Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:01 

Donateur

Super, dan neem ik de 15db demping :P. Ook leuk dat ik morgen middag al terecht kan. Iemand een idee hoe lang het duurt voor ze binnen zijn na de afdruk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:18 

Hardtraxx Elite

Lowrenz schreef:
Super, dan neem ik de 15db demping :P. Ook leuk dat ik morgen middag al terecht kan. Iemand een idee hoe lang het duurt voor ze binnen zijn na de afdruk?

Vaak 10 werkdagen, maar vraag het even na. Hangt af van de drukte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:34 

Donateur

Heb er vlak voor mn vakantie eindelijk serieus werk van gemaakt. Na 4 feesten in 5 weken en tussendoor natuurlijk ook wel eens flink blazen in mn kamer merk ik nu wel dat mn gehoor er een stukje op achteruit is gegaan. Dus naar Schoonenberg gegaan voor oordoppen op maat.

21 juli laat ik ze opmeten. Hoop dat ze voor 30 juli klaar zijn, want de 31ste ga ik naar Dominator. En daar gaat het geluid wss net als vorig jaar ziekelijk hard, dus heb ze wel nodig dan haha. Maar ik ga dr niet van uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:02 

Donateur

Ik heb ze gisteren laten opmeten. Noizez purple en ze zeiden me dat de levertijd toch zeker 3 weken was... Maar er was nog een probleempje met mijn gehoorgang... Ik had vroeger flapperts maar ben daar toen ik heel klein was aan geopereerd en nu is mijn gehoordgang weird... En daardoor zouden ze makkelijk uit kunnen vallen ofzoiets. Een eerdere oorafdruk was ookal mislukt een half jaartje geleden. Als deze weer mislukt zal ik het bij universele moeten houden vrees ik. Dus ik hoop uiteraard dat het ze lukt of ze het willen proberen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 10:46 

Donateur

Lowrenz schreef:

Ik heb ook 15, bevalt ook super, maar er zijn er op deze site die na 15db te hebben gehad, ze gewisseld hebben voor 25. Is maar net wat je beter bevalt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 08:09 

Donateur

PFf oordopjes vergeten naar Bass academy ... STOM!.. hele tijd was het geluid wel goed, tot het einde en de bass 100% omhoog ging.. Niet echt veilig voor onze oortjes, dikke piep hier ( en hoor het van meer ) Jammer dat de organisatie daar niet wat beter oplet..

Best wel triest eigenlijk, dat je 'eigenlijk' niet meer kan feesten zonder gehoorbescherming......
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 18:26 

roberttt schreef:
PFf oordopjes vergeten naar Bass academy ... STOM!.. hele tijd was het geluid wel goed, tot het einde en de bass 100% omhoog ging.. Niet echt veilig voor onze oortjes, dikke piep hier ( en hoor het van meer ) Jammer dat de organisatie daar niet wat beter oplet..

Best wel triest eigenlijk, dat je 'eigenlijk' niet meer kan feesten zonder gehoorbescherming......

Ik was ze ook vergeten mee te nemen... Had ze nog klaargelegd, heb nu ook echt een piep van hier tot tokio. Toen het geluid aan het einde harder ging werd het ook mega onzuiver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:30 

Bierkoning

ik moet ze ook maar eens aanschaffen, dit kan niet lang meer goed gaan
vandaag ook weer last van me oren, niet normaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:47 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
ik moet ze ook maar eens aanschaffen, dit kan niet lang meer goed gaan
vandaag ook weer last van me oren, niet normaal..
Banaanslak schreef:
roberttt schreef:

Ik was ze ook vergeten mee te nemen... Had ze nog klaargelegd, heb nu ook echt een piep van hier tot tokio. Toen het geluid aan het einde harder ging werd het ook mega onzuiver.

Gelukkig dus niet de enige :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 10:52 

Artiest

Eigenlijk is het dus ook niet zo gek dat de overheid het limiet omlaag wilt gooien. Blijkbaar zijn er nog altijd plekken maar men zich dus echt NIET verantwoord gedraagt.

Ik heb mn doppen gelukkig gewoon altijd aan mn sleutelbos zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:33 

Donateur

Ik hoop ze ook binnen te hebben voor The Qontinent en Decibel. En al helemaal voor Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook echt niet zonder mijn Exinore 15db naar binnen, had al een keer na een feest een week lang last van tinnitus, echt niet fijn :( Heb ook een dove vader en broer dus neem ook zeker geen risico's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:40 

Donateur

Hoop stiekem dat ze morgen klaar zijn voor Dominator, daar heb ik die dingen écht nodig als dat zo hard gaat als vorig jaar. Anders is het jammer, dan draag ik ze wel op Decibel. Ben iig blij als ik ze heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:31 

Goed nieuws over de Filterzzz: ik had mijne in op een schuimparty in Blanés, en ze doen het nog prima!
Daar kunnen ze dus gewoon tegen :)
Nadeel is dat ik veel weinig hoorde door al dat rot schuim
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:38 

KSwoosh schreef:
Nadeel is dat ik veel weinig hoorde door al dat rot schuim

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 00:21 

:lol: :lol: veel minder bedoelde ik natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 14:56 

Hardtraxx Addict

Ik ga maandag die Noizezz Green ophalen .. lijkt me wel verstandig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 16:54 

Hardtraxxer

Heb mijn Variphone op maat gemaakte doppen heel het weekend ingehad op Tomorrowland, wat een feest ^^ Geen last van een piep, superhelder geluid, zitten enorm comfortabel én je kan gewoon perfect converseren met andere mensen. Topspul, en elke cent waard! (Geldt waarschijnlijk voor alle op maat gemaakte doppen, maar goed :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Op maat gemaakte besteld! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 16:06 

Hardtraxx Addict

Zo, net die Noizezz Green opgehaald :) Gelijk natuurlijk even getest hier, maar wat een wereld van verschil zeg! :D Het geluid klinkt gewoon heel helder, geluiden storen niet en het klinkt ideaal om op los te gaan want beuken dat blijft het zeker :D Blij dat ik ze heb gekocht .. :cool:
Heb alleen nog moeite met die dingen eruit halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn die van TMF toch? Waarin je 4 verschillende maten hebt? Ik vind het voor mezelf iif een aanwinst, precies zoals jij omschrijft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 17:42 

Ik wil die ook halen wat is de prijs van die ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Ik kocht ze voor €15 bij Schoonenberg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 18:02 

Hardtraxx Addict

Ik weet niet of ze 'die van TMF' zijn :P Maar inderdaad met 4 maten .. ik pas de kleinste. Oh lafjes, ik kocht ze voor 19,95 bij Schoonenberg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Ik weet niet of ze 'die van TMF' zijn :P Maar inderdaad met 4 maten .. ik pas de kleinste. Oh lafjes, ik kocht ze voor 19,95 bij Schoonenberg :P

Zijn die van TMF ja ;)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen