Damn die op maat gemaakte dingen... wát een heldenspul

Nooit verwacht dat ik er zo enthousiast over zou zijn. Je hoort de muziek veel duidelijker en scherper, en voor je gevoel blijft het hard. Als het geluid te zacht staat is het natuurlijk wat minder, maar bij goed hard geluid geven deze oordoppen precies het gewenste effect. Onzuiver geluid wordt ook minder onzuiver dan wanneer je je doppen niet in hebt.
En ik kon mensen eindelijk echt goed verstaan! Normaal versta ik er geen kut van als mensen tegen mij praten op een feest, maar ik kon ineens heel duidelijk verstaan wat mensen tegen mij aan het vertellen waren.
Het enige nadeel is dat je jezelf heel onduidelijk en dof hoort praten, alsof je onder water zit, dat is ff wennen maar daar heb je al gauw vrede mee. En ik weet niet hoe maar ik blijf het gevoel hebben dat mijn rechter oordop niet helemaal goed gemaakt is. Op een gegeven moment had ik m ineens voor mij gevoel goed erin, maar vraag me niet hoe.
Hoe dan ook eindstand na Decibel: geen piep, geen half dove kop, helemaal niks aan het handje! Ben er heel erg blij mee

15 db is meer dan voldoende denk ik ook.