Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:57 

Hardtraxx Elite

dennis schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Met op maat gemaakte doppen versta je mensen wel hetzelfde of zelfs iets beter toch? Dat vind ik wel het grootste nadeel aan die standaarddingen.

Ik hoor de mensen zelfs beter.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Gewoon oordoppen kopen echt ik raad het iedereen aan. Voor je het weet heb je gehoorbeschadiging opgelopen en serieus dat wens je niemand toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:10 

Hardtraxxer

Vik schreef:
True. Ik heb mijn exinores nu 9 maanden en ze bevallen me echt heel erg goed. De kwaliteit van het geluid gaat omhoog en als je thuis komt heb je geen asociaal harde piep in je oren. :)

Ik dacht dat ik de enige was die het idee had dat de kwaliteit van het geluid er op vooruit ging :P Afgelopen weekend heb ik ze een paar keer tussendoor uit gedaan voor een paar minuten, geluid kwam zo hard binnen dat het er gewoon minder door klonk ofzo... Vond het iig lekkerder klinken met die dingen in.

Edit: Heb dingen van Comfoor oid.. Komt bij de beter horen vandaan, op maat gemaakt, 25dB demping
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:26 

Hardtraxxer

Les 1 kwa gehoorbescherming:

Doe ze NOOIT maar dan ook echt NOOIT uit :P De schade voor je oren omdat ze niet kunnen wennen aan het geluid (bv in de gang er naar toe, vanaf de achterkant van de zaal naar voren, etc) is ZO enorm groot dat je ze beter niet in had kunnen doen.

Serieus, gewoon indoen en inlaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:32 

Hardtraxxer

Martijn schreef:

Doe ze NOOIT maar dan ook echt NOOIT uit :P De schade voor je oren omdat ze niet kunnen wennen aan het geluid (bv in de gang er naar toe, vanaf de achterkant van de zaal naar voren, etc) is ZO enorm groot dat je ze beter niet in had kunnen doen.

Idd, ik heb wel eens dat ze een beetje los schieten naarmate de avond vordert, da's geen fijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:50 

Hardtraxxer

Martijn schreef:

Weet ik, deed ze ook niet vooraan uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

baronpilsener schreef:
Edit: Heb dingen van Comfoor oid.. Komt bij de beter horen vandaan, op maat gemaakt, 25dB demping

Daar had ik mijn eerste paar ook vandaan, Comfoor maar dan ergens anders gekocht. Prima dingen maar nu ik die Exinore heb... Waaaaah wat een vooruitgang! Beide setjes zijn met 15dB demping maar die Comfoor doppen hebben een hele smalle geluidsgang vanaf het filter naar binnen toe. Daardoor wordt alles toch een stuk doffer. Bij de Exinore is het een ruim mogelijke gang met een groot plat filter erop. Zitten trouwens ook een stuk beter vast dan bij die Comfoor dingen.

Moet er wel bij zeggen dat die Comfoor doppen uit 2001/2002 komen, misschien nu wel weer verbeterd en me Exinore uit oktober 2010. Zal er morgne eens een foto van maken ter vergelijking :)

En inderdaad, NOOIT uitdoen, ook niet aan de rand van de zaal. Heb ze met Knock-Out boven in de ring even uit gehad maar binnen een minuut zitten ze er weer in. Sindsdien altijd voor het naar binnen gaan in, bij het naar buitenlopen of in stille ruimtes uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 12:40 

Hardtraxx Addict

Ik had bij Intents ook van die groene Noizezz in die heel af en toe tijdens t stampen n beetje los schoten. Meteen n dikke klap op je oren dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
mrazura schreef:
Gewoon oordoppen kopen echt ik raad het iedereen aan. Voor je het weet heb je gehoorbeschadiging opgelopen en serieus dat wens je niemand toe.

Ik heb al een permanent suisje. Niet bepaald prettig nee.

Ik heb continu een piep in mijn oren en dat wens ik echt niemand toe. Wanner je probeert te slapen is dit erg vervelend.Dus ja, ik heb helaas ook last van oorsuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:36 

Donateur

marsiascout schreef:
Ik had bij Intents ook van die groene Noizezz in die heel af en toe tijdens t stampen n beetje los schoten. Meteen n dikke klap op je oren dan.

Ik heb op The Qontinent ook voor het 1st met mijn Noizezz Purple gefeest. Ingedaan op de parking dus al voor het lawaai begon. Niet uitgehad. Alleen had ik dit probleem ook. Ze komen een beetje los waardoor het soms een stuk harder ging. Als ik ze dan weer induwde klonk het voor de helft zo zacht... Ik heb ze geen 1 moment uitgehad. Alleen bij de Magic Show op Zondag hoorde ik echt amper welke track er speelde. Het was alleen trrrr trrrr trrrr. Maar ik heb ze niet uitgedaan. Wel jammer want heb bij de Magic show niet echt van de muziek kunnen genieten omdat het zo wazig klonkt. Ik weet niet of dat aan de doppen lag of niet? Bij de main was het gewoon. Ik moet wel zeggen dat het niet zo zuiver klonk als men hier verteld. Veel zachter wel, en je voelt je niet zo schuldig om je oren. Maar zonder zou ik meer genieten van de muziek op het schuldgevoel voor mn gehoor na. Of vraagt dit een hoop feesten voor het wennen aan de Noizzez? En dat loskomen moet ik ook nog iets op verzinnen, of is dit normaal? Ze vallen niet uit, maar ze komen gewoon beetje los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:59 

Hardtraxxer

Dat probleem had ik dus ook met mijn Noizezz (groene), met mijn Comfoor Disco doppen klinkt het geluid wel gewoon goed. Maar dat ze los schieten blijf je houden met niet-op maat gemaakte doppen, ben ik bang voor. Ik heb dat ook vooral op het einde als je wat meer begint te zweten enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:27 

Donateur

Dat is het probleem. Ze zijn wel op maat gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Het geluid was zondag in de Insomnia tent ook niet best. Te veel laag ivm de rest van de toonhoogtes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:36 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Dat is het probleem. Ze zijn wel op maat gemaakt :P

Dan zou ik even terug gaan naar de winkel.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:36 

Hardtraxx Addict

Ik wil in augustus of september nog oordoppen aan laten meten.

Is het aan te raden om dan van te voren al bij je huisarts je oren uit te laten spuiten?
En hebben mensen hier ervaringen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:04 

Hardtraxxer

Als je proppen in je oren zitten zullen ze je alsnog naar de huisarts sturen als je ze niet eerst hebt laten uitspuiten. Alleen kan beoordelen of je nu al proppen hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:46 

Hardtraxx Addict

Martijn schreef:
Als je proppen in je oren zitten zullen ze je alsnog naar de huisarts sturen als je ze niet eerst hebt laten uitspuiten. Alleen kan beoordelen of je nu al proppen hebt :)

Ik heb dus totaal geen idee of ik deze zelf dan ook heb. Is het dan aan te raden om ze gewoon uit te laten spuiten of zou ik beter gewoon kunnen beginnen met een afspraak bij Schoonenberg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:24 

Hardtraxxer

Dan zou ik gewoon langs gaan / afspraak maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:42 

Hardtraxx Addict

Dan zal ik dat maar doen. Deze maand ook nog ns 20% korting op die doppen, dus dat scheelt weer mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:09 

Artiest

mrazura schreef:
Vik schreef:
mrazura schreef:

Ik heb al een permanent suisje. Niet bepaald prettig nee.

Ik heb continu een piep in mijn oren en dat wens ik echt niemand toe. Wanner je probeert te slapen is dit erg vervelend.Dus ja, ik heb helaas ook last van oorsuizen.

Heb ik ook sinds kleins af aan, maar dat ligt niet aan hard geluid ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een piep in mijn oren maar die hoor ik alleen als het echt helemaal stil is, en ik erger me me er tot nu toe nog niet aan. Binnenkort wel oordoppen halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Heb ik ook sinds kleins af aan, maar dat ligt niet aan hard geluid ofzo

Klopt, maar ik denk omdat je het al vanaf jongs af aan heb dat je hersenen het als normaal zien. Bij mij is het momenteel dat mijn hersens het herkennen als iets wat niet klopt/iets ongewoons waardoor ik onrustig en een beetje angstig van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:50 

Donateur

Damn die op maat gemaakte dingen... wát een heldenspul :worship: Nooit verwacht dat ik er zo enthousiast over zou zijn. Je hoort de muziek veel duidelijker en scherper, en voor je gevoel blijft het hard. Als het geluid te zacht staat is het natuurlijk wat minder, maar bij goed hard geluid geven deze oordoppen precies het gewenste effect. Onzuiver geluid wordt ook minder onzuiver dan wanneer je je doppen niet in hebt.

En ik kon mensen eindelijk echt goed verstaan! Normaal versta ik er geen kut van als mensen tegen mij praten op een feest, maar ik kon ineens heel duidelijk verstaan wat mensen tegen mij aan het vertellen waren.

Het enige nadeel is dat je jezelf heel onduidelijk en dof hoort praten, alsof je onder water zit, dat is ff wennen maar daar heb je al gauw vrede mee. En ik weet niet hoe maar ik blijf het gevoel hebben dat mijn rechter oordop niet helemaal goed gemaakt is. Op een gegeven moment had ik m ineens voor mij gevoel goed erin, maar vraag me niet hoe.

Hoe dan ook eindstand na Decibel: geen piep, geen half dove kop, helemaal niks aan het handje! Ben er heel erg blij mee :) 15 db is meer dan voldoende denk ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:29 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag?

Zal wel rond de 150 euro zijn, veel geld maar is het zeker waard!
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen