Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik heb ze net op laten meten, 15 dB gekozen na heel veel gelezen en een aantal bekenden gevraagd te hebben. Bij Schoonenberg zei ze ook dat die het populairste was.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Deeltjesversneller wrote:Ik heb ze net op laten meten, 15 dB gekozen na heel veel gelezen en een aantal bekenden gevraagd te hebben. Bij Schoonenberg zei ze ook dat die het populairste was.
Ik ga ook straks, hoeveel geld was je nou kwijt?
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Oordoppen 165, met 20% korting dus €134
Verzekering €25
Totaal €159 :)

Is wel wat duurder geworden dus... want vorig jaar was het 160+20 geloof ik? Maar nu de actie nog is, is het wel netjes :)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Pff... Er is nog steeds niets gekomen van gehoorbescherming terwijl ik er al een half jaar geleden ofzo voor het eerst over begon. Moet er echt eens werk van maken, vooral met Q-Base in het vooruitzicht als ik iedereen moet geloven over het geluid.
Bierkoning
last seen 21 days ago
93Wesley93 wrote:Pff... Er is nog steeds niets gekomen van gehoorbescherming terwijl ik er al een half jaar geleden ofzo voor het eerst over begon. Moet er echt eens werk van maken, vooral met Q-Base in het vooruitzicht als ik iedereen moet geloven over het geluid.
Hier hetzelfde, ben nog steeds niet bij Schoonenberg geweest >.<
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
93Wesley93 wrote:Pff... Er is nog steeds niets gekomen van gehoorbescherming terwijl ik er al een half jaar geleden ofzo voor het eerst over begon. Moet er echt eens werk van maken, vooral met Q-Base in het vooruitzicht als ik iedereen moet geloven over het geluid.
Dan zou ik maar heeeeeel erg op gaan schieten want je bent eigenlijk al te laat voor op maat gemaakten als je ze op qbase wilt hebben ;)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Martijn wrote:
Dan zou ik maar heeeeeel erg op gaan schieten want je bent eigenlijk al te laat voor op maat gemaakten als je ze op qbase wilt hebben ;)
Ik zou inderdaad maar snel actie ondernemen Wesley!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Q-base haal ik het ook niet in me hoofd om zodner bescherming rodn te lopen, dus haal van die bouwdoppies, beviel me vorig jaar wel.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ik ben vanmiddag langs Schoonenberg geweest. Het aanmeten viel echt mee en heb maar 14dB filtertjes besteld.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ga morgen ff met mijn ouders praten of die de helft willen bijleggen, dan ook Exinore Er15 laten maken denk ik :)
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Elacin heet het tegenwoordig.
Voordat er verwarring ontstaat :P
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Gisteren gewoon in een discotheek mijn oordoppen ingedaan. Was dit topic aan het doorlezen en dacht: "Fuck, waar heb ik ze in godsnaam gelaten :oh: "

Gelukkig lagen ze in de wasmand :thumbup:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Cruelty wrote:Marcos, was je toevallig in Lunenburg :P?
Nope, maar is hier inderdaad niet ver vandaan.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
DJ's gebruiken toch ook van die pluggen?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zygoma wrote:DJ's gebruiken toch ook van die pluggen?
De meeste DJ's hebben ook op maat gemaakte van Elacin/Exinore.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
dawasiknie wrote:
Zygoma wrote:DJ's gebruiken toch ook van die pluggen?
De meeste DJ's hebben ook op maat gemaakte van Elacin/Exinore.
Dat valt wel tegen, vind het best schrikbarend hoeveel dj's zonder draaien :P. En er ook helemaal geen hebben. Darkraver draait al zijn hele carrière (20 jaar of zo) zonder... wil wel eens weten wat hij allemaal (niet) hoort :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zaterdag was iemand per ongeluk tegen mij aangelopen, was een filter van mijn gehoorbescherming eruit gevallen. Morgen gauw weer een nieuwe halen.
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Huh hoe kan dat gebeuren dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Deeltjesversneller wrote:Huh hoe kan dat gebeuren dan?
Iemand kwam van achteren, die tikte mijn oor aan, die vouwde voorom zeg maar, zoals je ook je doppen uitdoet. Om een of andere rede viel de filter eruit, regelrecht de blubber in, dus totaal onvindbaar helaas.
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Zuur. Zo'n nieuw filter kost ook nog best wat las ik laatst ergens, of heb je er nog garantie op?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Deeltjesversneller wrote:Zuur. Zo'n nieuw filter kost ook nog best wat las ik laatst ergens, of heb je er nog garantie op?
Ik heb nog 1.5 maand garantie, dus dat gaat denk ik wel goed komen!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Vandaag me gegevens ingevuld op schoonenberg.nl.
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze contact met je opnemen? Want ze werken alleen op afspraak toch?

Ben eigenlijk iets laat om ze voor Q-base te hebben :(
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Hooli wrote:Vandaag me gegevens ingevuld op schoonenberg.nl.
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze contact met je opnemen? Want ze werken alleen op afspraak toch?

Ben eigenlijk iets laat om ze voor Q-base te hebben :(
Voor Q-Base gaat echt niet meer lukken, je kan trouwens beter gewoon zelf erheen bellen, de nummers voor iedere locatie staan gewoon op de site. Ik had ook eerst dat formulier ingevuld, toen toch maar zelf meteen gebeld en een afspraak gemaakt om de volgende dag langs te komen.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Werd vanmiddag gebeld en morgen een afspraak.
Ik ben benieuwd.
Bierkoning
last seen 21 days ago
Weet iemand of 1 van deze goed of juist niet goed zijn, en hoe ze zitten etc. :

http://www.oordopjes-kopen.nl/alpine-mu ... uziek.html

of

http://www.oordopjes-kopen.nl/partyplug ... uziek.html

of

http://www.oordopjes-kopen.nl/alpine-mu ... uziek.html (of is die alleen voor muzikanten geschikt?)