Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:53 

Hardtraxx Addict

Zaterdag om 4 uur moet ik ook bij Schoonenber langs om ze aan te laten meten. Ik ben benieuwd hoeveel het scheelt!

Vrijdag eerst maar ns langs de huisarts om te kijken of mn oren uitgespoten moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:08 

Donateur

Markos schreef:
El Mare schreef:
Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag?

Zal wel rond de 150 euro zijn, veel geld maar is het zeker waard!

160 euro maar zat wel 20% korting bij. Dus 190 euro normaal. Incl 2 jaar verzekering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

En die verzekering geldt neem ik aan voor het kwijtraken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Verzekering is voor alles: verlies, diefstal, breuk, imperfecte pasvorm, etcetera.
Geldig voor de eerste twee jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
En ik kon mensen eindelijk echt goed verstaan! Normaal versta ik er geen kut van als mensen tegen mij praten op een feest, maar ik kon ineens heel duidelijk verstaan wat mensen tegen mij aan het vertellen waren.

Lekker hè! Dat vind ik één van de grootste voordelen :thumbsup: Als ik zonder doppen ergens sta moet ik altijd 4 keer vragen wat iemand zegt, met hoor je het meteen.

Khadber schreef:
El Mare schreef:

Verzekering is voor alles: verlies, diefstal, breuk, imperfecte pasvorm, etcetera.
Geldig voor de eerste twee jaar.

Maar na één keer verliezen/vernieuwen vervalt je verzekering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:10 

Hardtraxxer

Heb morgen een afpraak bij Schoonenberg :) Hebben jullie -15 of -25 dB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:13 

Donateur

15, Das genoeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 24, en bevalt me echt super ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:22 

Hardtraxxer

Ik lees in dit topic ook veel verschillende meningen :P Denk dat 15 wel iets beter is, ik draai zelf niet en als het dan nog ergens te hard staat kan ik altijd nog verder naar achteren gaan staan. 15 moet bij de meeste feesten wel genoeg zijn lijkt me. alhoewel, ergens anders lees ik weer andere berichten..

Hebben jullie ze bij gewoon uitgaan ook in? Ik doe dat eigenlijk niet vaak meer, maar dat geluid staat er altijd zó slecht afgesteld dat het zeker wel nodig is. Zeker bij die op maat gemaakte die je al amper ziet zitten lijkt me dat dan wel heel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:30 

Hardtraxx Addict

Ik twijfel nu ook nog tussen de 15 en 25. Wil toch wel optimale bescherming.

En inderdaad, tijdens t stappen had ik pas eerder last van mn oren dan op n hardstyle feest. Loeihard en veel te schel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:27 

Hardtraxxer

15 is imo ideaal voor de gewone partyganger. Dan ervaar je het geluid ongeveer hetzelfde als zonder doppen terwijl je wel uitkomt op 95-100 db (110-115 db zaal volume) en hoewel je dan nog steeds wel schade oploopt, is dit al VELE malen minder als zonder doppen :)

Deeltjesversneller schreef:
Hebben jullie ze bij gewoon uitgaan ook in? Ik doe dat eigenlijk niet vaak meer, maar dat geluid staat er altijd zó slecht afgesteld dat het zeker wel nodig is. Zeker bij die op maat gemaakte die je al amper ziet zitten lijkt me dat dan wel heel fijn.

Zonder mn doppen ren ik anders gillend weg tegenwoordig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:35 

Hardtraxxer

Martijn schreef:
Dan ervaar je het geluid ongeveer hetzelfde als zonder doppen

Zonder doppen vind ik het anders vaak best hard staan hoor, maar op Decibel was het nog wel te doen. Maar je voelt gewoon dat het schadelijk is ook al doet het niet per se pijn.

Maar ik vraag me af of -25 dB bij technofeesten waar het geluid standaard al zachter klinkt, niet te veel is. Die ben ik in de toekomst wel van plan te bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:40 

Hardtraxxer

Naja je ervaart het dus zonder die druk op je oren. Voor je gevoel is het nog steeds lekker (of zelfs heel) hard maar wel een volume die je oren als prettig ervaren wat ik iig zonder doppen meestal niet zo vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:30 

Hardtraxx Addict

Ik ga denk ik voor de 25 db. Ik neem aan dat t volume dan toch nog wel hoog is, en mn oren zijn optimaal beschermd.

Gaat het praten dan trouwens nog steeds zo goed als met de 15?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Ik ga denk ik voor de 25 db. Ik neem aan dat t volume dan toch nog wel hoog is, en mn oren zijn optimaal beschermd.

Gaat het praten dan trouwens nog steeds zo goed als met de 15?

Geen idee, heb geen doppen van 15 db, weet wel dat praten me prima afgaat ^^ Alleen vlak nadat ik ze in doe is het ff wennen en kan ik anderen moeilijker horen. In de zaal (met de muziek erbij) gaat het al veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:42 

Bierkoning

Ik ga ze ook aanschaffen voor Q-Base, welke kan ik het beste halen en waar zijn die te koop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ga ze ook aanschaffen voor Q-Base, welke kan ik het beste halen en waar zijn die te koop?

Het makkelijkste lijkt mij Exinores, mits er een Beter Horen in de buurt is. Wel MORGEN al gaan, want het kan even duren voordat ze er zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:45 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Pommer schreef:

Het makkelijkste lijkt mij Exinores, mits er een Beter Horen in de buurt is. Wel MORGEN al gaan, want het kan even duren voordat ze er zijn!

Bij Schoonenberg hebben ze ook Exinore (wat nu Elacin heet), die zitten hier in de omgeving overal wel. Idd wel meteen gaan, ik kan morgen al langs komen :) hopen dat ze net die donderdag of vrijdag dan al binnen zijn, want het duurt ongeveer 11 werkdagen hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:51 

Bierkoning

Schoonenberg zit hier idd in de buurt!
Maar worden die dan op maat gemaakt of worden ze dan wel heel prijzig? En 15db is genoeg of raden jullie 25 aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Schoonenberg zit hier idd in de buurt!
Maar worden die dan op maat gemaakt of worden ze dan wel heel prijzig? En 15db is genoeg of raden jullie 25 aan?

Zoals vaker gezegd: hangt er vanaf wat je exact wil.
Die doppen kosten 165 euro, op maat gemaakt. Hier kun je een verzekering bij krijgen voor twee jaar tegen alles wat je maar kan bedenken. Deze kost niet te veel extra en is 100% aan te bevelen.
Je schijnt op het moment korting op de totaalprijs te krijgen, dus kijk even op internet wat je daarvoor moet doen, ik weet dat namelijk ook niet precies.

15 dB of 25 dB is een gevoelskwestie. Ik heb zelf de 15dB, maar ik gebruik deze ook in het normale uitgaan in kroegen en discotheken. De lage tonen op grote feesten blijf je goed horen/voelen, dus daar moet je niet druk om maken. Vraag sowieso je audicien voor advies hierin! Dit ook vanwege je huidige status van je gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:26 

Bierkoning

Ok thanks voor de info :thumbup:
165 is me wel iets te veel van het goede eigenlijk... maar ik zal morgen eens langs gaan bij Schoonenberg, volgens mij zijn ze wel goed bruikbaar op Q-Base als ik die verhalen zo hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
165 is me wel iets te veel van het goede eigenlijk... maar ik zal morgen eens langs gaan bij Schoonenberg, volgens mij zijn ze wel goed bruikbaar op Q-Base als ik die verhalen zo hoor :D

Je gehoor kan je niet duur genoeg zijn. Ik heb een permanente piep in mijn oren, niet fijn!

Q-Base is gehoorbescherming bijna verplicht en de beste ervaring is met deze doppen. Bovendien krijg je dus korting op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ontvang nu maar liefst 20% korting op alle Elacin gehoorbeschermers. Deze actie is geldig tot en met 31 augustus 2011. Maak dus snel een afspraak bij Schoonenberg om de Elacin ER aan te laten meten en te profiteren van deze actie.

Van de site van Schoonenberg. God dammit! Als ik dat geweten had was ik er even langs gegaan.
Pommer schreef:

Anders kun je nog altijd de Alpine Musicsafe Classic pakken. 20 euro en ook gewoon goed, had ze in op WiSH. Niks van gemerkt en geen piiiieep :)

Edit:
http://www.schoonenberg.nl/gehoorbescherming/aanmeten-b

Daar staat gewoon dat je 20% korting ontvangt en niet dat het maar tot 31 augustus is, dus ja dat kan je niet weten he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:41 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Van de site van Schoonenberg. God dammit! Als ik dat geweten had was ik er even langs gegaan.

Dat kan nog he, het is nog geen 31 augustus ;)
Die pagina zullen ze volgende week wel aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

Oh ja ik dacht al dat het 25 september was :') goeiemorgen
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen