dan heb je nog geluk gehadDakpan wrote:2 dagen een piep, geen blijvende ofzo.
@Pommer: ja, pas maar op... het wordt alleen maar erger, minder wordt het niet...
maar jij had ook goede doppen toch?
dan heb je nog geluk gehadDakpan wrote:2 dagen een piep, geen blijvende ofzo.
Die piepPommer wrote:Wat wordt erger?
Ik vond ze zelf wel goed jah, gewoon die Dakpan ook heeft, niet op maat gemaakte ofzo, vond ik toch wat te prijzig en deze zijn ook gewoon prima
Als ze dempen en gewoon de eerste 2 flapjes ofzo er in zitten is het best, ze hoeven niet tot je trommelvliesKhadber wrote:Ervaring met die win-doppen. Voor een feestbezoeker die voor een aardige prijs goed geluid wil horen is dit een goede zet! Dempt aardig netjes! Wel uitkijken dat ze niet te diep induwt, dat kan bij deze wel geloof ik. Oefen dus eventjes thuis voordat je ze in een donkere hal in wil doen.
Verder wel heel fijn voor iedereen die nog niet oordoppen had.
JepEl Mare wrote:Die Noizezz, kun je die ook met water afspoelen?
Tsja enige wat me een beetje onduidelijk is, is of je ze ook kunt gebruiken voor tijdens het zwemmen, dus niet als toeschouwer van je kids bv, maar echt voor degene die in het water zit.De Noizezz Green is het medium filter met een demping tot 24 dB.
Deze Noizezz kan worden gebruikt om de oren te beschermen bij onder
andere uitgaan (disco/dancing/concerten), voor horeca personeel,
leerkrachten in sportzalen, zwembaden en kindercrèches.
Daar zijn ze volgens mij niet voor bedoeld, maar meer vanwege t lawaai hierin.El Mare wrote:Tsja enige wat me een beetje onduidelijk is, is of je ze ook kunt gebruiken voor tijdens het zwemmen, dus niet als toeschouwer van je kids bv, maar echt voor degene die in het water zit.De Noizezz Green is het medium filter met een demping tot 24 dB.
Deze Noizezz kan worden gebruikt om de oren te beschermen bij onder
andere uitgaan (disco/dancing/concerten), voor horeca personeel,
leerkrachten in sportzalen, zwembaden en kindercrèches.
Zijn minder ideaal, omdat ze niet vlak dempen, dus het geluid vervormt door die doppen.Zygoma wrote:Zijn die Noizezz Green ook goed voor draaien?
hm ok welke zou je dan aanraden? wil nog niet van die dure....Khadber wrote:Zijn minder ideaal, omdat ze niet vlak dempen, dus het geluid vervormt door die doppen.Zygoma wrote:Zijn die Noizezz Green ook goed voor draaien?
Die dure zijn dus wel de beste (en eigenlijk enige) optie wil je gaan draaien.Zygoma wrote: hm ok welke zou je dan aanraden? wil nog niet van die dure....
haha ja dat snap ik maar draaide tot nu toe eigenlijk alleen maar op verjaardagen en in mn slaapkamer, en mag volgende week 6 uur lang in een club. Dan lijkt enige bescherming me toch wel handigKhadber wrote:Die dure zijn dus wel de beste (en eigenlijk enige) optie wil je gaan draaien.Zygoma wrote: hm ok welke zou je dan aanraden? wil nog niet van die dure....