Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 18:33 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Klos schreef:
Ik weet niet of ze 'die van TMF' zijn :P Maar inderdaad met 4 maten .. ik pas de kleinste. Oh lafjes, ik kocht ze voor 19,95 bij Schoonenberg :P

Zijn die van TMF ja ;)

Oké man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:59 

Hardtraxx Newbie

Ik heb de Noizz Orange. Softe versie. Orange omdat het geweld wat we produceren met de carnaval (zoek op youtube naar Hilverhood Dollen Dinsdag) niet meer normaal is als je ergens voor de speakers staat!

Heerlijke dingen. Als ik die doppen in heb kan ik gelijk de mensen waar ik mee praat ook beter verstaan!

Enige nadeel is dat wanneer ik ze uit doe om te draaien ik ff kapot ga. Ik geloof dat ze 30dB dempen, en aangezien elke 3 dB een verdubbeling van het geluid is... Do the math :)

Was er na aanschaf binnen een week 1 kwijt. Die hebben ze gratis voor me bij besteld! (mag ook wel voor dat geld)

Ik kan ze aanraden voor iedereen die zuinig wil zijn op zijn oren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:18 

Donateur

Heb net mijn Noizezz purple opgehaald die ik heb laten maken. Volgend weekend op The Qontinent maar eens testen. In de auto naar huis heb ik ze ook even ingehad maar dan klonk de muziek zo op de achtergrond. Mss dat het gewoon wennen is. Ik heb voor mijn vriendin ook maar die 4 maten purple mee genomen voor 24 euro. Ook haar gehoor kan beschermd worden denk ik dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

voor de mensen die geen ene reet geven om gehoorbescherming omdat ze denken dat t allemaal wel meevalt:

lees dit maar even goed door.

http://www.humo.be/tws/actua/18337-2/on ... moord.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:46 

The Anim0l schreef:
voor de mensen die geen ene reet geven om gehoorbescherming omdat ze denken dat t allemaal wel meevalt:

Het erge is dat we zulke verhalen al meerdere keren voorbij hebben zien komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

Aangrijpend verhaal. in de praktijk zal het niet zo'n vaart lopen omdat die dude gewoon extreem gevoelig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:34 

Hardtraxxer

Ik heb gisteren de groene Noizezz op maat laten maken. Een week lang een suis in mijn oor na een feest vind ik wel genoeg geweest en op sommige feesten doet het geluid ook gewoon pijn aan m'n oren. Hopelijk op tijd binnen voor Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:55 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Ik weet niet of ze 'die van TMF' zijn :P Maar inderdaad met 4 maten .. ik pas de kleinste. Oh lafjes, ik kocht ze voor 19,95 bij Schoonenberg :P

Ik voor 25 bij Schoonenberg wtf :mad: Maar vond ze niet eens fijn, heb nu veel fijnere voor 15 euro (van Comfoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:35 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Klos schreef:

Ik voor 25 bij Schoonenberg wtf :mad: Maar vond ze niet eens fijn, heb nu veel fijnere voor 15 euro (van Comfoor)

Goed dat jullie beschermen, laat dat voorop staan! Maar willen jullie niet, dat als je bescherming neemt, je gelijk de echt echte goede bescherming neemt en dus ook wat duurder spul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
The Anim0l schreef:

Aangrijpend verhaal. in de praktijk zal het niet zo'n vaart lopen omdat die dude gewoon extreem gevoelig was.

dat komt dus door ze gehoorbeschadeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ferb schreef:
Ik heb de Noizz Orange. Softe versie. Orange omdat het geweld wat we produceren met de carnaval (zoek op youtube naar Hilverhood Dollen Dinsdag) niet meer normaal is als je ergens voor de speakers staat!

Heerlijke dingen. Als ik die doppen in heb kan ik gelijk de mensen waar ik mee praat ook beter verstaan!

Enige nadeel is dat wanneer ik ze uit doe om te draaien ik ff kapot ga. Ik geloof dat ze 30dB dempen, en aangezien elke 3 dB een verdubbeling van het geluid is... Do the math :)

Was er na aanschaf binnen een week 1 kwijt. Die hebben ze gratis voor me bij besteld! (mag ook wel voor dat geld)

Ik kan ze aanraden voor iedereen die zuinig wil zijn op zijn oren!

Je kunt ze beter helemaal niet in doen dan uitdoen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:07 

Hardtraxxer

Milán schreef:
Klos schreef:

Goed dat jullie beschermen, laat dat voorop staan! Maar willen jullie niet, dat als je bescherming neemt, je gelijk de echt echte goede bescherming neemt en dus ook wat duurder spul?

Eigenlijk wel, ik vind geluidskwaliteit wel belangrijk en ik kan mensen nu ook wel wat slechter verstaan maar 180 euro is meteen wel veel. Dus daarom probeer ik eerst even de standaarddoppen uit, als ik een keer geld over heb ga ik wel op maat gemaakte halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 04:39 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

Enorm erg verhaal :cry: Heb zelf ook gevoelige oren (meermaals aan mijn trommelvlies geoppereerd). Als autodeuren te hard dichtslaan voel ik ook een knal en doen mijn oren ook pijn. Maar ik probeer ze sinds mijn eerste operatie altijd te beschermen. Continu heb ik ook oordoppen op zak om ze zelf in een rustig café in te kunnen doen. Heb ook ongeveer een 3tal weken een piep gehad in mijn oren. Als ik dat jaren gehad moest hebben... tja, dan kan je leven werkelijk de pot op volgens mij :/

Inderdaad een tip aan iedereen: bescherm je oren verdomme goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 12:51 

Donateur

Ik heb mn Er's binnen. Beetje vervelend alleen dat ie in mn rechteroor niet echt lekker blijft zitten. Links zit perfect, maar met rechts loop ik enorm te kutten. Krijg m er gewoon niet lekker in en hij valt er ook regelmatig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 12:55 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Ik heb mn Er's binnen. Beetje vervelend alleen dat ie in mn rechteroor niet echt lekker blijft zitten. Links zit perfect, maar met rechts loop ik enorm te kutten. Krijg m er gewoon niet lekker in en hij valt er ook regelmatig uit.

Heb je het nou over je oordopje of over iets anders? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Meteen terug naar waar je ze vandaan hebt en aangeven dat de ene niet perfect zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 13:28 

Donateur

Oh volgens mij heb ik ze gewoon verkeerd ingedaan :P Handig om eerst de gebruiksaanwijzing te lezen voordat ik ze in ga doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:02 

Donateur

dawasiknie schreef:
Oh volgens mij heb ik ze gewoon verkeerd ingedaan :P Handig om eerst de gebruiksaanwijzing te lezen voordat ik ze in ga doen xd

dikke fail xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:14 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
slim:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Hmm, dat kan ook nog. xd
Tip is wel om even te "oefenen" met in en uit doen. De eerste keren was het van: hoe zat het ook alweer?
Zeker in een donkere zaal of met een natte vloer is het wel zo handig om te weten hoe het werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:12 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Hmm, dat kan ook nog. xd
Tip is wel om even te "oefenen" met in en uit doen. De eerste keren was het van: hoe zat het ook alweer?
Zeker in een donkere zaal of met een natte vloer is het wel zo handig om te weten hoe het werkt.

Je moet ze ook niet in doen als je al in de zaal bent. :P Ik doe ze altijd in als ik richting de rij loop. Dan duurt het meestal nog een half uurtje voordat je werkelijk in de zaal staat. Dan zijn je oren gewend aan het gedempte geluid en heb je niet eens meer door dat je de oordopjes in hebt. :)

Dat doe ik ook altijd is veel fijner. Als je ze laat vallen in de zaal dan ben je de oordopjes meteen kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Hmm, dat kan ook nog. xd

Je moet ze ook niet in doen als je al in de zaal bent. :P Ik doe ze altijd in als ik richting de rij loop. Dan duurt het meestal nog een half uurtje voordat je werkelijk in de zaal staat. Dan zijn je oren gewend aan het gedempte geluid en heb je niet eens meer door dat je de oordopjes in hebt. :)

Ik ook, maar meestal sta je dan toch in het donker of in een menigte ofzo. Het is dan wel handig om snel je doppen in te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:17 

Hardtraxxer

Met op maat gemaakte doppen versta je mensen wel hetzelfde of zelfs iets beter toch? Dat vind ik wel het grootste nadeel aan die standaarddingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:28 

Hardtraxx Elite

Met op maat gemaakte doppen versta je mensen wel hetzelfde of zelfs iets beter toch? Dat vind ik wel het grootste nadeel aan die standaarddingen.

Ik hoor de mensen zelfs beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:35 

Hardtraxxer

Het hangt ook een beetje van je oren af, maar in principe hoor je ze beter doordat je oren gevoeliger zijn. (Voor hard geluid beschermen ze zichzelf door minder gevoelig voor het geluid te worden). Maar dat zou je bij goedkope doppen al moeten hebben want dat heeft enkel met het feit te maken dat het volume lager is. Hooguit dat het met goede doppen nog wat beter is door de vlakkere demping.
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen