vraag maar aan Kswoosh :P ) en ik zat echt een uurtje of 2 me te irriteren aan het geluid, maar naarmate het feest vorderde had ik amper in de gaten dat ik ze in had, en het geluid was ook gewoon nog steeds erg hard en zuiver.

Maar ik denk dat je er dus wel tevreden mee zal zijn